Skocz do zawartości

BMW F10/F11 vs inne


przemekk23

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Przód fajny, ale nie trawię tego smutnego tyłu w A7. Gratuluje pięknego koloru :cool2: , byłem pewien, że jak Audi to będzie w jednym z czternastu odcieni szarości które oferuje Audi. Nawet nie wiedziałem, że Audi ma taki fajny kolor w zwykłej wersji, nie RS.

 

 

Musze sie z kolega zgodzic ten tyl jest nie do strawienia. Reszta taka jak w kazdym Audi. Zawsze powtarzam ze dla mnie Audi nie jest porownywalne do BMW, Mercedesa czy nawet Lexusa. Siedzi tak zwykle ta sama technika ( silniki, skrzynie biegow, zawieszenia)nawet jak w w Skodach tylko materialy wykonczeniowe sa lepsze. To dla mnie ta sama kategoria jak Volvo - gdyby bylo ze 30% tansze od marek premium to moznaby bylo zakup rozwazyc. Nie pisze tak z powodu zaslepienia BMW ale nie lubie jak ktos wciska mi kit ze cos jest super wyjatkowe i mam zaplacic fure pieniedzy a pod spodem zwykla masowka z samochodow dla ludu. Marketing jednak ma Audi wzorowy a co za tym idzie marze na samochodach rowniez wyjatkowe.

Bez urazy - po prostu takie moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 295
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dla mnie z kolei ten tył powoduje, że to jedyne Audi, które mnie się podoba bo przód to jest identyczny jak w każdym innym. Już przestałem ogarniać, które modele są nowe/stare przed/po liftowe. Ostatnio łaziłem dookoła zgrabnego A3 na parkingu i ni cholera nie mogłem dojść czy to ten nowy model czy poprzedni po facelifcie.

 

Z tym kolorem robi się dziwny efekt bo tylne lampy się bardzo zlewają z nadwoziem. Fajnie by wyglądał z takimi przydymionymi Hellami z tyłu ale ogólnie super autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stąd mój apel o opinię kogoś, kto własnoręcznie testował oba auta.

 

Miałem okazje w ostatnim czasie prowadzić oba te auta, ale niestety w różnych wersjach silnikowych.

BMW f10 528xi 245 km produkcja lipiec 2012, przebieg 3 tys km. m-pakiet, sportowa skrzynia z łopatkami w kierownicy, tryby ustawień skrzyni, układu kierowniczego i zawieszenia.

 

A6 C7 3.0 TDI quattro 245 km produkcja wrzesień 2011 z pneumatycznym zawieszeniem , kilka trybów ustawień - skrzyni, zawieszenia i układu kierowniczego (w tym kombinacja każdego z nich), nagłośnienie Bose, skrzynia s-tronic i kilka innych gadżetów. przebieg auta miał 25 tys km

 

Oba auta były na 17 calowych kołach, BMW miało zimówki Bridgestone, a Audi fabryczne opony z profilem 55 tzw. wielosezonowe (cokolwiek to znaczy, podobno Audi i BMW wyjezdza z fabryki na takich wynalazkach...)

 

Pierwsze jazdy robilem BMW, pozniej poszlo Audi. Przerwa miedzy jazdami to tylko kilka dni. Obie jazdy nie byly rownie niestety, wiecej czasu mialem dla BMW.

Nie wiem czy moja ocena i wrazenia z jazdy mozna wziac pod uwage z racji roznych silnikow, moc identyczna, ale krzywa momentu wyglada inaczej.

Dodam jeszcze ze wczesniej jezdzilem rok BMW e60 535d 286 km, z racji wieku sprzedałem i do czasu testów trwało poszukiwania i bół głowy : BMW czy Audi.

 

Po testach decyzja padła na Audi c7 3.0 tdi quattro

 

Różnice są na poziomie indywidualnej subiektywności i własnych preferencji, niż coś co zdecydowanie dyswalifikuje jedno czy drugie auto.

