Skocz do zawartości

Usuwanie klap w kolektorze ssącym w BMW e46 3.0xD 2003r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
skoro mowa o klapkach to jak zabrałem się do ich usuwania to się okazało że ktoś je wymienił na nowe (i tak usunąłem)i brakowało jednej z uszczelek ale pod śrubę więc założyłem tak jak było,czy możliwe że przez to auto gwizda bo z początku myślałem że turbina(chodzi ślicznie wkręca się i wogóle)a nie wydaje mi się żeby to było przez uszczelkę jeszcze od śrubki tylko (mam na myśli te pomarańczowe).
Opublikowano

http://img31.otofotki.pl/ra723_zdjecie-3.JPG.html

Jak widać uszczelka ma z 2-3 mm więc myślę, że powinna tam być mimo tego, ale najlepiej niech ktoś to sprawdzi (na wszelki wypadek)

- po ściągnięciu też słyszę świst ale jest on prawdopodobnie spowodowany większym przepływem powietrza po ich usunięciu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.