Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

po czym poznałeś? po:

oo kurde ;D 25 litrów ;D łaadnie :D

 

no tak, sportowe samochody z V8 i 400+końmi palą 8 litrów, przecież wszyscy to wiedzą poza tym spalanie przy wyborze auta sportowego zawsze jest najważniejsze!

 

łoooo kurde

Opublikowano
Ten temat śmierdzi trollem na 100km, a Wy się łapiecie :mad2:

 

Co nie zmienia faktu,ze inni ktorzy faktycznie planuja miec takie auto,moga tez poczytac o realiach posiadania takiego auta...

Opublikowano
Dokładnie houek :cool2:

Coś w rodzaju gawędziarz - erotoman.

łooo kurdee..... :D - sory nie mogłem się powstrzymać :)

 

@wupe, tak masz rację ale wątpie aby ktoś kto chce kupić NOWE M3 za 400k, interesowało go czy spali 15 czy 20, a jeśli (bo ok, ktoś może się liczyć z kosztami - ja tak robie :P) to już na pewno nie pyta ile pali przy UPALANIU (co to za zwrot???)

 

łooo kurde...

Opublikowano
Dla Ciebie to 911 wącha a nie pali :)

 

Nie przesadzaj, chociaż 911 w porównaniu do innych aut tego typu nie jest rekordzistą :wink:

 

Chłopaki apropo, bo tutaj zagląda większość maniaków kochających duże motory i piękne auta, 5-6 maj jest zajebista impreza w Czechach na torze w Brnie. Może ktoś by się wybrał, bo ja mam zamiar. Choćby pooglądać, ma być Veyron, Agera, Aventador i masa innych superaut.

 

http://www.klubsportovnichaut.cz/ lookajcie.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

@wujekwadus: ale ja nie miałem na myśli użytkownika piątek :wink:

Fajna sprawa z tą imprezą w Czechach...

Opublikowano

mam kolege w Poznaniu ktory m/innymi ma 2 szt e92/93 M3- jedna biała Cabrio i druga

czarna Coupe jako DriftCar.

Jezdzilem ta Cabrio caly dzien po Pniu i z ciekawosci wykasowalem spalanie zeby na wieczor sprawdzic-

24 litry...

Rozmawialem z wlascicielem auta o tym spalaniu i zdradzil ze Coupe po miescie bierze 3 litry mniej...

Opublikowano

.... ile pali przy UPALANIU (co to za zwrot???)

 

dość powszechny zwrot wśród gniewnej młodzieży UPALAJĄCEJ leciwe golfy III, stare trójki i piątki, vectry, calibry.... z ułańską fantazją nie popartą w żaden sposób umiejętnościami za kółkiem czy chociażby przewidywania pewnych sytuacji.

PS. Nie jest moim celem obrażanie i naśmiewanie się z normalnych ludzi użytkujących takie sprzęty.

Opublikowano

Witam kolegę, napiszę pare zdań, może pomoże - przez ostatnie 2 miesiące miałem podobny dylemat. Jeździłem wieloma autami, chciałem F10, ale w końcu kupiłem 2 tygodnie temu M3, E92 (biale, DKG, krajowe).

 

1. rozwazalem tez 335i, jezdziłem oboma, w gre u mnie wchodziło tylko DKG - dla mnie roznica jest kolosalna miedzy tymi autami, to zupelnie inne samochody - i nie ma znaczenia moc po chipie 335i do m3 wolnossaka - jest przepaśc. U mnie byłoby tak, ze nawet gdybym kupił o 50 tys tansze 335i po miesiacu zapewne chciałbym zmienić - jeśli Cie stac - idz w M3.

2. ciezko coś znależć w PL - powodzenia - wszystko z USA albo u brokerów bez akcyz, etc. egz. 2-4 letnich, krajowych od 1 wł - nie ma - chyba ze manuale te mnie nie interesowaly - tylko DKG i dobrze wyposazony

3. spalanie - nie ma to znaczenia w tym samochodzie - na trasie raz zszedłem do 12 litrów spokojnie jadąc, w Warszawie 18 bez korków - 20-22 w korkach. Wkurza mały zasięg, bo juz 3 razy tankowałem. Tyle na ten temat.

4. Licz się z tym, ale zalezy, kazdy ma inaczej - ze to poczatek wydatków - w tym momencie robie lieste co tam chce zmienic - od małych wydatków typu grill (300), ringu led (300), szyby ciemne (600) przez jakies ledy wewn, konczac na felgach (5-9 tys), wydechu (6-10 tys = AKRA nie podaje celowo). Etc.

