Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy na forum, buduję E36 coupe 2.8 na początek ma służyć na wypady typu rally sprint ale z czasem myślę też o kjs'ach.Obecnie auto jest całkowicie rozkręcone, goła karoseria zanim zacznę składać mam parę pytań:

Hydrauliczny ręczny - zrobić dodatkowe zaciski na tarczach tylnych czy podłączyć się do układu ?

ABS zakładać czy nie ?

Serwo z omegi podwójne czy oryginalne ?

Maglownica, ze wspomaganiem czy bez, z jakiego auta ?

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Cześć, jeśli chodzi o magiel to IMO lepiej ze wspomaganiem (szczególnie do rally sprintu)

Najkrótszy jest z Z3 lub E36 M3 3.0, ale ciężko to kupić za rozsądne pieniądze.

Moim zdaniem seryjny z E36 lub E46 (są do siebie bardzo podobne) jest w zupełności wystarczający.

 

Co do pozostałych kwestii - pogadaj z użytkownikiem Pawel E36 325..

 

Zrobisz jakąś fotorelację z budowy auta? ;)

Pozdrawiam

Michał

Opublikowano

pewnie że zrobię, obecnie jest sama karoseria, założone na sztukę zawieszenie przednie i tylne żeby było łatwiej przemieszczać, więc nie ma co fotografować ;) wygląd straszny i odstraszający. Pierwsza czynność to zrobienie klatki, potem malowanie, nie wiem jeszcze jaki kolor, czy na biało - fajnie by wyglądała moja reklama, czy na niebieski metalik - mój ulubiony ale trudny do pomalowania.

Magiel zostawię oryginalny ze wspomaganiem, tylko trzeba będzie dać chłodnicę płynu wspomagania, miałem takową w oplu, ciekawe czy podejdzie. Drugi problem by był jak bym chciał wywalić wspomaganie, pasek klinowy mógł by ocierać o napinacz, oczywiście pod warunkiem że dostał bym w ogóle taki krótki pasek.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Drifterzy mówią, że niezbędne... :)

Chłodniczek wspomy do BMW masz setki na Allegro - bez problemu coś dopasujesz.

 

Co do magla do Z3 - jeszcze wczoraj widziałem na Allegro ogłoszenie sprzedaży (ok. 600zł) a to dość poszukiwany towar ;)

Pozdrawiam

Michał

Opublikowano
Moim zdaniem seryjny sprawny magiel ze wspomaganiem i bez dodatkowego chłodzenia w zupełności wystarczy

 

Pozdrawiam

 

No tu bym się spierał, wysokie obroty, temp., kiera lewo/prawo i po 30 minutach wspoma zaczyna wyć, niektórym pada i reszta treningu bez wspomagania. Chłodniczka to mały wydatek, wg. mnie w sporcie niezbędna.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano

Wielokrotnie jeździłem w rallysprintach i trackdayach i nigdy nie zdarzyło się by wspomaganie nie domagało ani wyło nawet po dużym obciążeniu, może po długim treningu driftu tak się dzieje albo jak ktoś ma niesprawny układ wspomagania.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Tak sobie myślę że może być jeszcze inna przyczyna.

Powiększanie skrętu, nawet podkładki 4mm to już większe wysilenia, więc dla magla to bardziej extremalne warunki niż przy KJS-ach gdzie magiel chodzi w swoim seryjnym zakresie.

tel. 514.99.46.99

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.