Jako fan BMW starałem się naprawdę być obiektywny i wybrałem Audi.

 

BMW:

- osiągi silnika - w zasadzie jedyna frajda z jazdy tylko w trybie SPORT lub SPORT+ (w tym trybie auto wyłącza systemy wspomagajace) jazda w standardowej trybie sprawia wrazenie jakby silnk mial problem z rozpedzeniem samochodu. takie samo wrazenie po dzwieku silnika, wiem to rzecz gustu - ale wyraznie slyszalny silnik byl lekko meczacy - nie ta klasa auta

- zawieszenie / prowadzenie - celująco - nie da sie do niczego przyczepic. pewnosc prowadzenia, trzymanie sie drogi - jak przyklejony. celowo prowokowalem ostre wejscia z uslizgiem w zakrety - auto sprawowalo sie rewelacyjnie. to co na maly minu to mimo kol 17 cali i profil opon 50 (chyba, nie jestem pewien) zawieszenie slabo tlumilo krotkie nierownosci typu kocie lby nawet w trybie komfort. wiem, wiem to bmw, ale mialem e60. jak dla mnie zbyt twardo (ponownie rzecz gustu :lol: )

- podobal mi sie design deski i reszty srodka - duzy plus

- ten model mial posredni system naglosnienia, HiFi. osobiscie to dla mnie b. wazny element wyposazenia. stad surowa ocena. to naglosnienie to wstyd dla BMW. nie wiem jak mozna takie badziewie wsadzac do auta za 275 kPLN

- kolejny minus to pewnie tylko przypadek tego konkretnego samochodu, bo najwyrazniej cos bylo nie halo z kolami / oponami. przy predkosciach rzedu 40-60 km/h do srodka dochodzil upierdliwy halas opon (chyba opon) wrecz dudnienie. tak jak wspomnialem uato bylo na bridgestonach zimowkach do tego run flat wiec... pewnie to to :cry: A moze to cos powaznego z mechanizmem 4x4...? łożysko w piascie ...? nie wiem.

 

Audi:

- silnika wogole nie slychac, nic. musialem sie upewnic ze pod maska jest diesel. nieprawdopodobne bo wciaz mialem pozytywne wrazenie jazdy na "sport" w bmw, ale ten diesel Audi i wyciszenie kabiny sprawia wrazenie jazdy autem hybrydowym na baterii :cool2: elastycznosc od dolu (wiem wiem to diesel) a w trybie "dynamic" bije na glowe bmw

- zawieszenie - ultra komfort. powiedzialbym ze az za bardzo "kanapowo" i troszke przydaloby sie utwardzenia z BMW ;)

- swietna nawigacja, bardzo precyzyjna, podaje trasy alternatywne i standardowo mozna wybrac polskiego lektora. bajer pt. pisanie palcem to lekka przesada

- naglosnienie Bose - nie jest lepsze od logic7 w poczciwej BMW e60 ale gra bardzo dobrze

- pasazerowie maja wiecej miejsca na tylnej kanapie niz w bmw

- co to jest rowniez fajne to w ramach dostepnych trybow zawieszenia, skrzyni i ukladu kierowniczego mozna skompnowac swoja wlasna kombinację np. skrzynia na sport + zawieszenie jak w na kanapie

 

Oba auta byly w skorze z grzanymi siedzeniami i kanapą,

Tak jak na poczatku rownze silniki i nieco rozne wyposazenie wiec porownanie dyskusyjne.

 

Zdecydowalem sie na Audi 3.0 tdi quattro, rowniez z tego wzgledu ze jest na fabrycznej pełnej gwarancji 5 lat lub 100 tys km.

 

pozdrawiam,

MK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód fajny, ale nie trawię tego smutnego tyłu w A7. Gratuluje pięknego koloru :cool2: , byłem pewien, że jak Audi to będzie w jednym z czternastu odcieni szarości które oferuje Audi. Nawet nie wiedziałem, że Audi ma taki fajny kolor w zwykłej wersji, nie RS.

