Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak szczerze pisząc to nie byłoby tej dyskusji gdyby bmw inaczej pozycjonowało cenowo swoje wozy albo nie robiło tego patentu z dopłatą za ksenon, navi i elektrykę , a tak bez 200 tyś to weź nie podchodź do tego segmentu. A dla wielu przy poślednim dieslu 2.0d jest to ciężkie do zaakceptowania.

Zwłaszcza że utrata wartości jest spora. Z tym że jak się człowiek przymierzy do f30, albo innych marek - to wychodzi to samo :o . Zresztą tak stwierdził handlowiec - że cenowo to i tak wyda się w bmw tyle samo a decyzja sprowadzi się do tego czy wóz ma być większy i lepiej wykonany czy mniejszy i szybszy. 520d jest rewelacyjna jak ktoś lubi spokojnie jeździć a szybko jeździ tam gdzie wolno.

 

co do audi, bądźmy obiektywni, za 250 tyś jest do kupienia A5/A6 3.0 tdi lub 3.0 tfsi nowe. Technologia vw ? - wczoraj miałem w trasie chwile że żałowałem że nie mam pod podłogą quattro ze szperą. Także coś za coś./

  • Odpowiedzi 295
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

 

Jest cale mnostwo miejsc do palowania fur. Np tor wyscigowy warszawa. W kilku miejscach tego toru stoja jakies dziwne zolte skrzynki i trzeba zwolnic ale jest tez pare miejsc gdzie mozna leciec grubo ponad 200

 

Ale nie w 520d! :)

 

Jak to nie, jak masz wolne pół godziny to bez problemów rozpędzisz się do 230 :)

 

co do audi, bądźmy obiektywni, za 250 tyś jest do kupienia A5/A6 3.0 tdi lub 3.0 tfsi nowe. Technologia vw ? - wczoraj miałem w trasie chwile że żałowałem że nie mam pod podłogą quattro ze szperą. Także coś za coś./

 

A5 nie można porównywać do F10 bo to jest jednak auto o numer mniejsze (raczej do BMW 4). A6 3.0tdi za 250 tys. to chyba raczej ciężko, nawet jeśli kogoś rajcuje napęd na przód. Osiągi masz pomiędzy 520d a 525d.

 

3.0 TfSI w A6 startuje od 245 tys., więc to jest całkowicie inna bajka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak kogoś stać to warto jak nie stac to nie kupi.

Mnie nie stac na nowy więc czekam na uzywkę a nie wymyslam teorii.

hejka

Tora zajrzyj dobrze do skarpety bo może Cię jednak stać :mrgreen:

Opublikowano

 

Jest cale mnostwo miejsc do palowania fur. Np tor wyscigowy warszawa. W kilku miejscach tego toru stoja jakies dziwne zolte skrzynki i trzeba zwolnic ale jest tez pare miejsc gdzie mozna leciec grubo ponad 200

 

Ale nie w 520d! :)

 

Jak to nie, jak masz wolne pół godziny to bez problemów rozpędzisz się do 230 :)

 

co do audi, bądźmy obiektywni, za 250 tyś jest do kupienia A5/A6 3.0 tdi lub 3.0 tfsi nowe. Technologia vw ? - wczoraj miałem w trasie chwile że żałowałem że nie mam pod podłogą quattro ze szperą. Także coś za coś./

 

A5 nie można porównywać do F10 bo to jest jednak auto o numer mniejsze (raczej do BMW 4). A6 3.0tdi za 250 tys. to chyba raczej ciężko, nawet jeśli kogoś rajcuje napęd na przód. Osiągi masz pomiędzy 520d a 525d.

