Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ale to 40K Euro jest rozumiem za M135i w którego skład już wchodzi pakiet stylistyczny M czy nie :) Bo 180 000 z pakietem to niezła oferta by była :)

Tak z pakietem M i ksenonami i kołami 18 cali oraz hamulcami sportowymi - o ile dobrze zrozumiałem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ale to 40K Euro jest rozumiem za M135i w którego skład już wchodzi pakiet stylistyczny M czy nie :) Bo 180 000 z pakietem to niezła oferta by była :)

Tak z pakietem M i ksenonami i kołami 18 cali oraz hamulcami sportowymi - o ile dobrze zrozumiałem.

 

Kurcze to serio nie jest zła oferta bo w Inchcape w Warszawie stoi już 118i z M pakietem (w tym szałowym kolorze jak na zdjęciach) ze steptronikiem za 170 000 .... a to tylko 118i :)

Na żywo delikatnie powiedziawszy (bardzo delikatnie) wygląda zjawiskowo - po wejściu do salonu widać Tylko ją :) Inne giną :)

Opublikowano
ale to 40K Euro jest rozumiem za M135i w którego skład już wchodzi pakiet stylistyczny M czy nie :) Bo 180 000 z pakietem to niezła oferta by była :)

Tak z pakietem M i ksenonami i kołami 18 cali oraz hamulcami sportowymi - o ile dobrze zrozumiałem.

 

180 to byłaby super cena, prawie 30k poniżej "zwykłej" 335i. Ja stawiam na 190 bardziej, ze względu na pakiet chociażby.

Opublikowano
No i raczej będziesz miał racje. Podstawowa 114i kosztuje 22 tys euro, a u nas 90 tys. Po uwzględnieniu wyższej akcyzy daje to rzeczywiście raczej 190 tys, a nie 180. Choć może być to i 200 i 180 zależnie od polityki dystrybutora.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
No i raczej będziesz miał racje. Podstawowa 114i kosztuje 22 tys euro, a u nas 90 tys. Po uwzględnieniu wyższej akcyzy daje to rzeczywiście raczej 190 tys, a nie 180. Choć może być to i 200 i 180 zależnie od polityki dystrybutora.

 

Inaczej, M135 w podstawowej wersji (z pakietem M, aero, zawieszenie, hamulce, servotronic, 18" 436, Alcantara/Nappa, Xenony, Radio Pro) kosztuje 39860 EUR (3d).

Trójka od 43600 w podstawowej wersji, czyli F20 jest około 8,5% tańsza. Do wzoru 207,9 * 0,915 = 189,4. Tak doposażona 335 to już będzie koło 240k pewnie, więc cena wydaje się naprawdę niezła.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Kurcze to serio nie jest zła oferta bo w Inchcape w Warszawie stoi już 118i z M pakietem (w tym szałowym kolorze jak na zdjęciach) ze steptronikiem za 170 000 .... a to tylko 118i :)

Na żywo delikatnie powiedziawszy (bardzo delikatnie) wygląda zjawiskowo - po wejściu do salonu widać Tylko ją :) Inne giną :)

 

Tez go dzisiaj obejrzalem i faktycznie jest bardzo fajny, ale ta cena to juz przegiecie. Kolor, wnetrze, Mpakiet z wiekszym hamulcem - wszystko na plus, ale ostatecznie to tylko 118i bez jakiegos porazajacego wyposazenia - brak chociazby szyberdachu badz nawet deski rozdzielczej o rozszerzonym zakresie. IMHO powinien kosztowac 130k PLN gora.

Pzdr, MtothaJ
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
M125i 5d jest już w konfiguratorze na stronie polskiej BMW - cena od 177k PLN.

 

Znaczy się M135i? :-)

Są też wszystkie wersje trzydrzwiowe, od 90200 za 114i do 173500 za M135i.

Opublikowano
M125i 5d jest już w konfiguratorze na stronie polskiej BMW - cena od 177k PLN.

 

Znaczy się M135i? :-)

Są też wszystkie wersje trzydrzwiowe, od 90200 za 114i do 173500 za M135i.

 

Racja, racja :D

M135i + kilka dodatków i robi sie 200k PLN - mimo wszystko troche duzo, zwazywszy ze nie jest to 'prawdziwe' ///M :)

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

Oczywiście że to dużo pieniędzy za kompaktowe auto (miło skonfigurowana M135i wychodzi w okolicach 210 000).

Ale jak spojrzymy na to z perspektywy zakupu fajnego Hot hatcha nie jest już wcale nie tak astronomicznie.

Bo Golf VI R 270 KM jak go "dokonfigurować" w DSG, kolorek, Navi i kilka dodatków wychodzi 160 000 :( A wcale nie ma 320KM, napędu na tył, i 6-cylindrowego silnika o pojemności 3 litrów. :)

Opublikowano

Ceny jak widzę nawet lepsze niż moje przewidywania. Nawet wiem dlaczego :)

Cwaniaki zabrali xenony ze standardowego wyposażenia i klimę auto. W sumie mi nawet pasuje. Nie wiem czy to błąd konfiguratora, ale wrzuca na chama zestaw Hi-Fi.

