Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pozwolcie ze wroce do tematu..

 

Zrobilem ostatnio diagnostyke.. Wyszlo, ze w pewnych momentach sonda za katalizatorem pokazuje zle wartosci, przez co przeplywomierz zaniza troche ilosc powietrza no i auto sie muli momentami. Wg diagnosty (ciezko mu okreslic jednoznacznie) mozliwe ze to katalizator konczy swoj zywot (bo sonda miala napiecia dobre wiec chyba wporzadku jest) i przez to przeplywka zaniza wartosci bo nie ma gdzie te powietrze uchodzic tak jakby. Powiedzial zeby wstawic strumienice i bedzei lepiej na pewno.

 

I tutaj moje pytnaie... Czytalem ze strumienice nie bardzo sie nadaja do BMW, bedzie glosno i slabiej nawet.. Poza tym, pozostaje kwestia tej sondy.. Czy auto nie bedzie przechodzic w tryb awaryjny po wycieciu kata i wstawieniu czegos innego?

I wlasnie, co by tam jeszcze mozna wstawic zeby to bylo jakos rozsadnie i nie za drogo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.