 

3.0 TfSI w A6 startuje od 245 tys., więc to jest całkowicie inna bajka.

 

 

słuchaj , czy my rozmawiamy o nowym czy używanym bmw ? bo jak premium selection to owszem masz rację, ale jak weźmiesz dowolny doposażony bmw 520d do odbioru od ręki, to albo zostaniesz fanem materiałowej tapicerki co jest trochę przesadą przy tych pieniądzach albo wydasz te 240 tyś. I wtedy bym już rozważał 528i

Opublikowano
Chodzi o nowe auta i alternatywę dla bmw w kwocie 250Kpln w postaci audi.NIE mówię o sensowności 520d bo tego tematu chyba wszyscy już mają dosc
  • Moderatorzy
Opublikowano
Panowie!! Chyba się Wam tematy pomyliły...
Opublikowano

 

Jest cale mnostwo miejsc do palowania fur. Np tor wyscigowy warszawa. W kilku miejscach tego toru stoja jakies dziwne zolte skrzynki i trzeba zwolnic ale jest tez pare miejsc gdzie mozna leciec grubo ponad 200

 

Ale nie w 520d! :)

 

Jak to nie, jak masz wolne pół godziny to bez problemów rozpędzisz się do 230 :)

 

co do audi, bądźmy obiektywni, za 250 tyś jest do kupienia A5/A6 3.0 tdi lub 3.0 tfsi nowe. Technologia vw ? - wczoraj miałem w trasie chwile że żałowałem że nie mam pod podłogą quattro ze szperą. Także coś za coś./

 

A5 nie można porównywać do F10 bo to jest jednak auto o numer mniejsze (raczej do BMW 4). A6 3.0tdi za 250 tys. to chyba raczej ciężko, nawet jeśli kogoś rajcuje napęd na przód. Osiągi masz pomiędzy 520d a 525d.

 

 

hehehe, dobre. czy Kolega jezdzil c7 3.0 tdi 245 km ? jak sie przejedzie to chyba zweryfikuje osiągi 520/525d ...

 

 

3.0 TfSI w A6 startuje od 245 tys., więc to jest całkowicie inna bajka.

Opublikowano

 

 

hehehe, dobre. czy Kolega jezdzil c7 3.0 tdi 245 km ? jak sie przejedzie to chyba zweryfikuje osiągi 520/525d ...

 

 

 

Tak Kolega zamotał cytat, że ledwo odnalazłem:) Oczywiście chodziło mi o 3.0tdi 204 KM z napędem na przód.

Opublikowano

 

 

hehehe, dobre. czy Kolega jezdzil c7 3.0 tdi 245 km ? jak sie przejedzie to chyba zweryfikuje osiągi 520/525d ...

 

 

 

Tak Kolega zamotał cytat, że ledwo odnalazłem:) Oczywiście chodziło mi o 3.0tdi 204 KM z napędem na przód.

 

tą wersją nie miałem okazji jeździć, ale pewnie masz rację że b. zbliżona do 525d

pozdr

M.

Opublikowano
No właśnie, żeby mieć w Audi A6 coś innego niż napęd na przód trzeba wydać dużo kasy. Wspomniane wyżej 3.0TDI 245 KM jest nieco droższe niż 530d, a poniżej tej ceny jest tylko napęd na przód.
Opublikowano
Ja z racji napedu na przod przy 2.0d do audi a6 nawet nie podchodzilem

 

No niestety, ale mając wybór 520d, czy A6 FWD też wybrał bym bez zastanowienia BMW :cool2: Jeśli chodzi o 3.0d, to miałbym bardzo duży dylemat :roll: Chyba, że komuś zależy na ilości miejsca, itp, to BMW zostaje sporo w tyle.

Opublikowano
Kolega zakupił A8 W12 - po weekendzie zobacze jak to bydle chodzi :mrgreen:

Zastanawiam się, jaki sens jest kupować W12 jak V8 i tak drze asfalt. Prawdopodobnie silnik odrzutowca też można wsadzić, tylko po co?

Opublikowano
po to żeby mieć :D

 

W jęz. angielskim to się ładnie nazywa: "Pride of Posession" :-)

Opublikowano
Kolega zakupił A8 W12 - po weekendzie zobacze jak to bydle chodzi :mrgreen:

Zastanawiam się, jaki sens jest kupować W12 jak V8 i tak drze asfalt. Prawdopodobnie silnik odrzutowca też można wsadzić, tylko po co?

