Skocz do zawartości

BMW Performance power kit


kamil20011

Rekomendowane odpowiedzi

Rozmawiałem z kilkoma osobami na temat tego pakietu , ci co go sprzedają zachwalają ale ci którzy znają się na rzeczy i pracują w BMW są zdania że nie warto .

Sterownik silnika zmienia się tylko dlatego żeby nie było " piratów " na rynku ..

Cena nie warta efektu

 

Z relacji ktora znalazlem tutja wynika, ze efekt jest lepszy niz by moglo wynikac z nominalnych parametrow podawanych przez BMW: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=562073

Pzdr, MtothaJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie miałem również chipa oraz moduł Schnitzera... Po Chipie nieumiejętnie zresztą zrobionym przez samochód przechodziły drgania gdy gwałtownie przyspieszałem z wolnych obrotów, natomiast po module wszystko było ok tyle że nie podnosił mocy do stopnia który obiecuje producent.

Według mnie BMW Performance Power KIT jest rewelacyjnym rozwiązaniem :cool2: Sam planuje to założyć do nowo zakupionego 320d o ile ze mną zostanie na zimę. W cenie zrabatowanej 5000 ~ 5500zł otrzymujemy części które oddzielnie kosztują ~ 14000zł :shock: nowy komputer sterujący, nowy wentylator, nowa chłodnica i przekładnia hydrokinetyczna do automatu... Mówicie chip da więcej - na krótką metę tak ale założę się że prędzej czy później po chipie coś się szybciej wysypie. Reasumując uważam że warto wydać 5500zł i wymienić wszystkie te części niż 2000zł u "tunera" i wymieniać regularnie sprzęgła, dwumasy, turbiny i co tam jeszcze... Poza tym stare części które zostaną nam po wymianie na Power kit możemy sprzedać co obniży nam cenę zestawu o około 2000zł... pzdr

 

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4588-zestaw-power/i51065/kL/sN/r2009/m07

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o performance mam jedno zdanie: to przesadzony prestiż ;) fajnie wygląda ale nie za te pieniądze, po prostu BMW pojechało z cenami elementów performance jak z cenami nowej 6tki ;p

Jeśli czuć chcesz się "pewniej" że nic Ci się nie posypie - no to bierz, ale jak masz autko ponoć "przejściowe" i chcesz ładować 6k w jakieś graty to moim zdaniem... nie warto ;)

Z tego co wiem to dobrze zrobiony program nie ma odbicia na trwałości elementów, no jeszcze zależy jak kto dba ;) ale to temat rzeka... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie miałem również chipa oraz moduł Schnitzera... Po Chipie nieumiejętnie zresztą zrobionym przez samochód przechodziły drgania gdy gwałtownie przyspieszałem z wolnych obrotów, natomiast po module wszystko było ok tyle że nie podnosił mocy do stopnia który obiecuje producent.

Według mnie BMW Performance Power KIT jest rewelacyjnym rozwiązaniem :cool2: Sam planuje to założyć do nowo zakupionego 320d o ile ze mną zostanie na zimę. W cenie zrabatowanej 5000 ~ 5500zł otrzymujemy części które oddzielnie kosztują ~ 14000zł :shock: nowy komputer sterujący, nowy wentylator, nowa chłodnica i przekładnia hydrokinetyczna do automatu... Mówicie chip da więcej - na krótką metę tak ale założę się że prędzej czy później po chipie coś się szybciej wysypie. Reasumując uważam że warto wydać 5500zł i wymienić wszystkie te części niż 2000zł u "tunera" i wymieniać regularnie sprzęgła, dwumasy, turbiny i co tam jeszcze... Poza tym stare części które zostaną nam po wymianie na Power kit możemy sprzedać co obniży nam cenę zestawu o około 2000zł... pzdr

 

 

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4588-zestaw-power/i51065/kL/sN/r2009/m07

 

 

 

hehehe po 1 co ma większy wiatrak poprawić niby po chipie :), po 2 to ten SAM KOMP tylko z innym softem, ten jaki oryginalny intercooler jest w sumie na jednakowym poziomie różnicy nie wprowadzi praktycznie żadnej.

 

 

Wtryski, turbo wsio zostaje to co było, chip ( grzesiek z krk zrobi ci go za 1/5 ceny tego zestawu ) zrobi dokladnie to samo jak nie lepiej niż owe zmiany w sofcie.

 

Co do wysypania się czegoś z racji NIE zmienionych części wybacz jak wg ciebie zmiana wiatraka i intercoolera uodporni silnik przed wysypaniem się czegoś w nim to nie mam pytań :)

 

bez urazy :), ale całość rozbija się głównie o soft reszta to pierdoły. przy przyroście mocy rzędu 20-25 koni..... litości :), przedsięwzięcie co najmniej jak byś robił + 100km.

