Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

film nie ma nic wspolnego z jazda na DTC, ukazuje jazde na DSC OFF, kierowca super ale auto RWD...

 

jak zrobisz film na swoim 4x4 z dtc i bedziesz jechal kontrolowanym bokiem lewo/prawo to bedziesz najlepszym kierowca jakiego znam

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 295
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ufff. Przebrnąłem.

 

Szukane auto rodzinne niekoniecznie do zamiatania bokiem to niechciana terenówka DIV. Morze miejsca dla ludzi i bagażu.

Zdecydowanie ciszej, niż w X5, X6, X1 w dieslu.

W ww. autach hałas od lusterek już przy ok. 100-120km/h

Mimo, że mam kaganiec na 180, to w dyskotece jest podobnie głośno czy to przy 120, czy przy maxie.

Czy następne auto będzie SUVem?

Nie wiem.

Patrzę albo na coś w zasadzie 2 osobowego, jakaś trójka 335xi, Panamera lub sam nie wiem co...

Rozrzut mam spory, ale OOOO raczej nie wchodzi grę podobnie jak gwiazda.

 

No i fajny jest nowy rendż, ale serwis w RP to tragedia...

Opublikowano

Akurat Disco to fajna kanapa, na rodzinny wóz idealny. Oferuje najlepszy komfort ever - lepszym autem pod tym wzgledem nie jechałem.

Serwis RR serwisem ale jakość obsługi to tragedia... nie bede pisał swojej historii jak mnie doradca przed salonem w Łodzi zwyzywał ze " nie mam honoru itd." Mialem cos z tym zrobić, ale sobie odpuścilem. Nie dziwie sie ze mają w Polsce sprzedaż na poziomie sztuk nieprzekraczającej temperaturze pokojowej

 

PS. Bierz Panamere :-)

Hmmmm
Opublikowano
W najnowszym miesięczniku Auto Moto zrobili test porównawczy BMW- AUDI. : A3 z jedynką, A4 z trójką, A6 z piątką, A8 z siódemką, Q3 z X1, Q5 z X3, Q7 z x5 i R8 z M6. O F10 530d RWD vs A6 3.0 tdi quattro napisali, że Audi jest lepiej dopracowanym autem a BMW "co chwilę zaskakuje, niestety negatywnie". Nie za bardzo jednak wiadomo czym.
Opublikowano

jak czytam to widzę że

1. za tą cenę jest quattro ze sportową szperą , lepszy hangling - tak stwierdzili :)

2. lepsze osiągi oferowało tdi grupy vag

3. środek F10 skrzypiał podczas testów - np. lewe drzwi od kierowcy potrafią coś takiego zaprezentować podczas jazdy, a6 lepiej wykonane/spasowane. choć czy ładniejsze w środku to już dyskusyjna sprawa - dla mnie niekoniecznie

4. no i ceną się wkurzyli, a konkretnie tym że wóz nie miał tego i tamtego, ale aby być uczciwym to w a6 brak tempomatu :) , aby być jeszcze uczciwszym to można sprawdzić ile kosztuje tempomat w a6 i w F30 np.

Opublikowano (edytowane)

W tescie było bez Dynamic Damper Control czy Adaptive Drive.

 

Czyli było na standardowych zawiasach rodem z citroena c5 więc nie miało szans na wygraną.

 

Dziwne do testu powinno się brać auta jak najbardziej zbliżone do siebie czyli albo oba auta maja adaptacyjne zawiewieszenia albo sa oba na zwykłych zawiasach.

 

W 4 testach jakie czytałem gdzie uczestniczyło a6 3.0tdi quattro i 530d X-drive audi wygrywało i się wcale nie dziwie sam jak bym miał wybór x-drive a quattro wybrał bym quattro dlatego że jest mniej podsterowny od X-drive oraz o wiele łatwiej go utrzymywać w kontrolowanym poślizgu np na śniegu.

 

Ale i w tych samych testach pod względem komfortu Bmw wygrywało z Audi .

 

Ale za to w 2 testach gdzie uczestniczyło a6 FWD i F10 RWD z adaptacyjnymi amorami tam Bmw masakrowało rywali.

 

Przyznaje bo przed zakupem F11 jeżdziłem dwa dni A6 c7 3.0tdi quattro na demo dilera bo brałem i tą opcje pod uwage przy zakupie i powiem że to naprawde super udany model w porównaniu do C6.

