Skocz do zawartości

[E34] Pytanie o szyberdach ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam pytanko odnośnie szyberdachu .. Czy jest to orginalny szyberdach , czy może ktoś go kiedyś sobie sam wycinał i pod pasował z innego auta ? Bo w sumie pierwszy raz spotkałem się z takim podziałem szybera wewnątrz auta w BMW , z zewnątrz auta też do o koła szyberdachy jest jakiś dziwny kit .. Poniżej fotki ...

 

http://images42.fotosik.pl/289/df4fa35ded942292m.jpghttp://images40.fotosik.pl/1495/b3248331a5d0ed75m.jpghttp://images50.fotosik.pl/1513/57e95b8d14440233m.jpg

( kliknij aby powiększyć )

Opublikowano

Wyglada na rzeźbe...

W oryginale nie masz zadnego kitu, tylko uszczelke, a w srodku pod szybrem podsufitka jest jednoczesciowa, a tu sa jakies dwie czesci, poza tym jakos to brzydko wszystko spasowane

Opublikowano
Tam teoretycznie też jest uszczelka , a dookoła niej jeszcze dany jakiś kit i silikon , też mi się właśnie wydaje że ktoś tu coś rzeźbił , i teraz pytanie , co z tym fantem zrobić żeby było ładnie i dobrze ... Zaspawać całkiem w cholerę , tzn połapać w kilku miejscach i zalać cyną , czy kupić orginalny szyber i próbować co tam jakiś zainstalować ?
Opublikowano
Jak dla mnie wygląda normalnie. Z resztą nie wyobrażam sobie zadać tyle trudu żeby założyć szyberdach ;). Nie wystarczy wyciąć otwór i wsyzstko poskładać... Oryginalnie nawet płyn chłodniczy tamtędy przepływa.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Różni ludzie żyją w naszym kraju z różnymi pomysłami .. Zaczęło mnie to zastanawiać dlatego że w żadnym bmw nie widziałem żeby tapicerka szybera była dzielona tak jak u mnie .. Więc tu się pojawiło pytanie o orginalność tego co jest w aucie .. Samochód nie długo idzie do lakiernika w celu odświeżenia całego auta .. pryśnięcia nowego lakieru .. i jeśli było by coś nie tak z tym szyberem chciałbym to ogarnąć przed malowaniem żeby później nie było żadnego z tym problemu
Opublikowano

Rzeźba jak nic...

Jak chcesz miec 100% pewnosci czy to byla przerobka np z recznego na elektryczny czy wstawiany szyber to sprawdz po VIN

 

Ja mam np u siebie pozycje S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny

Opublikowano
A gdzie tak szczegółowo sprawdzić VIN ? To co znalazłem w necie pokazuje tylko co za auto jaki rok silnik itp .. wyposażenia nie ma .. Jakbyś mógł podać jakiś link będę wdzięczny ..
Opublikowano
A gdzie tak szczegółowo sprawdzić VIN ? To co znalazłem w necie pokazuje tylko co za auto jaki rok silnik itp .. wyposażenia nie ma .. Jakbyś mógł podać jakiś link będę wdzięczny ..

 

Po rozkodowaniu Twojego VIN jednoznacznie stwierdzam, że to niezła rzeźba :duh: .

 

Jak dla mnie wygląda normalnie. Z resztą nie wyobrażam sobie zadać tyle trudu żeby założyć szyberdach ;). Nie wystarczy wyciąć otwór i wsyzstko poskładać... Oryginalnie nawet płyn chłodniczy tamtędy przepływa.

 

Chyba komuś pomylił się układ chłodzenia (płyn chłodzący) z odpływami wody opadowej z szyber dachu. Ależ faux pas :mad2:

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
No a więc tak po rozkodowaniu VIN przez kolegę lieder_r za co mu dziękuję ... wyszło że ten szyberdach to jakaś rzeźba , więc mamy zdolnych ludzi w polsce ... A więc co teraz co z tym fantem zrobić ? Zaspawać jakoś żeby go całkiem wywalić ... Czy skoro jak już ktoś zrobił dziurę w dachu to kupić ori szyber i jakoś to przerobić ? Tylko czy da się to jakoś zrobić żeby po montażu woda się strumieniami nie lała do wnętrza auta ?
Opublikowano
Byłem dziś u mojego znajomego blacharza , powiedział mi że można zaspawać ale kit który trzeba będzie tam położyć .. może pękać od pracy dachu .. można też wyciąć i wspawać nowy dach .. ale to koszt ok 1000 zł. Sam nie wiem co zrobić .. Może kupię nową uszczelkę zerwę ten kit co jest teraz i zrobię tak żeby to nie ciekło i po prostu będzie nie działający ..
Opublikowano
Najlepiej uszczelnij ten szyber, odlacz na wszelki wypadek zasilanie od guzika zeby nikt go nie chcial otworzyc i tyle. To bedzie najtansze i najpewniejsze rozwiazanie.
Opublikowano
W sumie też tak można ... Blacharz mi mówił że skoro już jest dziura , to żeby kupić ori szyberdach i spróbować go tam dopasować .. Z tego co patrzyłem na allegro to taki szyber z prowadnicami nie jest drogi .. A i w sumie to mogę kupić zwykły manualny .. Sam nie wiem ... coś tam na pewno trzeba z tym działać bo to nie wygląda ładnie
Opublikowano
Ja bym zaczal wlasnie od tego, czyli od proby dopasowania oryginalnego szyberka, a jak nie da rady to wtedy bedziesz kombinowal :8)
Opublikowano
Jak dla mnie wygląda normalnie. Z resztą nie wyobrażam sobie zadać tyle trudu żeby założyć szyberdach ;). Nie wystarczy wyciąć otwór i wsyzstko poskładać... Oryginalnie nawet płyn chłodniczy tamtędy przepływa.

 

Chyba komuś pomylił się układ chłodzenia (płyn chłodzący) z odpływami wody opadowej z szyber dachu. Ależ faux pas :mad2:

 

 

Pozdrawiam

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=54_0150&hg=54&fg=05

 

16, 17?

 

 

P.S.: "Faux pas" pasuje tutaj jak świni siodło :P

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

16 i 17 to odpływy wody opadowej z rynien - gumowe węże wyprowadzone w nadkola. A może masz podgrzewany szyber płynem chłodniczym? :mrgreen: Jeśli tak, to szybko opatentuj ten wynalazek, bo BMW ani Mercedes jeszcze na to nie wpadły :lol: :lol: :lol: Wystarczy OT, a Tomkoo otrzymał moje przemyślenia na PW.

 

Pozdrawiam

 

P.S. Coś ten układ chłodzenia podgrzewający dach z szybrem pasuje tutaj jak .... no właśnie :norty: :norty: :norty:

 

http://w201.w.interii.pl/odplyw_szyber_sedan_e34.jpg

Opublikowano
N realoem stoi "Przewód elastyczny układu chłodzenia", wyśledziłem go jedynie do słupka więc mogłem się mylić :P.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
N realoem stoi "Przewód elastyczny układu chłodzenia", wyśledziłem go jedynie do słupka więc mogłem się mylić :P.

 

W RealOEM są błędne tłumaczenia - jest wiele przypadków, natomiast ASAP BMW zawsze prawdę powie ;)

 

Pozdrawiam

 

P.S. Przełącz w RealOEM język na niemiecki bądź angielski, a "układ chłodzenia" zniknie... ewidentny dowód, że automatycznie tłumaczy RealOEM jakiś translator.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.