Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale mi chodzi dokładnie o ten charakterystyczny "zgrzyt skokowy" przy spadaniu obrotów z około 2k w dół. Trzeba sie wysłuchać dosyć dobrze żeby to wyłapać.
Opublikowano

po 1 musisz wiedziec jakie dokladnie błędy są w aucie powiedz zeby ktos kto ci to diagnozuje zapisal ci na kartce!

to ze cos w turbo bylo wymienione nie eliminuje jego uszkodzenia... znam przypadki ze turbo po regeneracji padło po 200m.... ah te chinskie czesci ;)

tak jak damianz pisze... zdejmij rure i umacaj.... bedziesz wiedzial jak trzymaja sie lozyska.... kierownic tak nie sprawdzisz...

na twoim miejscu wstrzymalbym sie z uzywaniem auta... mozesz cos sobie rozpier....... uszkodzic....

Opublikowano

Kolego, miałem to samo, poczytaj tutaj jest mój wątek:

 

viewtopic.php?f=70&t=215182&start=30

 

Spróbuj to co radzili inni, ale finalnie okazało się, że do wymiany turbo, mimo, że moc była, nic nie kopciło i nic się nie działo oprócz terkotania.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Mam podobny problem jak w tym temacie. Ktoś kto rozwiązał mógłby podać przyczyny tego jakie miał plus jakies zdjecia? Bo ktoś pisał cos o silniku krokowym ale nie wiem gdzie on jest..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.