5. jesli chcesz wydać ponizej 170/180 ma M3 w manualu - zapomnij, jesli chcesz wydac ponizej 110/120 na 335i - zapomnij.

 

Ale jak ktorys kolega pisał - to ma dawac frajdę i daje. Generalnie jezdzie sobie do pracy i od 2 tygodni mam lepszy humor, az pracownicy zauwazyli ze to dobrze na mnie wpływa ;-p

Powodzenia, masz pytania pisz na PW.

Opublikowano
Witam kolegę, napiszę pare zdań, może pomoże - przez ostatnie 2 miesiące miałem podobny dylemat. Jeździłem wieloma autami, chciałem F10, ale w końcu kupiłem 2 tygodnie temu M3, E92 (biale, DKG, krajowe).

 

1. rozwazalem tez 335i, jezdziłem oboma, w gre u mnie wchodziło tylko DKG - dla mnie roznica jest kolosalna miedzy tymi autami, to zupelnie inne samochody - i nie ma znaczenia moc po chipie 335i do m3 wolnossaka - jest przepaśc. U mnie byłoby tak, ze nawet gdybym kupił o 50 tys tansze 335i po miesiacu zapewne chciałbym zmienić - jeśli Cie stac - idz w M3.

2. ciezko coś znależć w PL - powodzenia - wszystko z USA albo u brokerów bez akcyz, etc. egz. 2-4 letnich, krajowych od 1 wł - nie ma - chyba ze manuale te mnie nie interesowaly - tylko DKG i dobrze wyposazony

3. spalanie - nie ma to znaczenia w tym samochodzie - na trasie raz zszedłem do 12 litrów spokojnie jadąc, w Warszawie 18 bez korków - 20-22 w korkach. Wkurza mały zasięg, bo juz 3 razy tankowałem. Tyle na ten temat.

4. Licz się z tym, ale zalezy, kazdy ma inaczej - ze to poczatek wydatków - w tym momencie robie lieste co tam chce zmienic - od małych wydatków typu grill (300), ringu led (300), szyby ciemne (600) przez jakies ledy wewn, konczac na felgach (5-9 tys), wydechu (6-10 tys = AKRA nie podaje celowo). Etc.

5. jesli chcesz wydać ponizej 170/180 ma M3 w manualu - zapomnij, jesli chcesz wydac ponizej 110/120 na 335i - zapomnij.

 

Ale jak ktorys kolega pisał - to ma dawac frajdę i daje. Generalnie jezdzie sobie do pracy i od 2 tygodni mam lepszy humor, az pracownicy zauwazyli ze to dobrze na mnie wpływa ;-p

Powodzenia, masz pytania pisz na PW.

 

to ile Ci pali w końcu ...gazu? :mrgreen:

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Tzw troll czy nie...spalanie może być tak czy siak istotne NAWET przy zakupie M3...

 

Np ktoś może sobie rozważać czy sprężyć się i wziąć 4-5 letnie M3 za 150-180 tys zł czy np 4-5 letnie E92 335i za 100-110 tys zł...

 

Jak mówicie jakie jest spalanie w M3 to jednak różnica jest ogromna...

 

Realne spalanie w miescie na poziomie 20-22 litrów i 12l w trasie przy niedzielnej jezdzie to naprawdę wysokie wartości...

 

W 335i, która też gwarantuje bardzo dobre osiągi w mieście wynosi ok 12-15 a na trasie można zejść do 6,5-7 l przy spokojnej jeżdzie. 8l przy normalnej.

 

 

Ale nikt nie mówił, że będzie tanio M3 E92 to w sumie konkurent 911, Maserati gran Turismo czy nawet w pewnym stopniu Ferrari F430.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zupełnie nie rozumiem uwag niektórych z kolegów co do kwestii zainteresowania chętnych do zakupu M3 sprawą zużycia paliwa. Zużycie paliwa jest kosztem samochodu takim samym jak jego cena. Czy Ci z kolegów, którzy piszą że "jak pytasz o zużycie paliwa to ci nie stać na to auto" sami przy zakupie samochodu nie patrzą na wartość samochodu? Jeśli tak, to czemu jeździcie takimi marnymi autami jak BMW, a nie np. bugatti albo ferrari?
Opublikowano

Raczej chodzi o to że ów piątek, interesuje się spalaniem przy UPALANIU (?), co jest kompletnym bez sensem,

 

zapytał by raz, ile pali? (rozsądnie - każdy pyta) uzyskał by odpowiedź "pali od... do..." i okej. A nie 6-10 postów z rzędu ILE TO PALI ŁOOOOO i że jak 25 to jednak za dużo i kupie 330i, które jest przecież NIEZNISZCZALNE bo nie ma TURBO!! a TURBO się psuje po 10k km i trzeba zmieniać :mad2: :mad2: :mad2: Rozmawiałem z posiadaczem Audi A4 2.0 TFSI 211 koni, na torze poznań palił mu 23 litry przy tak zwanym UPALANIU (?)

