Skocz do zawartości

Bmw 525 TDS problem z pompka paliwa nie dochodzi napiecie


rafal8881

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem Świerzym posiadaczem BMW 525 TDS i na drugi dzień po zakupie nie mila niespodzianka, otóż pierwszego dnia wszystko ok pali od strzała i ładnie cyka nie buja obrotami, tego samego dnia pojechałem do znajomego i już był mały problem bo nie chciała odpalić 'słabo kręciła' ale pomyślałem ze pewnie ktoś wsadził akumulator 'na sztukę' i na linka odpaliła dobrze, wróciłem wieczorem zgasiłem normalnie wszystko wydawałoby się być dobrze, wstaje rano chce jechać i nie mogę odpalić ta sama sytuacja slaby akumulator ale wziąłem ''na szelki'' i kreci a nie odpala, sprawdzałem czy pompka podaje paliwo i nie podaje wniosek: spalona pompka paliwa wymontowałem ja i na krotko działa, sprawdzałem napięcie w kostce która zasila pompkę i jest bardzo małe gdzie tylko 5.9V a powinno być 12V. Miał ktoś może podobny problem? Z góry dziękuje za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam gdzie sterownik silnika, po przeciwnej stronie bezpieczników.

Tak sprawdzalem to juz i sa tam dwa i obydwa sprawdzalem i napiecie przy pompce jest caly czas takie samo 5.9V nawet jak sie wyjmnie obydwa to nie spada do zera tylko caly czas bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Może jakieś zwarcie w wiązce która leci przy lewym progu.Nie powinno być tam zadnego napięcia na wyłączonym silniku.Po wyjęciu przekaznika paliwa i połączeniu pinu 30 i 87 na pompce powinno być 12V.Ilu pinową masz wtyczke przy pompie paliwa,może mierzysz nie to co trzeba.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakieś zwarcie w wiązce która leci przy lewym progu.Nie powinno być tam zadnego napięcia na wyłączonym silniku.Po wyjęciu przekaznika paliwa i połączeniu pinu 30 i 87 na pompce powinno być 12V.Ilu pinową masz wtyczke przy pompie paliwa,może mierzysz nie to co trzeba.

Przy wylaczonej stacyjce nie ma napięcia na pompce dopiero po przekręceniu jest te 5.9V czyli jak zrobię zworkę na 30 i 87 to na pompce powinno być 12V tak? Wtyczkę mam 5 piniowa. Mierze na pewno dobrze bo sprawdzałem na krotko i pompka działa pod tymi pinami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego nie bardzo wiem jak to wygląda w dieslu czy pompa powinna pracować od razu po przekręceniu kluczyka czy tylko pod pompować i zacząć prace po uruchomieniu silnika.W każdym razie pin 4 we wtyczce to minus a pin 5 to plus.Jak zewrzesz 30 z 87 to podasz 12 volt na pompe(kluczyk musi być przekręcony).Masa jest stała na pinie 4 i możesz ją sprawdzić mierząc żarówką do plusa akumulatora.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05771bf3313dc115.html

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie bardzo wiem jak to wygląda w dieslu czy pompa powinna pracować od razu po przekręceniu kluczyka czy tylko pod pompować i zacząć prace po uruchomieniu silnika.W każdym razie pin 4 we wtyczce to minus a pin 5 to plus.Jak zewrzesz 30 z 87 to podasz 12 volt na pompe(kluczyk musi być przekręcony).Masa jest stała na pinie 4 i możesz ją sprawdzić mierząc żarówką do plusa akumulatora.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05771bf3313dc115.html

Z tego co wiem to pompa pracuje cały czas po przekręceniu kluczyka a właśnie tam gdzie mówisz sa tylko dwa przekaźniki a z tego co wyczytałem to powinny być trzy, myślałem już nad tym żeby zrobić na przełącznik pompkę i ręcznie ja włączać, i mam jeszcze takie pytanie czy może nie orientujesz się jak się odpowietrza TDS-a bo jest zapowietrzony z racji tego ze pompa nie działała i nie było paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.