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie właśnie zmiana daje bardzo wiele... poza tym cały słyszę że po chipie u renomowanego tunera, coś poszło nie tak... nawet teraz u forumowego kolegi po modyfikacji przez auto przechodzą różne drgania... Dzwoniłem do Kreatora Mocy, twierdził że przy tym silniku i napędzie xdrive bardzo łatwo popsuć skrzynię...

 

 

 

a więc wymiana...

 

wiatraka i intercoolera

 

"W wyniku sprężania powietrza w turbosprężarce (adiabatyczne) następuje wzrost jego temperatury. Ponadto napędzana gorącymi spalinami turbina mocno się nagrzewa, ciepło przez elementy konstrukcyjne przepływa do sprężarki, co powoduje dodatkowy przyrost temperatury powietrza. W wyższej temperaturze powietrze ma mniejszą gęstość, co zmniejsza efekt doładowania

Obniżając temperaturę sprężonego powietrza w chłodnicy powietrza doładowującego zwiększa się jego gęstość, a co za tym idzie – rośnie masa ładunku dostarczana do silnika. Możliwe jest więc spalanie większej ilości paliwa i wzrost mocy silnika (zwiększenie wysilenia). Jednocześnie sprężanie chłodniejszego powietrza obniża pracę sprężania, co zwiększa sprawność silnika. Intercooler może być jednocześnie wykorzystany do chłodzenia układu recyrkulacji spalin "

 

 

co dopiero przekładnii hydrokinetycznej

 

"Cechą charakterystyczną przekładni hydrokinetycznej jest brak sztywnego połączenia, co pozwala na nawet znaczne przeciążanie przekładni, bez niebezpieczeństwa przeciążenia układu napędowego."

 

 

Według mnie czym innym jest chipowanie małego silniczka który non stop pracuje wysilony a czym innym poprawienie mocy w silniku który i tak posiada jej zapasy... nie jestem inżynierem to tylko moje prywatne przemyślenia... pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Mam znajomego w Norwegii ktory swoje 320d wykrecil na 270km i 550nm. Oprocz samego chipa, filtra o zwiekszonych przeplywach i nowych wtryskach zostal wlasnie uzyty wiatrak z zestawu BPP podobnie jak konwerter ado tego dodany customowy IC wiec jak wodac kazdy element ukladanki ma swoj udzial w tym.

Ale fakt faktem nie dalbym tyle za zestaw, aczkolwiek po tych czesciach i nowym kompie fajnie by bylo pokdkechac jeszcze na strojenie wymieniajac jednoczesnie wtryski na te 35d i mysle ze 230km i okolo 500nm mozna wyciagnac

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arnold co ty tu wypisujesz????

Daj wykres to zobaczymy i od razu bedzie wiadomo kto robil program.

Masz udzerzenie momentem to ida drgania i to chyba wiesz, wiec nie dorabiaj teori do tego co chcesz udowodnic.

NIech zmniejszy Ci tuner moment w dolnym zakresie to bedzie ok.

Poza tym mowisz ze dzwoniles do Kreatora Mocy, no OK, ale od kiedy to auta diagnozuje sie telefonicznie????

Jezeli chodzi o turbo, sprzeglo, dwumas to sa to czesci eksplatacyjne wiec w czym problem.

Trzeba wymienic to sie wymienia, zreszta te czesci sypia sie tez w autach bez programu.

Jak ktos chce kupic BMW Performance kit to prosze bardzo ale nie udawadniajcie na sile, ze dobre programy napisane prawidlowo sa zle.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...piszę jakie są moje odczucia a o problemach poczytaj w wątku chiptuning wykres...

Miałem już styczność z kilkoma tunerami i powoli wyrabiam sobie zdanie na temat chiptuningu... to tak jak z komputerem i podnoszeniem MHz "pójdzie, albo się zagotuje" ;)

W poprzednim aucie miałem 2 programy i nie byłem z nich zadowolony, skończyło się na boksie od schnitzera...

Kolejny z naszych forumowych kolegów miał program od "mistrzów" - podczas wgrywania softu uszkodzili mu czujnik esp... - auto przez to straciło gwarancje...

Po prostu staram się brać pod uwagę wszystkie za i przeciw, wcale nie generalizuje i niech każdy robi to co mu pasuje...

 

 

P.S. 1. jeśli nie sprzedam auta do 17- go września to zostaje ze mną na zimę... Zamontuję pakiet, zmierzę auto i opiszę wrażenia...

 

P.S. 2. chip u warszawskich "mistrzów" 1900zł netto

Performance power kit z montażem 5000zł netto

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może lekko zejdźmy na ziemie, tu się rozbija o 20km...... przy 177koniach. A zapędy jakby te 20koni miało przybyć silnikowi co ma wyjściowo 60....., Moc raptem wzrasta o niec oponad 10%...

