Skocz do zawartości

525d dziwne szarpanie na niskich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ! Mam maly problem z moim BMW 525D na niskich obrotach odczuwam dziwne szarpanie dopiero po przekroczeniu 2000obr/min samochod jedzie normalnie plynnie od razu mowie na wolnych obrotach pracuje rowniutko nic nie skacze .Czy moglby mi ktos pomoc ???? Z Gory dzieki i pozdrawiam
Opublikowano
Mam właśnie taki sam problem. Od jakiś dwóch lat moja bunia zachowuje się tak samo jak u Ciebie, w okolicach 2000 obrotów tak jakby na chwile się przydławiła. Komputer nic nie wykazał poza niesprawnym EGR (mam zaślepiony). Te szarpnięcia są delikatne i nie pogłębiają się ale jest to trochę irytujące. Ma ktoś jakiś pomysł co może dolegać?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja koledzy miałem podobne zachowanie auta.

W przedziale 1500 - 1800 jadąc ze stałą prędkością lekko wyczuwałem szarpanie i obroty delikatnie falowały.

Poczytałem troszkę i stwierdziłem ,że to może być paliwo. Wyjeżdziłem stare i zalałem z innej stacji nowe.

Problem znikł,ale po pewnym czasie ( po ok. 5000km.) padła mi pompa progowa ( na początku szarpał silnikem przy 4200obr/min i nie przerzucał biegu z 3 na 4 a póżniej już na każdym biegu przy 3800obr/min ).

Może przyczyna leży w złym paliwie a może to pompa powoli pada ? ( masz problem z ciśnieniem w układzie paliwowym ?)

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam , przyłączam się do tematu. Mam takie same objawy , szarpnięcie przy delikatnym przyśpieszaniu w okolicach 1600 i 1800 obrotów. Nie zawsze , ale częściej jest niż nie ma. Przy odważniejszym wciśnięciu pedału przyspieszenie szarpnięcia nigdy niema. Sprzęgło i dwumasę wykluczam , bo mam wszystko nowe ... , skłaniał bym sie w kierunku przepływomierza , ponoć powinien być tzw "kop" po 2500 obr. , a u mnie tego nie ma i prawdopodobnie jest to wina w/w. Auto jeżdzi normalnie , przyśpiesza płynnie . Mam je 3,5 roku i jeżdzę tylko na V-Power . Nie widzę związku z paliwem. Czekam na sugestie. Pzdr.
Opublikowano
Ja miałem takie szarpnięcia w e46 coupe. Zawsze były do 2tys obr/min, a jak tylko wskazówka wyszła za 2tys obr/min problem znikał. Okazało się, że wał do wymiany.
Opublikowano
czyli nie jestem odosobniony:) mam identyczne objawy, z tym tylko że pokazują się one u mnie sporadycznie. ciekawy jestem co jest przyczyną..... hmmmm:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.