Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

Po zakupie e46 320d touring mam mały problem,zapala się raz na jakiś czas check engine,nie zawsze i nie ma różnicy w jeździe czy się pali czy nie,najgorsze że na komputerze nic nie wychodzi,facet który sprzedał auto powiedział że to jest EGR do przeczyszczenia,jak to sprawdzić i czy w ogóle jest taka możliwość?

Opublikowano
z ktorego roku masz auto ? bo zdaje się ostatni rok chyba produkcji ma coś takiego że jak EGR nie działa to wywala check. Poza tym komp. musi pokazać co nie tak jest z autem jak się swieci check.
szukam
Opublikowano
Ma tak każdy model z norma euro 4 . Czyli już z turbina sterowana elektronicznie servem ...

 

 

samochód z końca 2003

Opublikowano

były błędy świec i EGR,EGR wyczyszczony,wyglądał gorzej niż jakikolwiek na zdjęciach u innych kierowców,miał prześwitu tyle żeby włożyć długopis,nie zmieniałem świec tymczasowo ze względu na $,błędy skasowane i check engine się nie pali od tygodnia.

Pozdrawiam

Opublikowano
w sumie to miałem jak na tym drugim zdjęciu,jak już pisze to zapytam o odme mam z plastikową wkładką a pytanie brzmi czy tą wkładkę się tylko płuka czy co ?
Opublikowano
to się podepnę pod pytanko, lepszy z filtrem czy nowszy bez, rok temu filtr wymieniałem a teraz przy okazji jak będę inne filtry wymieniał to chcę całość wymienić
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
w sumie to miałem jak na tym drugim zdjęciu,jak już pisze to zapytam o odme mam z plastikową wkładką a pytanie brzmi czy tą wkładkę się tylko płuka czy co ?

 

 

 

sa dwie opcje ; jesli masz forse to kupujesz całosc jesli nie masz kupujesz te tansza opcję filterek a waz z nim dostajesz uszczelki do tego tę drugą połówke rozbierasz z tego co pamietam jest spręrzyna i czyscisz preparatem do czyszczenia EGR-u,składasz i zakładasz

Opublikowano

[sa dwie opcje ; jesli masz forse to kupujesz całosc jesli nie masz kupujesz te tansza opcję filterek a waz z nim dostajesz uszczelki do tego tę drugą połówke rozbierasz z tego co pamietam jest spręrzyna i czyscisz preparatem do czyszczenia EGR-u,składasz i zakładasz

]

 

Właśnie też tak zrobiłem

a przy okazji czyszczenia tej membrany warto sprawdzić czy nie jest peknięta jesli jest ok to tylko filterek i hejka

Opublikowano

A tak właściwie czym jest spowodowany ten nagar?

dodam że jak kupiłem auto to od razu wyczyściłem cały dolot tylko że u mnie było z 2mm nagaru a faceta od którego kupowałem niewiedział nawet że coś takiego się robi

Opublikowano

miałem zapchaną odme w e46 2.0 d FL więc wiem jak dymi, potężne chmury ale jest ciekawostka :idea: moze wielu sie przypatrywało moze nie ,odme mozna rozpoznac szybciutko ,buma wystarczy niech sie nagrzeje do pionu i kopcenie ustępuje.hmm no i druga sprawa nie od razu bedzie biały dym to jest etapowo ,początków czasem nie widac , wtedy odpalamy zimne autko w nocy i kładziemy latarke płaską pod rure wydechową i wtedy widac wszystko.

 

ten syf w obiegu to olej.

 

 

 

 

 

http://www.motofakty.pl/artykul/zapomniana-odma.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.