 

no i jeśli ktoś 6-10 postów z rzędu pyta TYLKO o spalanie (i gdzieś tam o awaryjności...) to raczej na 99% nie stać go na autko.

 

Sprawa jest idiotycznie prosta, jeśli stać Cię na 330i i 335i i M3 (powiedzmy masz 250k na autko) to wygląda to tak:

- umawiasz się na jazdę 330i... okazuje się że autko nie ciągnie i jest za wolne (!) - brakuje mi zrywności od "dołu" przez co wrażenie dynamiki autka gwałtownie spada.

- umawiasz się na jazdę 335i... okazuje się przepaścią nad 330i, jesteś zadowolony, myślisz że lepiej być nie może...

-... umawiasz się na jazdę M3 i nie chcesz słyszeć o 335i, bo osiągi, dynamika, wygląd i dźwięk rozwalają.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździłem ostatnio M3. Porównanie do mojej 330d to trochę jak porównanie samolotu pasażerskiego do myśliwca (nie latałem myśliwcem).
Opublikowano
BTW M3 musi swoje palić,Panowie to ma konkretną moc.Coś za coś.Ja kompletnie nie rozumiem po co ktoś przywiązuje wagę do spalania kupując sportową żyłę.Zakładając,że jest to ważne,to później będzie tylko katorga i męka kiedy zerkać będzie się na kompa.M3 to jest esencja sportu w BMW.Piękna sprawa.Miałem okazję się raz przejechać.Czuć,że jest to naprawdę potworek.Dla mnie to taki złoty środek między autem do jazdy na co dzień i stricte sportowej.
Kubica GO!
Opublikowano
moja 335i przy ostrym bucie miało spalanie 18l , 20l i 22l na 100km , a raz pobiłem rekord i doszło do 26l , ale te auto dają frajdę i po to je się kupuje i nie płaczę ile pali , jak postanowiłęm kupić nową 335i słyszałem rożne wersie o spalaniu , powiem tak każda 335i będzie spalać inaczej :) a to wszytko zależy od naszych ciężkiego dociskania pedału gazu :) ja mam ostatnio awarie w aucie więc poruszam się jak fiatem 125p :) powodzenia przy zakupie :D
Opublikowano
Raczej chodzi o to że ów piątek, interesuje się spalaniem przy UPALANIU (?), co jest kompletnym bez sensem,

 

zapytał by raz, ile pali? (rozsądnie - każdy pyta) uzyskał by odpowiedź "pali od... do..." i okej. A nie 6-10 postów z rzędu ILE TO PALI ŁOOOOO i że jak 25 to jednak za dużo i kupie 330i, które jest przecież NIEZNISZCZALNE bo nie ma TURBO!! a TURBO się psuje po 10k km i trzeba zmieniać :mad2: :mad2: :mad2: Rozmawiałem z posiadaczem Audi A4 2.0 TFSI 211 koni, na torze poznań palił mu 23 litry przy tak zwanym UPALANIU (?)

 

Usrałeś się gościu tego ''upalaniu'' chociaż nawet nie użyłem tego zwrotu wiec nie wiem o co Ci chodzi i podziękuję dyskusji bo masz wode w mózgu.

Dla ciebie to właśnie jest tylko ''upalaniu'' bo nic więcej byś nie wykrzesał na drodze/torze tylko ''upalał'' .

 

Witam kolegę, napiszę pare zdań, może pomoże - przez ostatnie 2 miesiące miałem podobny dylemat. Jeździłem wieloma autami, chciałem F10, ale w końcu kupiłem 2 tygodnie temu M3, E92 (biale, DKG, krajowe).

