Skocz do zawartości

[M50B20] Falowanie obrotami. Nieszczelny dolot, a przepływka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Komp od lpg w czasie przyłączenia na gaz odłączona sondę od kompa i sam ją czyta . Najwyraźniej w twojej wiązce jest wyjście na kompa od gazowni ale niemasz komputera lpg czyli masz przerwę w instalacji . Tam gdzie jest wyjście na gaz ze sondy zewrzyj te dwa kabelki i sonda powinna działać ale albo reset kompa albo usunięcie tego bledu powinno dać efekt . Marnie się myśli jak się silnika nie widzi :D
  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
To jest teraz taka plątanina kabli, że nie wiem czy się za to mechanik będzie chciał wziąć :D . Jutro jadę mu to pokazać i mam nadzieje, że coś wyczaruje.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
I tak miałem prędzej czy później podłączyć LPG, więc teraz to zrobię. Może chociaż okaże się, że na LPG chodzie lepiej to przynajmniej będę miał auto, które nie zgaśnie mi na każdym skrzyżowaniu :D

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Może chociaż okaże się, że na LPG chodzie lepiej to przynajmniej będę miał auto, które nie zgaśnie mi na każdym skrzyżowaniu :D

 

I napewno się tak okaże, bo układ zasilania benzyny ma już swoje lata i przebieg, a jak założysz nową sekwencję to odpowiedź sama się nasówa. :cool2:

Opublikowano

Na razie podepnę II gen. Landi, która była tu wsadzona, a potem jak doprowadzę Beti do stanu, który mnie zadowoli to wtedy się pomyśli na sekwencją. Macher powiedział, że falowanie raczej nie ma nic wspólnego z tą instalacją, ale jutro tam chyba postawie auto, żeby to podpieli i wtedy będę się martwił.

 

Swoją drogą falowanie już mi tak nie przeszkadza, bo nauczyłem się zapanować nad tym na tyle, że nie gaśnie auto przy wysprzęglaniu, ale jak temp. wskoczy na 90 stopni to konie z pod maski uciekają i to w sporej ilości :?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Mechanik stwierdził, że nie opłaca się grebać w tej plątaninie kabli, lepiej to wyciąć i wstawić śrubę... Za sekwencje zarzyczyli sobie 3000zł, więc na dziś odpada. Ale wcześniej trzeba dopieścić to jak auto chodzi na pb... czyli walka nadal trwa.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Jaki numer powinna mieć wtyczka od elektrozaworu odpowietrzania zbiornika? Bo mam tej okolicy dwie takie same wtyczki, jedna wychodzi z tej wiążki co złącze przepływomierza, a druga gdzieś dalej. Teraz nie wiem, którą mam podpiąć w ten zawór...

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/e/x/6.png

 

Wyglądają jak nr 1. Na górze mają numerki

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
A druga może być od czego? Na jedenj cyfra 7, a na drugiej 5.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Druga od czujnika poziomu oleju jak sądze.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

W jakiej pozycji powinna być przesłona w krokowcu? Bo ja mam małą szczeline. Po włączeniu zapłonu powinien się ruszyć?

 

Jak mogę sprawdzić czujnik położenia przepustnicy?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Z tego co zauważyłem jak podłączyłem lpg to są 3 przewody 1to zasilanie , środkowy to odczyt a 3 masa . Możesz miernikiem zmierzyć opór środkowy i któryś z tamtych dwóch . Jak będzie ładnie opór rósł lub malał w sposób płynny to jest ok . To działa jak zwykły potencjometr
Opublikowano

Opór na czujniku przpustnicy płynnie rośnie i maleje. Na zimnym silniku czujnik temp. miał 2,5kOhm, więc w normie, na gorącym nie zmieżyłem. Sonda lambda przy falowaniu daje odczyt od 0,6kOhm do ponad 4kOhm. Rozpadało mi się, więc nie chciałem wyciągać auta na najazdy, jutro to zrobie i sprawdzę czy sygnał sondy się nie gubi i czy jest podgrzewana.

 

Ogólnie to po wyczyszczeniu na błysk przepustnicy i krokowca widzę znaczną poprawę. Do adaptacji też się tym razem przyłożyłem. Nie odczówam już spadku mocy przy 90st. i falowanie uspokojiło się do tego stopnia, że samochód nie gaśnie. Obawiam się, że problem dotyczy komputera i to on źle ustawia krokowca, bo z tego co wiem to przy włączonym zapłonie przesłona ma się ustawić na połowie, a u mnie tylko dygnie i wraca w pierwotną pozycje.

 

Jak mogę go jeszcze sprawdzić? Na krótko działa, przesłona przesuwa się bez oporu.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Sonda lambda też szaleje. Na wolnych pokazuje ~0,45 (czyli wychodziłoby, że napięcie zastępcze), ale po otworzeniu przepustnicy napięcie rośnie. Czyli sonda sprawna, a uszkodony inny element?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.