Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Jestem nowy na forum dopiero co się zalogowałem mechanika samochodowa to dla mnie kosmos ale mam problem z którym jeden mechanik sobie nie poradził.

Mam drgania na kierownicy podczas jazdy i samochod nie chce przyspieszac kiedy naciskam pedal gazu do podlogi. Klopot zaczyna sie dopiero po przejechaniu kilku kilometrow i narastają drgania na kierownicy. Na poczatku są lekko wyczuwalne po chwili stają się coraz mocniejsze az sa nie do wytrzymania wlasnie wtedy nie mam mocy ledwo co przyspiesza. Ktoś miał ten sam problem?

 

Drugim moim problemem to pisk pod maską na wolnych i wysokich obrotach również choć na wysokich już nie tak słyszalne jak na wolnych z racji głośnych odgłosów silnika :P. Wymiana alternatora i paska nie pomogła nadal ten sam problem.

 

identyczny pisk jak na filmiku :

Opublikowano
to najpewniej jęczy odma, odkręć korek oleju, wyjmij miarkę i patrz czy odgłos na to reaguje żeby się upewnić, po czym wymień czym prędzej bo zamęczysz silnik
Opublikowano
to najpewniej jęczy odma, odkręć korek oleju, wyjmij miarkę i patrz czy odgłos na to reaguje żeby się upewnić, po czym wymień czym prędzej bo zamęczysz silnik

 

 

no tak , ale skad by byly te bicia kierownica ? przy odmie one wytepuja ? ja wymienialem odme to samochod mi sie dusil , i byl taki STUK bardziej a nie swierszcz , ja tez nie jestem jakims wyjadaczem dlatego tylko pytam :)

Opublikowano

dołączam się do tematu!

 

to kolejny problem który u mnie zaistniał...

w czasie jazdy ni stąd ni zowąd zaczyna autem trzęść i tak jakby przy tym jest słabszy gdzie po chwili to ustaje i jedzie dalej normalnie...

potrafi tak zrobić raz a niekiedy 2-3 na ileś tam km trasy...

co jest grane?? podpowiedzcie coś, bo już jestem bliski załamania to co się wyrabia ostatnio z moim autem...

Opublikowano
łukasz a czy przypadkiem nie posypał Ci się napinacz łańcucha rozrządu??

 

a jak by to sprawdzić w warunkach domowych???

 

mechanicy w okolicy to 'czeski film' i wole sam pogrzebać i wiedzieć na czym stoje.., a najbliższy warsztat co znajaą bmw to mam dopiero ok 50km ode mnie czyli Gdańsk

Opublikowano

dokładnie drgania są cykliczne....i cholera wie co to moze byc... mam nadzieje ze podlaczenie do kompa samochodu da jakis rezultat bo chyba tylko to mi zostało

a tak na marginesie jak bede bez korka wlewu oleju to przy odpalaniu i pracy silnika nic mi nie wyleci :p ?

Opublikowano

To może być zardzewiały po zimie cylinderek od hamulców. Ja tak miałem i jak pewnego razu zahamowałem to nie odbił i ciągle hamował koło.

Auto nie chciało jechać a jak się tarcza i całe koło nagrzało zaczęło trzepać kierownicą.

Proponuję na lewarku podnieść każde koło i pokręcić czy lekko się obraca.

Opublikowano

no w moim przypadku to było przyczyną tych drgań....

faktycznie gdy mi się znów to zdarzyło to się zatrzymałem i wysiadłem sprawdzić,a co się okazało to lewe przednie koło było gorące, a reszta ledwie co letnie...

więc troszku zdenerwowany wsiadłem i troszku bardzo przypompowałem hamulec, aż mi sie obroty silnika zaczęły zwiększać

-czy jest to normalne zachowanie auta???

no i po tym jest wszystko w porządku, ale i tak już jestem umówiony z mechanikiem na sprawdzenie hamulców...

Opublikowano

No widzisz to tak jak typowałem.

Nie masz się czym przejmować to norma po zimie.

Pewnie masz gumę na cylinderku zepsutą i ci zardzewiał dlatego się nie chce cofać.

Mechanik Ci go lekko oszlifuje i będziesz śmigać dalej.

Niema potrzeby wymiany na nowy cylinderek!

Nie musisz nawet jechać do mechanika, możesz zrobić to sam :)

Opublikowano

tak tak, wiadoma sprawa, ale przy okazji sprawdzę cały ukł. i wymienię płyn, a to najlepiej zrobić w warsztacie, który się w tym specjalizuje, bo co by nie było to 'heble' to jeden z najważniejszych rzeczy w aucie...

dzięki za naprowadzenie na te hamulce :cool2:

Opublikowano
No widzisz to tak jak typowałem.

Nie masz się czym przejmować to norma po zimie.

Pewnie masz gumę na cylinderku zepsutą i ci zardzewiał dlatego się nie chce cofać.

Mechanik Ci go lekko oszlifuje i będziesz śmigać dalej.

Niema potrzeby wymiany na nowy cylinderek!

Nie musisz nawet jechać do mechanika, możesz zrobić to sam :)

tylko dobrą gumówkę weź do tego szlifowania! :duh: jakiekolwiek ślady rdzy na tłoczku dyskwalifikują go do dalszego poprawnego działania, problem powróci, z rudą nie wygrasz, tylko wymiana, tłoczek jest chromowany i idealnie kalibrowany, jak sobie wyobrażasz to szlifowanie??

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja już dwa lata na szlifowanym jeżdżę i nic się nie dzieje a rdzewieje jedynie kawałek co jest na zewnątrz nie cały cylinderek.

Wiadomo nowe to nowe ale tak też się da, a te cylinderki wcale nie są tanie!!!

POZDRO:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.