Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Problem dotyczy NIVO w E39 528i 1998r.

Pompa NIVO długo pompuje i prawie zawsze na końcu mam komunikat ze nie dopompowało do właściwego poziomu. Zimą jest jeszcze gorzej :(

Rozebrałem pompę i okazuje się, że mam na tłoku zużyty pierścień (chyba grafitowy), który wtłacza powietrze do sprężarki. Poziom zawieszenia się trzyma (np. po nocy), więc raczej nieszczelność wykluczam.

Czy orientujecie się, czy można oddzielnie taki pierścień gdzieś dostać (ewentualnie z tym aluminiowym tłoczkiem)? Narazie szukałem uszkodzonego NIVO w sieci, ale jeszcze nie znalazłem.

Bardzo proszę o pomoc.

Adrian

Opublikowano
Nie wiem dokładnie czy to grafit, a jeśli tak to jaki. Zwykły grafit nie wiem czy nie jest kruchy. Nie chciałbym narobić gorszego syfu :/
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.