Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Problem jest taki:

Mam powyższe sygnały w kolorze pomarańczowym, czyli na starcie odpala się warrning: brake, DSC, FTM.

dodatkowo mam błędy z INPA:

9520 - steering wheel MFL: mechanical faulty, contact

5E40 - steering angle sensor Signal not plausible, Offset

 

poszukałem w necie, i 5E40 znalazłem: "rear right DSC sensor failed", ale postanowiłem się przejechać z podpiętym kompem i sprawdzić czy INPA pokazuje prawidłowe obroty kół (gdyby coś z czujnikiem było nie tak, powinien pokazywać 0)

problem jest taki, że i czujnik kąta skrętu liczy bdb obroty kiery, oraz czujniki wszystkich kół działają poprawnie, są podawane prędkości, przy jeździe na wprost idealnie zbieżne

 

dodatkowo rozebrałem kierownice, żeby sprawdzić samą diodę IR czujnika skrętu (wg http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=520467) i też działa, dowodem jest odczyt z INPY, kręce kółkiem - wartości kąta skrętu się zmieniają

ABS działa, czujniki klocków też, akumulator (bo był słaby i w ziemie ledwo dawał rade) wymieniałem 3 dni temu na nowy o takich samych parametrach, resetowałem DSC, problem wraca, błędy, które pojawiły się w INPA i określone jako "Insufficient power supplied zniknęły, czyli Service engine soon, Airbag i czujnik pasów

 

jednak DSC pozostał, ktoś może wie o co chodzi??? Byłbym wdzięczny

Czarna Eta (SOLD)................Granatowy Mieczysław (LIVE!).......................Czarna Szmata

http://www.gimnastycy.pl/avatar.jpg

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

witam,

 

mam podobny problem co prawda e46, lecz moze ktos cos doradzi. W 320d wyskoczyl mi ten blad, jestem aktualnie w belgii i nie bardzo mam tu do kogo kumatego jechac, mozecie pomoc jakos abym nie wracal bez DSC 1300 km?? co sprawdzic aby pomoglo? Dziekuje za pomoc.

Opublikowano

Raczej ciężko będzie Ci coś ocenić bez pojechania gdzieś, może to być czujnik obrotu koła, może być czujnik od absu, może być awaria modułu dsc, 100 różnych rzeczy, bez kompa albo oględzin u mechanika bedzie trudno coś powiedzieć.

Dobra wiadomość jest taka, że możesz jeździć, po prostu trzeba być ostrożniejszym, czyli jeździć tak jakbyś się przesiadł na mocną e30 :)

Czarna Eta (SOLD)................Granatowy Mieczysław (LIVE!).......................Czarna Szmata

http://www.gimnastycy.pl/avatar.jpg

  • 1 rok później...
Opublikowano
Znam odp. na 100%. Pierwszy błąd nie powoduje kontroli, ale drugi już tak. Żeby błąd nr.2 zniknął musisz zrobić kalibracje czujnika + kodowanie. Jak to zrobić ? Kalibracja jest łatwa, kodowanie ciut trudniej, ale klocki układa się w 5min. Koder powie Ci, że robi to w 1h za 100zł, ale wiedza kosztuje. Tyle w temacie.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
Czyli co, tym błędem 9520 się nie przejmować, czy może lepiej się pobawić w usunięcie. I gdzie szukać przyczyny tego błędu?
  • 2 lata później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam. Mam podobny problem. Jak bys mogl dokladniej opisac co wymieniles.

Interesuje sie elektronika i mysle ze mozna to naprawic tanim kosztem potrzebuje

tylko jakis punkt zaczepienia.

Opublikowano
Ok po dzisiejszej walce z kierownicą tj. sprawdzanie taśmy( taśma ok), przy okazji sprawdzenie diody IR od DSC Steerning Angle Sensor( i tu niespodzianka nie świeci) a INPA przy analogowym teście ładnie pokazywała ruchy kierownicy. Doszedłem do wniosku że poruszyłem diode IR i przez zimne luty straciła kontakt( http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=520467). Analogowy test w INPA przestał pokazywać ruchy kierownicą. Jutro ide poprawić luty :-). Pomyślałem skoro przy diodzie powstają zimne luty to dlaczego nie mogą powstac przy lutach odpowiedzialnych za prawe przyciski w kierownicy BINGO. Jutro cdn.
Opublikowano

Po po poprawieniu lutów diody IR DSC sprawne :D .Natomiast usterkę prawych przycisków kierownicy znalazłem na ich płytce. Rezystor smd zaznaczony na zdjęciu był lekko przesunięty na jednym z lutów, prawdopodobnie styka się on z plastikową obudową i po dłuższym czasie użytkowania lub po wystrzale poduszki odrywa się od ścieżki i nie działa. Szybka poprawa lutów i wszystko jak z fabryki. Uwaga przy otwieraniu obudowy (wylecą małe części). Koszt naprawy 0,00zł.

pnpUL8wij

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.