Skocz do zawartości

F10/F11 Trwałość filtra DPF


maja22

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Panowie mialem juz zamowic 535xd a tu sprzedawca mowi ze kolo 130-150 tys km DPF w BMW do wymiany cena kolo 10 tys zl. I teraz mam problem czy zrezygnowac z ON i brac benzyne.

 

Czy mieliscie problemy czy slyszeliscie ze ktos mal problem z PDF w nowej f10/11?

 

Na wniosek kolegów odblokowałem temat i trochę poprawiłem tytuł

Edytowane przez maja22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok moze bedzie to glupie pytanie ale nie mam zadnego pojecia naczym ma to polegac tzw. akutalizowanie PDF?

 

PDF w BMW - nie mam pojęcia.

 

Masz na myśli pewnie DPF czyli filtr cząstek stałych. Jeśli NIE planujesz zrobic autem min 300 tys km i jeździsz głównie po mieście (bo byłoby nie lada wyczynem samym w sobie :D ), to możesz sie zastanowić nad innym silnikiem, aby problemów z DPF nie mieć. W przeciwnym wypadku to nie powinno mieć większego znaczenia na Twoją decyzję..

Edytowane przez Zodiac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zodiak masz racje - pomylka- chodzi mi caly czas o filtr czastek stalych.

 

Rocznie robie okolo 18-20tys km jazda 80% miasto( ale pedze przez 5-10 min obwodnica ze stala predkoscia 120km/h). Paliwo leje do baku tylko dobrej jakosci premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to nie rozumiem z czym problem w tym DPFie :shock: jak kupiłem kilka lat temu używane e60 z przebiegiem ok 130 tys km, to sprzedawca powiedział mi (i pokazał w idrive) że dopiero co uzupełniono wkład, więc na ok 90 tys km jest spokój. jak go sprzedawałem miał ok 200 tys km i do uzupełnienia jeszcze ze 30 tys km. Potem kupiłem Vectre tez z dpfem tez nią zrobiłem ok 70 tys km i w ogóle nic przy filtrze nie robiłem. Dla mnie wynalazek bomba - nie wali sadzą, wydech jak należy, a nie do ziemi, problemów zero . :mrgreen: a ze trzeba czasem pogonić go po trasie toż to sama przyjemność, a z drugiej strony kto normalny kupuje klekota do jezdzenia po miescie, stania w korkach, słuchania terkotania i ewentualnego stresu z zapychającym sie dpf lub padającą dwumasą?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy nowym aucie dpf to zaden problem, chyba ze plamujesz sie razem z autem zestarzec :D

 

Te 2-3 czy nawet 5 lat eksploatacji powinno byc bezproblemowe. Filtr mozna zawsze mechanicznie przepalic albo chemicznie wyczyscic jak juz sie zapcha. W moim starociu wlasnie to robilem, bo dojechalem go do 250 tys km przebiegu i uznalem, ze pewnie trzeba bedzie nowy wsadzic. Serwis polecil czyszczenie i filtr faktycznie jak nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.