Skocz do zawartości

320d Kolejne M47 ktore nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mała retrospekcja:

Wczoraj miałem bardzo nieprzyjemna przygode, otoz jadac kilka minut z predkoscia około 160 km/h, auto nagle lekko szarpnelo i zaczelo zwalniac. Po nacisnieciu na pedał gazu ekonomizer sie wychylil natomiast obrotosciomierz nie. Po zwolnienu do 120 auto znowu zaczelo przyspieszac normalnie (problem sie powtorzyl w drodze powrotnej). Sytuacje jest o tyle ciekawa ze nigdy wczesnij nic takiego mi sie nie przydarzylo. Jedyna modyfikacja ktora ostatnio(na dniach) robilem bylo wyciecie katow (co swoja droga dalo autu odczuwalnego kopa).

Dzisiaj (długo nie pojeździłem :/):

Wracajac z pracy jade 100 naciskam gaz, auto gasnie... doturlałem sie na pobocze. Nie odpala. Profilaktycznie wyjałem klemy. Wyjałem filtr paliwa, obejrzałem, wsadziłem z powrotem. Odczekałem chwile. Podpialem klemy. Za ktoryms razem odpalił. Zadowolony, upewniony ze to filtr ruszyłem dalej. Auto jechało, przyspieszało normalnie. Po około 2 km zdechł znowu - oczywiscie k...a na srodku skrzyzownia!!. Tym razem zadne zabiegi nie pomogły(z wyjeciem filtra włącznie). Nie odpala. Musiałem wracac na holu. Co jest grane?? Zapowietrzył sie? pompa padła (k..a leje bp ultimate'a) ? Ma ktos jakies sugestie, czy zostaje tylko warsztat?

Opublikowano
mm

może pompa paliwa padła.

Albo pompa wysokiego ciśnienia :(

Zobacz czy podaje ci paliwo do filtra paliwa..

 

w M47 nie ma pompy wysokiego ciśnienia ;_;

Opublikowano
mm

może pompa paliwa padła.

Albo pompa wysokiego ciśnienia :(

Zobacz czy podaje ci paliwo do filtra paliwa..

 

Paliwo w filtrze jest, Jak pokreciłem troche to zbiorniczek na filtr był pełny.

Opublikowano
Opublikowano
Obejrzyj wężyki przelewowe i sprawdź czy rano w wężyku zasilającym są pęcherze powietrza. Możliwe, że spalił się tranzystor sterownika VP44. Ewentualnie usterka któregoś z modułów pompy wtryskowej. A jeżeli VP44 okaże się zdrowe to czujnik GMP.
Opublikowano

a probowales odpalic na samostart??

sam jakis czas temu mialem problem ze swoja. Tylko ze mi podczas jazdy padla i juz nie odpalila...

Oddalem pompe do regeneracji i jest Ok. Kolega yoshimura01 ma racje. Ja mialem sprawny sterownik vp44 problem byl w tym ze pojawialy sie pecherzyki powietrza w wezykach. Pompa byla rozszczelniona, itp.

Opublikowano
a probowales odpalic na samostart??

Samostart? Powiem szczerze ze nie wiem o co chodzi. Przed chwila probowałem na plaka. 3 sek chodzi i gasnie :/ Tak czy inaczej holuje jutro auto do boscha na aluzyjnej - wiem ze to naciagacze ale moze dowiem sie o co common.

Opublikowano
No i pompa. W w/w warsztacie zspiewali mi 600zł za diagnoze 600 za demontaz i 4000 za regeneracje !!! moze mi ktos wyjasnic co takiego niezwyklego ci kolesie zrobili zeby zdiagnozować ze pompa padał ze musi to kosztowac az 600 zł ???
Opublikowano

Miałem problem z tą pompą w oplu. Za naprawę sterownika zaśpiewał mi facet 400pln. Pompy nie wyciągał, stwierdził, że to sterownik + usterka mechaniczna. Nie był w stanie naprawić, więc za diagnozę nie wziął pieniędzy. Wysłał mnie do Bosha w Kobiórze. Tam naprawili za 2600. To było jakieś 4 lata temu.

Nie daj się wyrolować na taką kasę.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Nie zartuje (dzisiaj odcholowuje auto od nich bo to kpina), poza tym to ze auto odpalilo po padzie (i jechalo przez jakis normalnie) nie wskazuje jednak na cos innego, ew jakis element pompy (tranzystor, ew. czujnik połozenia wału)? Ja dostałem tylko wiele mowiaca informacje ze pompa padała - poprosimy 600zł za diagnoze. Jak pan chce naprawimy cena j/w.

 

I jeszcze jedno uwaga na temat bezczelnego szefa tego "warsztatu". Dzisiaj jak chciałem dopytac jaka jest dokładna usterka usłyszałem "Kur..a prosze mi nie przerywac..." i troche innej łaciny. Kawał buca i tyle.

Edytowane przez Vince
Opublikowano
:shock: :jawdrop: Jeśli chcesz to podam Ci na priw kontakt do warsztatu, gdzie sam naprawiałem swoją pompę wtryskową. Fakt tylko uszczelnienie, kalibracja i nastawienie 350zł. Inny Kolega GAJLO też u nich regenerował łącznie ze sterownikiem. Tylko musisz znaleźć warsztat gdzie ją wymontują i po regeneracji poprawnie zamontują w aucie.
Opublikowano

:shock:

Vince, weź napisz co to za warsztat, tak dla dobra ogółu..

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano
Moze ktos sie orientuje czy w 318d polift jest ta sama pompa? Bo własnie taka mogłbym zorganizowac za dobra kase.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
318d jest na cr...

 

część była na pompie a część na cr

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie interesowałem się tym silnikiem, ale dał bym głowę, że ktoś kto ma takie auto pisał, że tak właśnie jest, jeśli wprowadziłem w błąd sorry :oops:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.