 

 

Musze sie z kolega zgodzic ten tyl jest nie do strawienia. Reszta taka jak w kazdym Audi. Zawsze powtarzam ze dla mnie Audi nie jest porownywalne do BMW, Mercedesa czy nawet Lexusa. Siedzi tak zwykle ta sama technika ( silniki, skrzynie biegow, zawieszenia)nawet jak w w Skodach tylko materialy wykonczeniowe sa lepsze. To dla mnie ta sama kategoria jak Volvo - gdyby bylo ze 30% tansze od marek premium to moznaby bylo zakup rozwazyc. Nie pisze tak z powodu zaslepienia BMW ale nie lubie jak ktos wciska mi kit ze cos jest super wyjatkowe i mam zaplacic fure pieniedzy a pod spodem zwykla masowka z samochodow dla ludu. Marketing jednak ma Audi wzorowy a co za tym idzie marze na samochodach rowniez wyjatkowe.

Bez urazy - po prostu takie moje zdanie.

 

 

no no, ostro

nie byłbym już taki pewny czy obecną jakość BMW można porównać do tej sprzed 8-12 lat ...

fakt, nowa f10 ma fajnie skrojony srodek, ale z zewnatrz jest tak samo bez jaj jak A6. po prostu auto dla nieco wyzszej "klasy" bez wyrazu i pazura.

a jakos materiałów ? przyjrzałbym się dokładniej plastikom wewnątrz, szybom itp. czy aby to jest ta sama jakość co np. w e60 w 2003 roku jak na tamte czasy oczywiscie ? kierownice szyte pod walbrzychem, szyby w chinach itp. itd. ;) plastiki z wyciskarek z innych bardziej egzotycznych czesci swiata... jedyne sluszna opinie mozna powiedziec bedzie za jakies 3-4 lata kiedy nabija na liczniki po 200-400 kkm ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przód fajny, ale nie trawię tego smutnego tyłu w A7. Gratuluje pięknego koloru :cool2: , byłem pewien, że jak Audi to będzie w jednym z czternastu odcieni szarości które oferuje Audi. Nawet nie wiedziałem, że Audi ma taki fajny kolor w zwykłej wersji, nie RS.

 

 

Musze sie z kolega zgodzic ten tyl jest nie do strawienia. Reszta taka jak w kazdym Audi. Zawsze powtarzam ze dla mnie Audi nie jest porownywalne do BMW, Mercedesa czy nawet Lexusa. Siedzi tak zwykle ta sama technika ( silniki, skrzynie biegow, zawieszenia)nawet jak w w Skodach tylko materialy wykonczeniowe sa lepsze. To dla mnie ta sama kategoria jak Volvo - gdyby bylo ze 30% tansze od marek premium to moznaby bylo zakup rozwazyc. Nie pisze tak z powodu zaslepienia BMW ale nie lubie jak ktos wciska mi kit ze cos jest super wyjatkowe i mam zaplacic fure pieniedzy a pod spodem zwykla masowka z samochodow dla ludu. Marketing jednak ma Audi wzorowy a co za tym idzie marze na samochodach rowniez wyjatkowe.

Bez urazy - po prostu takie moje zdanie.

 

 

no no, ostro

nie byłbym już taki pewny czy obecną jakość BMW można porównać do tej sprzed 8-12 lat ...

fakt, nowa f10 ma fajnie skrojony srodek, ale z zewnatrz jest tak samo bez jaj jak A6. po prostu auto dla nieco wyzszej "klasy" bez wyrazu i pazura.

a jakos materiałów ? przyjrzałbym się dokładniej plastikom wewnątrz, szybom itp. czy aby to jest ta sama jakość co np. w e60 w 2003 roku jak na tamte czasy oczywiscie ? kierownice szyte pod walbrzychem, szyby w chinach itp. itd. ;) plastiki z wyciskarek z innych bardziej egzotycznych czesci swiata... jedyne sluszna opinie mozna powiedziec bedzie za jakies 3-4 lata kiedy nabija na liczniki po 200-400 kkm ....

