Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziwnie jesteście, tyczy się to tych co do mnie pisali PW. Macie problemy z autem czy coś, a nikt o tym nie pisze. Bocicie, wstydzicie się czy głupio wam, że BMW się popsuło? To już nie pierwszy raz nie pierwsza sytuacja. Druga sprawa to dobrze czujnika nie założyłem pisze testuje, a tu 5-6 e-maili z pytaniem czy już lepiej. I jeszcze AS-y typu dwa posty wyżej wszystko napisane co jak ile itp., a tu wiadomość z pytaniami z tej serii ile? jak? Klękajce narody, proszę opamiętajcie się i czytajcie ze zrozumieniem :duh:.

 

Wracając do tematu oba czujniki mam wymienione. Silnik chodzi identycznie ale znikły dwie rzeczy, pierwsza to, że przy ruszaniu czasami jakby obroty spadały "falowały" efektu już nie ma. No i druga naważniejsza to jest to, że auta mimo postoju w garażu na słońcu itp. pali zawsze od razu nie kręci po 2-3 sekundy zanim odpali czy też pali jakby na 2 potem 3 i w końcu na 4 gary. Dziwne to, że INPA nic nie widziała zero błędów, a tu wymiana dwóch czujniów i uzdrowienie :D.

Jedź szybko tam gdzie wolno :)
Opublikowano
W takim razie tez wymienie :) Gdzie jest drugi czujnik ? Wiem, ze jeden z przodu.
Opublikowano
Drugi czyli wydechowy masz analogicznie z boku na lewo od tego co Patryk wskazał. Pod takimi plastikowymi prowadnicami na kable. Odkręcasz ją trzyma się na dwóch śrubach 6 czyli na klucz 10mm i masz już dostęp do czujnika imbus 5 odkręcasz wymieniasz i tyle jakieś 5min roboty. Oba czujniki są te same. Zaopatrz się też w oringi uszczelniające ja dla pewności wymieniłem bo jeden był już taki chropowaty jakby przypalony. Nie muszą być oryginalne dobierzesz w samochodowym lub w pracy jak masz mozliwośc :).
Jedź szybko tam gdzie wolno :)
Opublikowano
W instrukcji gdzies wyczytalem, ze sruba dokrecajaca ma byc tez now, jest w zestawie ?
Opublikowano
Nie ma ani śrubki ani uszczelki. Ze śrubką nie przesadzajmy ale uszczelkę lepiej new dać. Pamiętaj też aby wyczyścić gniazdo w które wkłada się czujnik. I tyle powodzenia w pracy i oby też pomogło. Dzisiaj był taki dzień upał jak ch....a i to zawsze wtedy dłużej kręciła, a tu nic pyk i już leci, na twarzy banan i w nagrodę tankowanie po korek :twisted:.
Jedź szybko tam gdzie wolno :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Pojawił się błąd 2A99. W związku z tym mam pytanie który elektrozawór jest "wydechowy" dolny czy górny, i tak samo z czujnikami wałków, tu raczej tylko potwierdzenie, ze wydechowy jest od strony kolektora wydechowego. Planuje poprzez zamianę zdiagnozować co wymienić - zawór czy czujnik.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Na poczatku witam panowie i prosze o pomoc. Problem z silniem n43. Dodam ze hals wystepuje tylko po pierwszym odpaleniu po dluzszym postoju napinacz dolny lancucha zostal wymieniony. Wiec albo sam lancuch moze sprzegielko alternatora moze bendix?? jesli kto sie juz spotkal prosze o podpowiedz.
Opublikowano
Moze byc lancuch, zanim napinacz dostanie oleju. Sprawdzaj lancuch zawsze przed odpaleniem zdejmij dekielek oleju i sprawdz czy na gorze lancuch mozesz palcami miedzy kolami vanos uniesc do gory. Sprawdzaj zawsze przed odpaleniem, moze sie roznie ukladac i trafisz na rozciagniety fragment.
Opublikowano

Po odkreceniu korka wlewu oleju lanuch nie powinien byc luzny, nie ma tu znaczenia napinacz bo lancuch jest wowczas naciagniety miedzy oba kola zebate vanosów.

 

Opublikowano
No u mnie tak hak wspominałem łańcuch można spokojnie unieść do góry wiec luz jest dość spory! :cry: Czy ktos sie orientuje jakie to koszta robocizny widziałem ze kolega pisał wcześniej ze płacił 980 pln za wszystko czy to standart? Dziękuje
Opublikowano

lipa, jaki masz przebieg ?

 

wydaje mi sie ze powinenes szykowac okolo 2000 pln, zwykle wymienia sie komplet

 

prowadnice

lancuch

kola zebate

napinacz

Opublikowano

Same części febi/swag to 400 zł. Do tego jedno kolo zębate dodatkowo 30 zł. Nie wiem ile robocizna.

Febi/swag jest bardzo często pakowaczem ori rozrządu BMW.

Opublikowano
Witam. Jak zwykle trzeba liczyć na najlepsze ale oczekiwać najgorszego miejmy nadzieje ze na rozrzadzie sie skończy bez żadnych zębatek :lol: części juz zamówione ale do wymiany jeszcze z półtora miesiąca no zobaczymy. :roll:
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Sprawdzilem dzisiaj:

 

01.06 => SW B3.41.81

 

Oto pytales ? Jakies wnioski z tej wersji ?

Opublikowano
To jak z tym softem? Tez bym chętnie sprawdził jakiego mam softa w moim e92 z koncówki 2008r...jak to zrobić? Faktycznie ten w ukrytym menu to jest to??
Opublikowano
Gdzies na anglojezycznym forum czytalem, ze to wersja softu od zegarow, wiec nie wiem czy to oto chodzi czy nie. Mam papiery z aktualizacji, ktora zrobilem w maju 2014, wiec moze tam zerkne, generalnie chlopaki mi wgarli wszystko co sie dalo zaktualizowac, wiec moje auto powinno byc na najnowszym sofcie :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.