Skocz do zawartości

Chip


piotrek3681

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Tdi-chiptuning.pl z wrocka, gsc z krakowa i to chyba tyle w okolicy, z reszta jest juz 30 watkow o tym, po co nowy zakladasz ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak chcesz to zrobic profesjonalnie a nie jezdzic po jakis smiesznych warsztatach to wybieraj tunerow o ktorych jest sporo na forum ... a nie jakis tam mietek w stodole wgrywa chip z allegro , bo pojedziesz na hamownie kiedys z tym autem i bedziesz mial fale dunaju a moze sie trafic tak, ze Twoje turbo na tym programie pojezdzi chwilke... o dwumasie nie wspomne...Jak nie masz dobrej dupohamowni to sobie odpusc takie wycieczki , bo efekt napewno odczujesz ale mozesz np nie odczuc ze moment spada i sie wznosi albo ze nagle sie szybko ucina zamiast ciagnac do konca. Kopcenia tez z DPFem nie zobaczysz bo wszystko zostanie w filtrze... :roll:

Widzialem wyniki po gotowcach i wychodza cuda... (sam takie cudo mialem w 320d od poprzedniego wlasciciela :mad2: :mad2: GCS cos na ten temat wie) . Kolega trafil tez program z zachodu kupa koksu dolozona(a turbina dmuchala normalnie...) na dole i DPF powiedzial szybko papa :D , dobrze ze dal sie namowic na hamownie bo pewnie sprzeglo tez niebawem by sie rozlecialo :roll:

 

Ja jestem zdania ze modyfikacje wykonuje sie w "warsztacie" do tego przystosowanym , posiadajacym spore doswiadczenie , posiadajacym odpowiedni sprzet - hamownie (najlepiej obciazeniowa MAHA/4x4) , potrafiacym samemu modyfikowac mapy silnika a nie korzystajacych z gotowcow...

 

we Wroclawiu polecam

http://www.ecuproject.pl/ :cool2:

 

dynosoft z Katowic gdzie Ci lepiej /blizej .

 

Chip to nie zlo pod warunkiem ze jest zrobiony w odopowiednim miejscu a "fachowcow" z kabelkami wyroslo jak grzybow po deszczu,dokonca sami nie wiedza co wgrywaja i jak ... poprostu flashuja sterownik i kasuja klienta :norty: :norty: bedac w stalym kontakcie z "baza" ktora to baza moze miec podobne pojecie o mapach co klient :roll: - ja w takich ludzi kompletnie nie wierze. Moze na 10 programow , 2 siada bo akurat silnik i jego stan (kazdy motor jest inny , bedzie mial inna moc i delikatnie inna charakterystyke juz po wyjezdzie z fabryki a co dopiero po 100kkm.. ) "podpasuja" i to by bylo na tyle :D . Wogole nie rozumiem jak mozna mieszac mapami silnika nie patrzac na to co wypluje hamownia... Kto mi zagwarantuje ze podwplywem obciazenia na autobanie nie dostane notlaufu bo turbo przeladuje ?

no chyba ze ktos potrafi rewelacyjnie czytac logi i je rozumie ale do tego tez potrzebne jest olbrzymie doswiadczenie poparte testami na hamowni.

Edytowane przez mmcv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to ile nagród zebrał Jetronik i na to jaką ma opinię to wg mnie są bardzo doświadczeni w tym co robią! Bardziej niż ECU lecz cena jest wyższa i ciężko trafić na grupowe bo ich poprostu nie robią. Każde auto indywidualnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to ile nagród zebrał Jetronik i na to jaką ma opinię to wg mnie są bardzo doświadczeni w tym co robią! Bardziej niż ECU lecz cena jest wyższa i ciężko trafić na grupowe bo ich poprostu nie robią. Każde auto indywidualnie

ja nie pisalem o Jetroniku ... :roll: .

Jetronik to firma a nie mietek co nie ma pojecia co robi albo cos wie ale dokonca to nie wie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z powyższych wypowiedzi zgodzę się na pewno z jednym, najpierw trzeba dobrze sprawdzić auto, jego kondycję i sprawność. Sprawdzić auto na hamowni najlepiej stacjonarnej a nie drogowej i dopiero podjąć się podnoszenia mocy na sofcie który jest z danego auta.

Dodatkowo można zrobić przed podniesieniem mocy upgrade oprogramowania sterownika do najnowszej fabrycznej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to sprawdzenia stanu technicznego jak najbardziej sie zgadzam :cool2: , ale to robi kazdy profesjonalny tuner i jak cos jest nie tak to odsyla Cie do domu zebys przyjechal ze sprawna "seria" , chyba ze sam wie co nie tak i podejmuje sie naprawy :cool2: takim tez chwala... :mrgreen:

 

ktos kiedys pisal taka zlota mysl :"Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ..." , gdzies to kiedys przeczytalem i bardzo mi sie spodobalo :mrgreen: , mam nadzieje ze co niektorzy wezma sobie to pod rozwage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.