 

Mozna mowic o roznych chinskich czesciach w BMW ( w kazdym samochodzie teraz tak jest) ale nie o to w mojej wypowiedzi mi chodzilo. Mialem na mysli takie niespecjalnie mi odpowiadajace spostrzezenie ze kupujac np wersje 2.0TDI Audi mam silnik ten sam co w skodzie, automat S-Tronic ktory tylko nazywa sie inaczej niz ten w Skodzie, elementy zawieszenia i wyposazenia tez jak w Skodzie i tylko rachunek taki jak w BMW. Jak BMW kupi np FSO i bedzie tam produkowalo samochody na tych samych podzespolach co glowna marka koncernu tylko duzo taniej to powiem to samo. Moze i Audi jest dobrym wozem ale dla znaczka na masce i lepszych plastikow placic 2x cene Skody? Dla mnie zaden interes. Miliony ludzi na swiecie mysla jednak inaczej niz ja wiec nikomu nie narzucam swojego zdania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak porownanie cen tych dwoch testowanych samochodow?

 

Tutaj jest przepaść na korzyść BMW

Nowe wg cennika i konfiguratora BMW 280 kPLN , Audi 350 kPLN

 

(Audi była bardziej doposażone w różne gadżety stąd cena) Proponowałbym porównać w konfiguratorach tzw. wersje "gołe"

 

ja dostalem opferte na używane auta

BMW miało 7 tys km, z lipca 2012 - gwarancja do 2014

Audi miało 25 tys km, jesień 2011 - gwarancja do 2016

a dla tych konkretnych egzemplarzy cena była bardzo zbliżona (ze względu na różnicę roczników i przebiegu)

 

czeka mnie zakup opon zimowych i ubezpieczenie

obezpieczenie Audi to 3,4% wartośći (AC+OC+NW+ Assistance Polska i Europa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

gratuluje wyboru - Audi jest perfekcyjnie spasowane z dobrym silnikiem i swietnym quattro ale auto bez polotu i finezji w audi alfabet zaczyna sie na lierke A i konczy tez na A, wszystkie modele bardzo podobne do siebie.

 

BMW uwazam ma sietna sylwetke z lepszym od audi komfortem podrozy ( nie pisze iz audi ma zly)

 

szkoda iz nie porownywales 2 ON z podobna moca.

 

Mimo to Panowie Zycze wam w 2013roku samych bezpiecznych i radosnych wrazen z uzytkowania aut ,a przyszlych nabywcow nowych aut swietnych zakupow i nie wazne czy BMW czy Audi bo to super autka i dopoki bedzie forum beda duze dylematy a wiec ktory kupic:)?! dobrze iz sa takie auta... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy R6 w BMW ceny się wyrównają. Ciekawe porównanie, ale faktycznie trzeba byłoby porównać do 530d. Wtedy dźwięk silnika i osiągi byłyby na dużo wyższym poziomie i może rezultat końcowy odmienny.

 

na pewno masz racje.niestety salon BMW nie mial mozliwosci udostepnienia 3 litrow w dieslu,a moze po prostu maja nadpodaz tych modeli. jeszcze dzisiaj dzwonil do mnie Pan z salonu z kolejnym rabatem... jesli ktos z kolegow chcialby konketnie ten model to na priv moge podac szczegoly finansowe i podeslac specyfikacje wyposazenia, bo od ceny wyjsciowej 275 kPLN finalnie zrobilo sie duuuuuuuuzo mniej.

