Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
silnik radzi sobie z autem , ale wiadomo, demon predkosci to to nie jest...

No właśnie nie ma potrzeby żeby była demonem :D

Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
VIN w tytule proszę wpisać !!!

viewtopic.php?f=44&t=72889

Niestety na razie VINu nie znam a zaraz nie będę miał dostępu do neta

To kiedy dostaniesz VIN to zedytuj tytul w pierwszym poscie.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
VINu nie mam i nie będę miał ale byłem, zobaczyłem i nie polecam :!: Ogniska rdzy w paru miejscach karoserii, szyby były wymieniane ale szok był dopiero w środku, calutka podsufitka wisi prawie na głowie a boczki w tylnych drzwiach trzymają się na wkrętach i pare innych niespodzianek. Nie mam doświadczenia zbytniego z automatami ale jak zmieniałem położenie dźwigni na wciśniętym hamulcu to wqyraźnie czuć było szarpnięcie, niedługo po odpaleniu przy zmianie na D nawet zgasła. Tak jak mówiłem nie jestem znawcą automatu i musiał bym się przejechać jakąś inną dla porównania. Jedynymi plusami tej piątki to rzeczywiście prowadzenie i hamulce też w porządku. No i aku też nowy i duży Centra. Ogólnie, gość to handlarz i nie za bardzo sie zna na beemkach , chociażby to że musiałem mu dopiero pokazać gdzie ma ten nowy aku o którym tak zapewniał chociaż wcześniej go nie widział.
Pozdrawiam
Opublikowano
hmm... 94 rok, 2700 zł - spodziewałeś się oryginalnego lakieru bez wgniotki i zarysować oraz ogólnie ideału?

Wgniotki by mi nie przeszkadzały, tylko w ogłoszeniu pisało że środek zadbany,czysty a tu posufitka wisi od przedniej szyby do tylnej, boczki na wkretach i to tak wybrzuszone jakos że rekami sie nie dało docisnąć, deska podrapana a fotele nie wytarte tylko jakby poprzecinane.

Pozdrawiam
Opublikowano
Może jak by środek był ok to bym ją wziął. Niewiem tylko czy ten automat tak ma działać, może się ktoś wypowiedzieć na ten temat :?:
Pozdrawiam
Opublikowano