 

1. rozwazalem tez 335i, jezdziłem oboma, w gre u mnie wchodziło tylko DKG - dla mnie roznica jest kolosalna miedzy tymi autami, to zupelnie inne samochody - i nie ma znaczenia moc po chipie 335i do m3 wolnossaka - jest przepaśc. U mnie byłoby tak, ze nawet gdybym kupił o 50 tys tansze 335i po miesiacu zapewne chciałbym zmienić - jeśli Cie stac - idz w M3.

2. ciezko coś znależć w PL - powodzenia - wszystko z USA albo u brokerów bez akcyz, etc. egz. 2-4 letnich, krajowych od 1 wł - nie ma - chyba ze manuale te mnie nie interesowaly - tylko DKG i dobrze wyposazony

3. spalanie - nie ma to znaczenia w tym samochodzie - na trasie raz zszedłem do 12 litrów spokojnie jadąc, w Warszawie 18 bez korków - 20-22 w korkach. Wkurza mały zasięg, bo juz 3 razy tankowałem. Tyle na ten temat.

4. Licz się z tym, ale zalezy, kazdy ma inaczej - ze to poczatek wydatków - w tym momencie robie lieste co tam chce zmienic - od małych wydatków typu grill (300), ringu led (300), szyby ciemne (600) przez jakies ledy wewn, konczac na felgach (5-9 tys), wydechu (6-10 tys = AKRA nie podaje celowo). Etc.

5. jesli chcesz wydać ponizej 170/180 ma M3 w manualu - zapomnij, jesli chcesz wydac ponizej 110/120 na 335i - zapomnij.

 

Ale jak któryś kolega pisał - to ma dawac frajdę i daje. Generalnie jezdzie sobie do pracy i od 2 tygodni mam lepszy humor, az pracownicy zauwazyli ze to dobrze na mnie wpływa ;-p

Powodzenia, masz pytania pisz na PW.

 

dokładnie chodzi mi o to ze autko będę użytkował na co dzień i trochę lipna opcja to żeby dojechać z warszawy nad morze z wykorzystaniem atutów auta czeka mnie kilka wizyt na cpn odchudzających portfel :D haha bo palący średnio 20 litrów bydlak na ile mi da tej frajdy bez przypominaniua o szarej rzeczywistości naszych cen paliw dających w kość ;D

ogólnie dla mnie 335i itd mają juz zesrany dźwięk auta, kiedyś rzędowe 6stki robiły naprawdę konkretną robotę dla uszu a teraz są takie, płytkie, bez jaj, sztuczne mruk jakiejś niby 6stki.

 

Rozwiń swój 5 pkt.

 

A Autko chciałbym wyłącznie ze skrzynią manualną, chociaż ostatnio czytałem opinie ludzi że tylko automat w tych coupetkach od 330i w górę jest najwłaściwszym wyborem. pod jakim względem?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie przesadzaj, chociaż 911 w porównaniu do innych aut tego typu nie jest rekordzistą :wink:

 

Chłopaki apropo, bo tutaj zagląda większość maniaków kochających duże motory i piękne auta, 5-6 maj jest [bAD] impreza w Czechach na torze w Brnie. Może ktoś by się wybrał, bo ja mam zamiar. Choćby pooglądać, ma być Veyron, Agera, Aventador i masa innych superaut.

 

http://www.klubsportovnichaut.cz/ lookajcie.

 

Rewelacyjna sprawa oblukać takie auta na żywo i popatrzeć jak latają. Gdyby nie mój wyjazd na majówkę na pewno bym się z Tobą wybrał. Jak będziesz wiedział coś o następnych tego typu imprezach daj znać :)

Opublikowano

Rozwiń swój 5 pkt.

 

Chodziło o to,że jeżeli szukasz 335i za poniżej 110/120 tys,to sobie odpuść,bo nie trafisz niczego godnego,a raczej kinderniespodziankę. To samo tyczy się M3,tylko że cena 170/180tys zł jest mało realna w znalezieniu zdrowego okazu,nawet z manualem.

 

335i szukam już parę miesięcy i za granicą kupisz już za 120 tys zł fajną sztukę,ale z opłatami robi się 140tys, dodaj ubezpieczenie masz 150tys.

 

Co do skrzyni, jedni lubią machać,inni lubią wygodę, ja sobie nie wyobrażam mieć M3,albo nawet 335i w manualu. Dzisiejsze automaty a przede wszystkim te w M3,jak i w 335i DKG to niebo a ziemia co do zwykłych automatów,także jeżeli masz grubo powyżej 200 tys bierz M3 w automacie.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Łooo gość niech najpierw uzbiera na paliwo a później mu doradzajcie ...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.