 

dzisiaj pod moim blokiem wlasnie widzialem f10 w mpakciecie w bieli alpejskiej, pieknie wygladala (pod warunkiem ze czysta :) )

 

pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Reszta taka jak w kazdym Audi. Zawsze powtarzam ze dla mnie Audi nie jest porownywalne do BMW, Mercedesa czy nawet Lexusa. Siedzi tak zwykle ta sama technika ( silniki, skrzynie biegow, zawieszenia)nawet jak w w Skodach tylko materialy wykonczeniowe sa lepsze. To dla mnie ta sama kategoria jak Volvo - gdyby bylo ze 30% tansze od marek premium to moznaby bylo zakup rozwazyc. .....

Bez urazy - po prostu takie moje zdanie.

jak czytam „coś” takiego to tylko syndrom Bryki Małego Wacka…

 

ten model ma tyle wspólnego z Skodą co Porsche czy Bugatti …

 

w porównaniu do BMW ma napęd 4x4 o dwie klasy lepszy, wygląd zew. i wykończenie wnętrza min. o klasę lepszą od F10/F11…

 

właścicielowi gratuluję gustu :cool2: i super auta :cool2: :cool2: …

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj, rozumiem że o gustach się nie dyskutuje, ale żeby audi miało wygląd o klasę lepszy od f10? Moim zdaniem wykończenie wnętrza jest porównywalne, ewentualnie z lekką przewagą audi. Pokrewieństwo techniczne audi i VW jest raczej niezaprzeczalne. Powiem więcej, w kolorowych gazetkach zwanych prasą motoryzacyjną krzyczą już, że nowy Golf VII zrównał się z Audi (domyślam się, że A3) również pod względem jakości wnętrza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

 

w porównaniu do BMW ma napęd 4x4 o dwie klasy lepszy, wygląd zew. i wykończenie wnętrza min. o klasę lepszą od F10/F11…

 

właścicielowi gratuluję gustu :cool2: i super auta :cool2: :cool2: …

 

Jesli chodzi o naped to rozumiem ze mowisz o torsenie a nie haldexie. To prawda ze to bardzo dobry naped ale o 2 klasy to od xdriva lepszy nie jest. Bardzo duzo jest propagandy w necie i z jednej i z drugiej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A7 to torsen, aby zobaczyć różnicę należy przejechać się po szutrze lub oblodzonej drodze…

 

Jak jedziesz „Puławską” od świateł do świateł to napęd nawet na 1 koło będzie bardziej niż „wystarczający”.

 

Jak nie potrzebujesz super napędu 4x4 jakim jest quatro audi (mechaniczny torsen używany od A4 wzwyż) a chcesz „poczuć” różnicę do 4x4 BWM wystarczy poczytać o zasadach rozdziału mocy/momentu w odniesieniu do różnych skrzyń. Jak po przeczytaniu nadal będziesz uważał, że napędy są takie same, znaczy, że nie rozumiesz zasad mechaniki.

 

Co do wyglądu zew./wew. A7 może równać się do BMW 6GC , jak równamy do BMW 5 to 8 z 10 designerów/architektów powie Ci to co ja: A7 jest o klasę wyżej od BMW5.

 

Nie jestem zwolennikiem AUDI ale A7 w porównaniu do BMW 5 to dużo „lepsze” (wygląd, 4x4) auto.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
...Reszta taka jak w kazdym Audi. Zawsze powtarzam ze dla mnie Audi nie jest porownywalne do BMW, Mercedesa czy nawet Lexusa. Siedzi tak zwykle ta sama technika ( silniki, skrzynie biegow, zawieszenia)nawet jak w w Skodach tylko materialy wykonczeniowe sa lepsze. To dla mnie ta sama kategoria jak Volvo - gdyby bylo ze 30% tansze od marek premium to moznaby bylo zakup rozwazyc. .....

