Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przecież nie mówimy że kopci cały czas... Bo wtedy to złom.... Kopci chwilami jak gaz jest w podlodze.... A wtedy próbować wyprzedzać możesz zawsze... Ale udać Sie może tylko jak zmienisz na 130 albo 135 :) j
Opublikowano
moj kopci... a to jakas wielka wada?? komu to przeszkadza??

 

Dlatego jak jedzie kopciuch przede mna to wyprzedzam za wszelka cene :)

Ja tez. Na szczęście coraz mniej smierdzieli na drogach.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Póki ubezpieczenie nie będzie zależało od jakości spalin podejścia nie zmienię. Po co psuć sobie turbo, ograniczać moc i zwiększać spalanie... Całe stany w dupie mają ekologie... Mam i ja..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A są takie, co po cipie przy depnięciu nie zakopcą? :?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Póki ubezpieczenie nie będzie zależało od jakości spalin podejścia nie zmienię. Po co psuć sobie turbo, ograniczać moc i zwiększać spalanie... Całe stany w dupie mają ekologie... Mam i ja..

Nie mówimy o żadnej ekologii. Mówimy o smrodzie, który jest bez znaczenia jesli weźmiemy pod uwagę fakt, ze sadza ze spalin powoduje raka płuc. I nie jest prawda ze w stanach nikt sie nie przejmuje szkodliwością spalin. Są miejsca gdzie normy są bardziej restrykcyjne niz w EU. I bardzo dobrze bo nie moze być tak ze ktoś ma przyjemność kosztem zdrowia innych.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jak ma dpf... Mocna mapa to strzał w kolano.. Autor kopci.. Dpf to wylapuje.. Częściej Sie zapycha. Częściej Sie wypala turbo szybciej pada.
Opublikowano

TAK TAK przez ile to miales ??

ja mam program juz 100kkm kolego ;) i nic sie nie dzieje !!! ani turbo ani panewki sie nie zacieraja dziwny zbieg okolicznosci... a tak bym chcial zeby padlo... wlozylbym inne serce..

Opublikowano
Można się czepiać, ale absolutnie nikt mi nie wmówi, że jadąc za dieslem z DPFem będzie mu śmierdziało. Będzie smierdziało jak wyjdziesz z auta i staniesz za nim w ciepły dzień, poza tym przypadkiem diesle z DPFem nie są takie straszne :cool2: A jeśli kopcą Wam autka bez DPF to pora na sprawdzenie układu wtryskowego, moja kiepawa służbowa octa z kiblem 1.9 tdi 105 z nalotem prawie 200kkm nie miała tendencji do puszczania bąka przy operowaniu gazem 0-1, a to prymitywny PDki z podziałem dawki jedynie na pilotażową i zasadniczą był...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No właśnie... DPF nie straszny, a od ogłoszeń o usuwaniu ich aż się roi. :?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Oczywiście jesli auto ma Dpf to nic nie śmierdzi. O tym właśnie dyskutujemy.

Oczywiście ze Dpf nie jest czymś sympatycznym dla silnika. Ale on nie ma być miły dla silnika lecz dla ludzi którzy musza oddychać powietrzem ze spalinami. W sprawnym aucie Dpf nie generuje w zasadzie problemów. Niestety wiele osób zamiast naprawić silnik woli wyciąć Dpf. Oczywiście Dpf ogranicza takze nieco możliwości tuningowe, ale bez przesady...

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ale w jakim sensie DPF uwala turbinki ? Poprzez wypalanie ? Wydaje mi się, że doładowane ZI mają znacznie wyższe EGT a jakoś turbiny sobie żyją. Zabija turbiny uwalony DPF, a uwalony DPF jest konsekwencją niewłaściwej eksploatacji (krótkie cykle pracy) lub niedomagania na etapie wtrysku i spalania mieszanki.
Opublikowano
A wiec wniosek taki ze z filtrem cząstek stałych warto odpuścić kilka koni na korzyść żywotności filtra/turnbo? To bardzo cenna wiedza - dziękuję. Co do kopcenia to jak widać sprawa gustu. Niektórym spojlery z allegro i posrebrzane klamki też "pasują". Ja tam sadzy z rury nie akceptuję. Jeszcze raz dzięki za cenny input.
Opublikowano

dpf nie pomaga a dodadkowo obciaża turbo. oczywiscie kazdemu cos innego pasuje ;)

u zony w e60 3.0 dpf jest... ale nie ma grzebanej mapy... znosnie sie zachowuje, lubi sie przytykac od jazdy w miescie... trzeba mu czasem wymusic dopalanie.. ale jest OK kobiecie ta moc wystarcza wiec nie grzebie nic :)

Opublikowano
Bo to teorie spiskowe są, że inżynierowie w Monachium dobrali filterek o zbyt małej przepustowości, żeby uwalać turbinki :cool2: Coś a'la Macierewicz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.