Skocz do zawartości

[M50B20] Falowanie obrotami. Nieszczelny dolot, a przepływka


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Aktualnie nie mam żadnej.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
:duh: o LPG pomyślałem. Siemensa.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

2 piny mam, ale silnik na pewno na siemensie, bo to wersja krajowa. Muszę poszukać jakiegoś autka na podmianke części, bo nie wyrobie zmieniając wszystko na ślepo. Sonda lambda w M20 jest taka sama? Bo jak tak to jutro biorę się za wymianę.

 

Miałem coś takiego jak czujnik temperatury od kompa padał

 

co rozumiesz przez "coś takiego"? Bo jeśli też miałeś takie falowanie po wskoczeniu na 90 stopni to kupię ten czujnik choćby w intercarsie, a oni życzą sobie ponad 70zł :mad2: . Nigdzie indziej nie mogę znaleźć takiego, który pasowałby na 100%

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

U mnie było tak że na zimno ok

jak osiągnęła odpowiednia temperaturę to falowania

po tygodniu miała już takie napady że potrafiła po jeździe jeszcze ciepła nie odpalała lub chodziła tak jakby jej się paliwo kończyło . Strzała jak trochę ostygła i reset kompa

czasami jak jej odbiło to wogóle jałowych nie było

i za każdym razem czujnik miał inne wartości niż te jak chodziła normalnie

nie mówię "kup czujnik bo to napewno to"tylko odmienić lub poszukać jakie wartość powinna być a jaka jest u ciebie

Trochę tu jest forumowiczów i napewno ktoś ma siemensa tylko pewnie się wstydzi :lol:

Opublikowano

viewtopic.php?f=71&t=116809 wg tego tematu sonda lambda bez grzałki działa dopiero po osiągnięciu 90 stopni przez silnik, czyli może być tak, że nawali mi grzałka w sondzie, a sama sonda podaje błędne sygnały?

 

Jeśli przedłużyłbym sobie kable w sondzie od M20 to będzie ona pasowała?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

viewtopic.php?f=71&t=116809 wg tego tematu sonda lambda bez grzałki działa dopiero po osiągnięciu 90 stopni przez silnik, czyli może być tak, że nawali mi grzałka w sondzie, a sama sonda podaje błędne sygnały?

 

Jeśli przedłużyłbym sobie kable w sondzie od M20 z osprzętem bosha to będzie ona pasowała?

 

 

 

P.S.: Jest jakiś chętny do zmiżenia czujnika w siemensie? :) A jakby się znalazł ktoś z okolić oświęcimia/bielska ze sprzętem siemensa na próbną podmianke za jakieś piwko czy coś to w ogóle byłaby bajka :D

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak grzałka nie działa to sonda praktycznie stoi w miejscu.Od m20 nie pasuje bo jest 1voltowa a simensa z tego co wiem jest 5 volt.Sprawdz przekaznik grzałki.Możesz wykręcić sonde i podłączyć grzałkę bezpośrednio do aku,po 2-3 minutach będzie parzyć o ile sprawna.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Nie mam tego przekaźnika w ogóle :mad2: . Mechanik chyba znowu poszedł na skróty. Skąd mają wychodzić kable do nieog? Mam kilka wolnych kabli w skrzynce ze sterownikami.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odepnij wtyczke od sondy i podłącz się do kabli grzałki we wtyczce miernikiem.Po odpaleniu bety ma być 12v.Ile masz przekazników w skrzynce ze sterownikami?.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
O ile załatwie miernik, bo mój wyzionął ducha :evil: . Gdzie się w ogóle wpina tą sondę i które kable są od sygnału, a które od podgrzewania? W skrzynce dwa bezpieczniki. Od popmy i główny od ECU. Są jeszcze dwie wolne wtyczki http://zapodaj.net/images/3aa4aea139351.jpg http://zapodaj.net/images/67f6aad89b8e4.jpg.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Twoja beta jest na simensie i masz tylko 2 przekazniki.

Sprawdz te sonde jak napisałem w 2 postach wcześniej.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Twoja beta jest na simensie i masz tylko 2 przekazniki.

Sprawdz te sonde jak napisałem w 2 postach wcześniej.

 

Ten schemat wtyczki jest dobry? Gdzie się wpina tą wtyczkę, bo żeby prześledzić kabel muszę najechać na najazdy.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie mam pojęcia od czego masz te wtyczki,w każdym razie powinieneś mieć 2 przekazniki i jest ok.Sprawdz sonde.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Zapomniałem dodać schematu :oops: . http://zapodaj.net/images/6582ca640ff8b.png

Taki w siemensie jest układ?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ściągnij gumke z wtyczki sondy i będziesz widział jaki układ.Kable opisałeś dobrze.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Sygnał 5V jest rozcięty i zrobiona wstawka, która idzie do sterownika LPG ( który nie jest podłączony), a potem wraca do wtyczki... Czyli sygnału z sondy auto nie dostawało. Zrobię mostek i zobaczymy co się będzie działo.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Z odłączonym sterownikiem i mostkiem na pinach sondy auto nie dygnie. Nie chcę mostkować z podłączonym komputerem, bo boje się go uszkodzić. Pokażę to jutro gazownikowi może on wykminie o co tu chodzi, a jak nie to przynajmniej z podpiętą instalacją będzie mniej pytajników :)

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Jeśli dobrze rozumiem to masz podłączona instalację lpg bez komputera . Gaz jest wpinany szeregowo w sondę . Czyli jeśli niemasz kompa to śmigałeś z podłączoną sonda i nie musisz zwierać pinów sondy tylko to podłączenie do lpg
Opublikowano
W sumie już sam nie wiem co tam jest podłączone, a co nie. Miałem tam M20, ale zmieniłem na M50, to M50 miało gaz, ale u mnie została elektronika (i to nie do końca podpięta), ale samo LPG jako takie nie działa. Chciałem wcześniej zrobić z tymi obrotami i dopiero jechać do gazownika żeby to wszystko ogarnął, ale teraz widzę, że to walka z wiatrakami.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.