Bez urazy - po prostu takie moje zdanie.

jak czytam „coś” takiego to tylko syndrom Bryki Małego Wacka…

 

ten model ma tyle wspólnego z Skodą co Porsche czy Bugatti …

 

w porównaniu do BMW ma napęd 4x4 o dwie klasy lepszy, wygląd zew. i wykończenie wnętrza min. o klasę lepszą od F10/F11…

 

właścicielowi gratuluję gustu :cool2: i super auta :cool2: :cool2: …

 

Drogi kolego co zes sie tak uniosl?! Wydaje mi sie ze w stanowczy acz kulturalny sposob wyrazilem swoje zdanie o samochodach Audi. Ty odpowiadasz na to z taka agresja jakby ktos Ci duza krzywde zrobil. Jesli chodzi o design to dla mnie ten made by BMW jest wrecz idealny (jesli chodzi o f10) ale to rzecz gustu wiec chyba dlugo dyskutowac nie ma sensu. Jesli chodzi o technike to upraszczajac nie podoba mi sie zbyt duze pokrewienstwo techniczne w koncernie VW. Bugatti czy 911 pewnie nie ma nic wspolnego z golfem za to A6 i Octavia/Passat/Superb maja w zaleznosci od wersji (zastosowanwj skrzyni,silnika itd) duzo wspolnych podzespolow co biorac pod uwage ceny w salonie Audi mi nie odpowiada. Mam prawo? Czy moze swiadczy to o tym ze mam jednak syndrom malego wg Ciebie?

Co do tego napedu 4x4 to sa to limuzyny a nie samochodziki do jazdy bokiem po szutrze i naped xdrive ma sie sprawdzac w dynamicznym prowadzeniu po utwardzonej drodze i z tego co mi wiadomo wywiazuje sie z tego zadania na tyle dobrze ze to BMW jest kojarzone ze sloganem "przyjemnosc z jazdy" a nie skoda superb 4x4 badz Audi A6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupując moje pierwsze auto klasy premium, odwiedziłem wszystkie salony. Jeździłem Audi, Volvo, Mercedesem i oczywiście BMW. Zgadzam się że Audi jest technicznie prawie idealne, ale jest jednak mega nijakie i faktycznie wizja tego że jest to tylko lepsza wersja Superba w ładniejszej szacie wykonania wnętrza, bardzo mnie zniechęciła do tej marki. Co do klasy E, to trąciło już bardzo myszką, a Volvo jednak jeszcze dużo brakuje. Czasami nie ważna jest aż tak bardzo technika i kutnia o to kto ma lepsze 4x4 czy inne parametry, liczy się wydając tak duże pieniądze przyjemność z jazdy i indywidualizm, a tu BMW zapewnia go bezapelacyjnie w wyżej wymienionych markach najwiecej. Gdybym miał mierzyć, oczywiście swoją miarą, to kolejność byłaby nastepująca począwszy od nr1: BMW, Mercedes, Volvo, Audi. Ostania pozycja Audi przypadła mu za najbardziej nudny design i to że na ulicy wszystkie ich modele wyglądają identycznie nudno, pomimo że może nie są to brzydkie auta. Taki to VW czyt samochód dla ludu, tylko tego z grubszym portfelem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
kupując moje pierwsze auto klasy premium, odwiedziłem wszystkie salony. Jeździłem Audi, Volvo, Mercedesem i oczywiście BMW. Zgadzam się że Audi jest technicznie prawie idealne, ale jest jednak mega nijakie i faktycznie wizja tego że jest to tylko lepsza wersja Superba w ładniejszej szacie wykonania wnętrza, bardzo mnie zniechęciła do tej marki. Co do klasy E, to trąciło już bardzo myszką, a Volvo jednak jeszcze dużo brakuje. Czasami nie ważna jest aż tak bardzo technika i kutnia o to kto ma lepsze 4x4 czy inne parametry, liczy się wydając tak duże pieniądze przyjemność z jazdy i indywidualizm, a tu BMW zapewnia go bezapelacyjnie w wyżej wymienionych markach najwiecej. Gdybym miał mierzyć, oczywiście swoją miarą, to kolejność byłaby nastepująca począwszy od nr1: BMW, Mercedes, Volvo, Audi. Ostania pozycja Audi przypadła mu za najbardziej nudny design i to że na ulicy wszystkie ich modele wyglądają identycznie nudno, pomimo że może nie są to brzydkie auta. Taki to VW czyt samochód dla ludu, tylko tego z grubszym portfelem.

