Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
WITAM WCZORAJ PRZEJECHALEM 500KM PRZY PREDKOSCI 120KM/H NAGLE ODCZULEM BRAK CALKOWITY BRAK MOCY PO ZATRZYMANIU SIE NA 10 MIN AUTO NA CHWILE ODZYSKALO MOC A POTEM ZNOWU OSLABLO CO TO MOZE BYC
Opublikowano
WITAM WCZORAJ PRZEJECHALEM 500KM PRZY PREDKOSCI 120KM/H NAGLE ODCZULEM BRAK CALKOWITY BRAK MOCY PO ZATRZYMANIU SIE NA 10 MIN AUTO NA CHWILE ODZYSKALO MOC A POTEM ZNOWU OSLABLO CO TO MOZE BYC

typowy tryb awaryjny od przeładowania , zaworek nie przymyka kierownic i powstaje zbyt duże ciśnienie , tak jak kolega wyżej wspomniał zaworek od turbo do sprawdzenia , chwilowo możesz zamienić z tym od egr ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
tak , turbina jak i zawór egr sterowane są zaworkami podciśnieniowymi , najprościej zlokalizujesz je idać tropem wężyków podciśnieniowych ... odepnij wtyczki i zamień je miejscami ... wpisz na allegro i zobacz jak wygląda taki zaworek jest mnóstwo postów na ten temat ... diagnostykę mogę zrobić zdalnie , ale zaworków Ci nie podmienię ... :D

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.