 

Co za gadka! Bo tak ktos chcial i tyle! :-)

Opublikowano
Kolega zakupił A8 W12 - po weekendzie zobacze jak to bydle chodzi :mrgreen:

Zastanawiam się, jaki sens jest kupować W12 jak V8 i tak drze asfalt. Prawdopodobnie silnik odrzutowca też można wsadzić, tylko po co?

A jaki jest sens kupować choćby Omege,Rado juz nie mówie o IWC, Breitlingu czy Rolku jak jakis plastikowy zegarek będzie pokazywał taką samą godzinę?

hej

Opublikowano
Co za gadka! Bo tak ktos chcial i tyle! :-)

 

Bardzo rozbudowana i głęboka myśl. Być może warto zamknąć forum, bo wszelkie dyskusje można skwitować tą złotą myślą.

 

A jaki jest sens kupować choćby Omege,Rado juz nie mówie o IWC, Breitlingu czy Rolku jak jakis plastikowy zegarek będzie pokazywał taką samą godzinę?

hej

 

Jeśli dla ciebie A8 V8 to plastikowy zegarek, a A8 W12 to IWC to chyba się trochę pogubiłeś w porównaniach.

 

Jeśli ktoś by mnie zapytał, czy warto kupić 535ix czy 550ix to jestem w stanie merytorycznie uzasadnić (pomijając cenę, bo załóżmy, że ona w tym wyborze nie ma znaczenia) wybór 550ix. Podobnego podejścia oczekiwałem w stosunku to pytania, które zadałem w dość prowokacyjny sposób.

Opublikowano

Ja nie porownuje V8 do plastikowego zegarka a V12 do IWC zupełnie nie o to mi chodziło i to nie jest forum o zegarkach.

Dalem przykład ze można mieć rzecz użyteczną (zegarek) za 200zł jak i za 30tyś tylko kwestia co kto chce posiadać, i koniec tematu bo znowu posty polecą do kosza.

hejka

Opublikowano
Co za gadka! Bo tak ktos chcial i tyle! :-)

 

Bardzo rozbudowana i głęboka myśl. Być może warto zamknąć forum, bo wszelkie dyskusje można skwitować tą złotą myślą.

 

A jaki jest sens kupować choćby Omege,Rado juz nie mówie o IWC, Breitlingu czy Rolku jak jakis plastikowy zegarek będzie pokazywał taką samą godzinę?

hej

 

Jeśli dla ciebie A8 V8 to plastikowy zegarek, a A8 W12 to IWC to chyba się trochę pogubiłeś w porównaniach.

 

Jeśli ktoś by mnie zapytał, czy warto kupić 535ix czy 550ix to jestem w stanie merytorycznie uzasadnić (pomijając cenę, bo załóżmy, że ona w tym wyborze nie ma znaczenia) wybór 550ix. Podobnego podejścia oczekiwałem w stosunku to pytania, które zadałem w dość prowokacyjny sposób.

 

Dyskusja po prostu bez sensu. Autor nie pyta sie co wybrac, tylko mowi ze kupil a Ty masz ochote udawadniac ze zle zrobil bo to samo ma za mniej. Kupil bo chcial, mogl, marzyl, trafila sie okazja i tyle. Niech sie cieszy i dobrze bawi :-)

 

EOT

Opublikowano
A propos przepłacania, to trzeba się cieszyć, że w przypadku F10 (i ogólnie BMW) nie ma aż takiego dylematu jak u konkurencji. Przykład A8 to pikuś, dopłata do W12 wynosi ok. 200 kpln. Najfajniej jest w S-klasie. S63AMG (V8) kosztuje 690.000pln, a S65AMG (V12) 1.100.000pln, przy czym jest 0,1 s szybszy katalogowo do 100km/h :) I co ma zrobić biedny Polak postawiony przed takim wyborem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.