 

Podpisuje sie po ta wypowiedzia bo jest jakby rozwinieciem mysli z mojego postu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie kupujcie już tych F10, to brzydkie, stare, samochody, psują się, a przede wszystkim robi się już ich dużo na ulicach, protestuje ;)

 

Dokładnie, kupiłem auto w cenie mieszkania, a tutaj na ulicach tyle tego, co passatów czy insigni. Trochę to wkurzające :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i audi ma ładne wnętrze, ale nie ma w nim nawiązania lub kontynuacji pewnych detali wnętrza jak w BMW. F11 jest moją pierwszą bawarką, ale zegary, układ stylu czcionki, układ konsoli centralnej, to od lat elementy charakterystyczne dla BMW, tak jak ringi reflektorów, czy grill. Zmieniają się w detalach ewoluując w stronę nowocześniejszego i świeżego wyglądu, ale to cały czas klasyka, co można jeszcze oddać również w swojej konsekwencji Mercedesowi. Audi jest jak zawsze wykonane perfekcyjnie, ze smakiem, ale historii i konsekwencji w detalach, które dają ten magnetyzm do marki w nim nie ma. Solidne auto, które w myśl swojej reklamy "przewaga dzięki technice" zdobywa swoją grupę zakupową dla których TDI, TFSI to cud technologii, ale Ci którzy cenią markę za historię i prestiż z nim związany, nigdy nie kupią samochodu, który na desce kreślarskiej powstaje w standardzie jako przednio-napędówka, a nie w klasycznym układzie napędu na tylne koła. Gdyby nie quatro, to C7, byłby i tu nie zmienię zdania zwyczajnym solidnym wozidełkiem, ubranym w nowoczesne technologie i materiały z górnej półki. Dlatego BMW zawsze będzie górą :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym quattro w Audi to ciężko się połapać każdy model to inna technika, na przykład 4X4 w Q5 to jest jakieś nie porozumienie 3 koła na rolkach i auto nie jedzie.

Jeśli chodzi o A7 to tył wygląda jak w skodzie rapid, jak dla mnie to jedno z najbrzydszych Audi w historii. :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym quattro w Audi to ciężko się połapać każdy model to inna technika, na przykład 4X4 w Q5 to jest jakieś nie porozumienie 3 koła na rolkach i auto nie jedzie.

Jeśli chodzi o A7 to tył wygląda jak w skodzie rapid, jak dla mnie to jedno z najbrzydszych Audi w historii. :mad2:

Bo tak działa torsen, identycznie działa wiskoza w SUBARU, tylko, że torsen działa od początku do końca identycznie a wiskoza zależnie od zużycia…

 

Nie sprawdza się na rolkach ale sprawdza się w życiu…

 

Prosty test, który bardzo często sprawdza się w realu z przykrymi/tragicznymi konsekwencjami:

zamknięty „placyk”, długi łuk trójkowy/czwórkowy (czyli taki po którym jedziesz min. 80km/h), mała zamrożona kałuża (~średnica do 100cm) na jednej stronie tak aby z „dużą” prędkością wpadało na raz tylko 1 koło:

- każde auto z mechanicznym rozdziałem napędu przejedzie bez większego problemu,

- każde auto BMW 4x4 zrobi wszystko aby wypaść w nie wiadomo którym kierunku (w realu albo pobocze albo drugi pas ruchu), NIE do skontrolowania.

 

Porównując auta należałoby trzymać się klas: A7 = 6GC, A6=5, SUPERB =3...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.