 

Jest z 15% więcej miejsca w środku , jest więcej schowków , jest koło zapasowe, jakość wykończenia w/g mnie taka sama jak w F10.

 

Podsterowność zredukowana względem c6 o jakieś 50% przez mechanizm różnicowy z kołem koronowym z Rs5, układ kierowniczy z Rs5 bardzo precyzyjny napewno nie gorszy jak moim w F11.

 

Auto było na zwykłych amorach i było twarde całkowite przeciwieństwo F10 na zwykłych amorach.

Edytowane przez 530dat

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano
530dat - szacunek, bo to jedna z niewielu obiektywnych opinii, jakie można tu wyczytać :cool2: Całkowicie się zgadzam :D
Opublikowano

Witajcie,

czy ktoś porównywał BMW 5 xdive 530i/535i z Jaguarem XF 3.0 V6 (benzyna)? Przeczytałem wątek i odnoszę wrażenie, że tylko Audi jest alternatywą - być może słusznie. Dodam, że Jaguar, jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, strasznie mi się podoba.

Opublikowano
Witajcie,

czy ktoś porównywał BMW 5 xdive 530i/535i z Jaguarem XF 3.0 V6 (benzyna)? Przeczytałem wątek i odnoszę wrażenie, że tylko Audi jest alternatywą - być może słusznie. Dodam, że Jaguar, jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, strasznie mi się podoba.

 

XJ jest piekny rowniez pod wzgledem wnetrza. Tez rozwazalem XF przy zakupie F10 - jak dla mnie strasznie plastikowy kokpit, czuć klase niżej

Hmmmm
Opublikowano

XF przegrywał większość testów z ... E60 . Kokpit kiedyś może cieszył wyjeżdżającym pokrętłem zmiany biegów i zasłonami nawiewów ale plastiki są rodem z miniwieży Sanyo z 1988 roku. Jechałem kilkuletnim V8, od nowości u jednego właściciela i brzmiał świetnie ale po paru latach i kilkudziesięciu tysiącach km przebiegu już sprawiał wrażenie lekko rozklekotanego.

 

Cudów nie ma - budżet Jaga na R&D żeby takiego XFa stworzyć jest pewnie rzędu kilkunastu procent tego co BMW, Audi czy Mercedes wydają na swoje modele. Do tego jakoś bardziej wierzę tym monachijskim inżynierom niż Angolom.

 

In plus - rzadko spotykany, piękna linia i pozbawiony łatki "BMW" - dla niektórych to ważne.

Opublikowano

Mam pokrewne auto, DIV, i pomimo ponad 80kkm po 2,5 roku, nic nie skrzypi, trzeszczy stuka.

Wymienione dwa drobiazgi w zawieszeniu.

 

Nie ulega kwestii, że są to jednak dwa różne auta i linie wzornicze z elektroniką pokładową włącznie. Mniej fajerwerków, ale do życia wystarcza i nie rozprasza 1500 wodotrysków.

Opublikowano
W przypadku tego nowego jaguara większe szanse na zostanie betatesterem usterek wieku dziecięcego, w zamian nieco bogatsze wyposażenie za mniejsze pieniądze. Ciekawe skąd jaguar pożyczył 4x4.
Opublikowano
Kochani Jaguar skończył się wraz zakupem go przez Forda, a następnie TATA. HOUK-POWIEDZIAŁEM.

A może jakieś szczegóły? Jakieś doświadczenie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
najlepszym doswiadczeniem przykładem może byc VOLVO takie przejecia nigdy dobrze nie służą, co jakości wykonania wnetrza po 100tkm we współczesnych Jagach , widziałem i podziękuje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

skóra bardzo słabej jakośći plastiki w tunelu srodkowym ala Ford scierało się sreberko, sprawe skóry można tutaj zobaczyc

http://moto.allegro.pl/piekny-jaguar-xf-2-7-d-premium-luxury-oplacony-i3095122345.html oczywiście abstrahując czy to ma czy nie 120tkm, to które ja oglądałem miało pewny przabieg 100tkm

Opublikowano
Kochani Jaguar skończył się wraz zakupem go przez Forda, a następnie TATA. HOUK-POWIEDZIAŁEM.

A może jakieś szczegóły? Jakieś doświadczenie?

 

Po prostu kolega ma Jaguara XJ z 2002 roku, który ma styl starszych Jaguarów i niewiele jest zbadziwiony przez Forda. Potem było już tylko gorzej...

George Wind

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.