 

Co ciekawe każą sobie dopłacać za składane tylne fotele :shock:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
nie znalazlem w temacie informacji wiec pisze - na poczatku przyszelgo roku do najmocniejszych wersji silnikowych trafi xdrive czyli do M135i i do 120d :D M135xi bedzie szatan :D
Opublikowano
nie znalazlem w temacie informacji wiec pisze - na poczatku przyszelgo roku do najmocniejszych wersji silnikowych trafi xdrive czyli do M135i i do 120d :D M135xi bedzie szatan :D

 

W temacie to już było, ale jak dla mnie to i tak jest porażka. ekstra 90 kg. OMG. W sumie to najbardziej bym chciał wersję 130i z 2.0 280KM i wagą ok 1420kg. Czyli dynamika na poziomie bardzo bliskim M135i, ale z zachowaniem na drodze już zauważalnie lżejszego auta. Pewnie w 2013 takie coś się pojawi. bo obecnie luka między 125i a 135i jest ogromna.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
W temacie to już było, ale jak dla mnie to i tak jest porażka. ekstra 90 kg. OMG. W sumie to najbardziej bym chciał wersję 130i z 2.0 280KM i wagą ok 1420kg. Czyli dynamika na poziomie bardzo bliskim M135i, ale z zachowaniem na drodze już zauważalnie lżejszego auta. Pewnie w 2013 takie coś się pojawi. bo obecnie luka między 125i a 135i jest ogromna.

 

Przypuszczam ze robiac program w 125i + ew. jakies neiwielkie modyfikacje typu IC czy wydech mialbys wlasnie okolice tych 280KM natomaist wiadomo ze jednak fajniej by bylo miec to w fabrycznie seryjnym aucie, bez koniecznosci rzezbienia na wlasna reke ;)

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

Ja sie i tak nastawiam na rzeźbę tzn w zakresie silnika może styknie sam chip. 280KM plus 20 procent to jest ok 340KM.

 

Myśle ze dałoby sie zejść do realnej wagi poniżej 1200 kg bez większego problemu i to mogłoby już mi wystarczyć. Kase wole ładować w obniżenie masy, a nie zwiększanie mocy. To daje znacznie fajniejszy efekt. Nie tylko wzrost dynamiki, ale tez poprawę trzymania sie na jezdni.

 

Oczywiście R6 jeśt znacznie lepszym silnikiem i daje perspektywy nawet na okolice 500 KM, ale ma tez te wadę, ze jest cięższy od R4, a ja tez nie wIdzę już sensu posiadania takiej mocy przy lekkim aucie z napędem na jedną oś. Tu niby pomocny jest xdrive, ale to znowu kolejne 80-90 kg i to glownie na przedzie i owszem mam super przyspieszenie, ale auto ktorego masa dochodzi do poziomu piątki. Jak dla mnie absurd i sztuka dla sztuki.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Za wiele sie nie rozpisali :lol:

 

Tak sobie przemyślałem kwestię ewentualnego 130i 2.0 280 KM. Wyszło mi, że brakujące, a raczej nadmiarowe 80 kg potrzebne do zrównania osiągów ze 135i da sie spokojnie wydlubać bez utraty gwarancji. Mam tu na myśli lżejsze koła (45 kg) zawieszenie, hamulce i fotele performance plus karbonowe zderzaki przednie i maska. Cena pewnie zbliży sie przez to do 135i, a może nawet ją przekroczy ale ja wole jednak auto słabsze i lżejsze niż mocniejsze i cięższe. Myśle, że ma szanse jeździć w zakretach lepiej od M135i, ale na pewno przegra na autostradzie pow 200 km/h.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ojoj za tydzień od 23 lipca w gazecie motor będzie test F20 w wersji 3dr w M performance z M135i jedyne 320 km :)

jestem ciekawy co napiszą ...

 

Pewnie tyle ze jest fajna ale droga ;)

Swoja droga mogli by sie nie wyglupiac i wraz Mpakietem montowac szperę.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
W takim samochodzie o takiej mocy nikt tym do sklepu po bułki jezdzić nie będzie . Dla mnie takie auto jak M135i powinna być już mega sportowa :) taki gokart w którego wsiadasz i przenosisz się w inny świat
Opublikowano
W takim samochodzie o takiej mocy nikt tym do sklepu po bułki jezdzić nie będzie . Dla mnie takie auto jak M135i powinna być już mega sportowa :) taki gokart w którego wsiadasz i przenosisz się w inny świat

Bez przesady. Jak bym kupił to do jeżdżenia na codzień. To jest hatchback, auto uniwersalne. Nie tylko do jeżdżenia po bułki, ale i do zabrania roweru do środka.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.