 

 

ps. arnold ten wiatrak raczej nie chlodzi powietrza doladowania ....

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie może lekko zejdźmy na ziemie, tu się rozbija o 20km...... przy 177koniach. A zapędy jakby te 20koni miało przybyć silnikowi co ma wyjściowo 60....., Moc raptem wzrasta o niec oponad 10%...

 

 

ps. arnold ten wiatrak raczej nie chlodzi powietrza doladowania ....

 

pzdr. Łukasz

 

Wiatrak się zmienia dlatego że po wstawieniu intercoolera z performanca stary wiatrak ma za krótkie wąsy do mocowania dołem i trzeba kombinować.

Nota bene sama wymiana coolera nie daje nic, poza tym że auto nie "puchnie" jak jest skwar i pewnie można trochę mocniejszy program zrobić, mierzone na hamowni przed i po wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za chipa w mr motors zaplacilem 1100 pln... Cena 1900 jest wyssana z palca albo z vtg;) pisalem do kilku firm i oferta byla od 1000 do 1200 pln... Ja mam juz drugie autko po chipie ale to jest eksloatowane intensywnie;) zrObilem chipa przy 169 tys km, obecnie mam 182 tys km, jazde po nurburgringu za soba:) i wszystko jest ok. Jak nie planujesz wiekszycj modow i nie bedziesz uzywal autka intensywnie to bpp jest ci kompletnie niepotrzebne;) ale... Jak masz ochote to kup;€ opiszesz wrazenia itp sam jak na przyszly sezon nie sprzedam auta bede myslal o woekszych modach...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo podoba mi się podejście p. Witka do tematu, klienta... ale kolega od "JDM" namieszał mi w głowie... twierdząc że Witek jest niesamowity jeśli chodzi o osiągi... natomiast z dieslem powinienem pojechać gdzie indziej... Ale dzięki za sugestię... zadzwonię do niego w poniedziałek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja a temat performance kit starałem się dowiedzieć jak najwięcej aż nagle nawet ASO mówiło mi się ten zestaw nie należy do najtańszych i najlepszych

 

IC można kupić nowe na ebay z zestawu performance za ok. 800-900 zł , wentylator na allegro używany jest ich mało ale od 335i/d ma taki sam numer katalogowy jak performance to koszt 500-600 zł

 

Komputer silnika niczym się nie różni tylko oprogramowaniem , wymieniają go dlatego żeby nie było dostępnych "piratów" więc według mnie jak na tak mały przyrost mocy szkoda inwestować w PPK

 

Może gdybym miał automat zdecydował bym się na PPK ..... ze względu tylko i wyłącznie na skrzynie

 

Ja już kupiłem IC z zestawu performance , zamówiłem jeszcze wentylator i zakładam do swojej ;) zobaczymy jaka będzie różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo podoba mi się podejście p. Witka do tematu, klienta... ale kolega od "JDM" namieszał mi w głowie... twierdząc że Witek jest niesamowity jeśli chodzi o osiągi... natomiast z dieslem powinienem pojechać gdzie indziej... Ale dzięki za sugestię... zadzwonię do niego w poniedziałek.

 

Tylko u Witka trzeba się tłumaczyć dlaczego chce się zdjąć ogranicznik prędkości ;) a niechętny jest ku temu. W przypadku 320d tłumaczenie raczej nie będzie potrzebne. Jeśli chodzi o dłubanie diesla to moim zdaniem raczej rozsądnie do tego podchodzi i nie ma się co bać.

Ciężko się jest do niego dodzwonić w ciągu dnia. Napisz mu smsa to w wolnej chwili zadzwoni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo podoba mi się podejście p. Witka do tematu, klienta... ale kolega od "JDM" namieszał mi w głowie... twierdząc że Witek jest niesamowity jeśli chodzi o osiągi... natomiast z dieslem powinienem pojechać gdzie indziej... Ale dzięki za sugestię... zadzwonię do niego w poniedziałek.

 

Jakby co ja Nie mówie że performance to zło itp... ale tak jak Kamil napisał: możesz kupić wsio taniej... no i pytanie czy potrzebny Ci większy IC itp ;) to 2.0d przecież tylko ;) ;)

Nie mniej jednak jak już zdecydujesz się na performance to koniecznie wpadnij do kurki nędzy na zlot i pochwal się tym ;)

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAK ceny są z palca... którym wybierałem numer ;)

 

BMW EDC 17 ceny z mijającego tygodnia... w przypadku faktury + 23 %

 

VTG 2000zł do negocjacji

Masters 1900zł

Kreator 1500zł

 

 

Podjedź do Masters-a !!!

Napewno nie pożałujesz, a cena.... Może coś uda Ci się "zbić"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.