Skocz do zawartości

BMW 520D E60


Tadziu5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Czy ktoś może mi powiedzieć coś o tych silnikach BMW 520D 163km rocznik 2003-2004r, chodzi mi bynajmniej o awaryjność wyczytałem, że było trochę z nimi problemów.

A jeżeli już są to czy jakieś poważne ? czy chociaż są one lepsze od silników Audi A6 C6 2.0TDI 140km. Planuję z ojcem kupić jakiś nowszy samochód ale jaki silnik, który nam pasuje to wyczytam o jakieś wadzie i już sami mętlik w głowie mamy.

Proszę was doradźcie coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem kolego kierowałem się danymi z tej stronyhttp://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/bmw/seria-5/e60/sedan/silnik-diesla-520d-163km i jest napisane że 2003 - 2006r.

widzę że te silniki mało palą i w miarę dynamiczne, teraz się pozbyliśmy audi a6 c5 2,5 TDI 155km to jak patrzę na dane BMW z tym silnikiem 520d to spalanie sporo mniejsze i do setki prędzej tylko nie chcielibyśmy kupić jakiś awaryjnym silnikiem tak jak np. słychać głośno o silnikach diesla w audi np. w c5 2,5TDI i w tych c6 2.0TDI z początkowej produkcji.

Tylko co się dziwić jak teraz z 2 litrów wyciągają taką moc to i nie są trwałe :/.

Zauważyłem że mniej jest złych opinii o silnikach w BMW z porównaniem do Audi dlatego szukamy BMW :D

tylko trzeba jeszcze dobrze się dowiedzieć czy to na pewno dobry będzie wybór i czy jednak z tym silnikiem ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

E60 520d z silnikiem M47N2 pojawił się dopiero od lutego 2005 r. Od roku mam samochod z tą jednostką napędową i jestem zadowolony, osiągi i spalanie są satysfakcjonujące dla mnie, z silnikiem i osprzętem nic się nie dzieje choć ma już przejechane 201 kkm, oby tak dalej :P

 

ps. W Autocentrum jest sporo błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem jak narazie (odpukać) bardzo zadowolony, silnik jest wystarczająco dynamiczny(8,5 s do 100 ,jak komus nie wystarczy na codzień moze zawsze zrobić program) oczywiście ze skrzynią manual bo z automatem to chyba mija się z celem, spalanie trasa 4,7-6 miasto 6,5-8.Silnik uchodzi za udany i zresztą dopracowany (kilka lat był na rynku z troche innym osprzętem, troche jak z 1,9 tdi) z kolei 177km uchodzi za dużo bardziej awaryjny. Choć jak wiadomo przy dużym przebiegu może wymagać wymiany takich elementów jak np. turbina ,wtryski,sprzęglo z kołem dwumasowym lub DPF, jednak z tego co ja doświadczyłem szukając e60 3,0d są dużo bardziej zjeżdzone niz 2,0d stąd taki wybór .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
z kolei 177km uchodzi za dużo bardziej awaryjny.

 

A ty jaki masz silnik ? Bo z opisu wychodzi że masz już ten nowszy N47 177 KM

Mam rok modelowy 2008 ale rocznik 2007

 

Silnik N47 177 KM był montowany od lutego 2007 r.

 

http://img198.imageshack.us/img198/4356/m47n2163km.jpg

 

http://img836.imageshack.us/img836/1597/n47177km.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mam Ci podać Vin i zrobić zdjęcie żebyś uwierzył ?? Z tego co wiem to M47N2 był oferowany do końcówki 2007 , na allegro widze że są też rok produkcji 2008 i są 163 ale to już nie wiem

 

Nie no spoko, zmylił mnie ten rocznik podany przez Ciebie bo w 2008 roku na pewno nie było silników M47N2, a to że na allegro są N47 z mocą 163 KM to całkiem możliwe bo pewnie flotowe z ograniczeniem fabrycznym "ENGINE LAYOUT"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście ze skrzynią manual bo z automatem to chyba mija się z celem

 

Nic sie nie mija bo jam u siebie mam 163km + automat i jestem bardzo zadowolony :cool2:

Katalogowo automat i manual 0-100km/h mają zbliżone osiągi. No i automat to jednak większa wygoda

http://img513.imageshack.us/img513/9260/avatar2qg.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Mam Ci podać Vin i zrobić zdjęcie żebyś uwierzył ?? Z tego co wiem to M47N2 był oferowany do końcówki 2007 , na allegro widze że są też rok produkcji 2008 i są 163 ale to już nie wiem

 

Nie no spoko, zmylił mnie ten rocznik podany przez Ciebie bo w 2008 roku na pewno nie było silników M47N2, a to że na allegro są N47 z mocą 163 KM to całkiem możliwe bo pewnie flotowe z ograniczeniem fabrycznym "ENGINE LAYOUT"

 

Mam BMW 520d N47 z i niby 163km i mam pytanie, skąd i z czego wynikały te ograniczenia fabryczne. Po co w ogóle to robili??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc jest seryjnie obniżana na życzenie klienta po to by płacić mniejsze podatki w krajach takich jak Belgia, Niemcy.

Mam pytanie jeszcze co do mocy. jest możliwosc samemu zdjęcia tego ogranicznika mocy czy tylko za pomoca serwisu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Mam pytanie jeszcze co do mocy. jest możliwosc samemu zdjęcia tego ogranicznika mocy czy tylko za pomoca serwisu???

 

Trzeba mieć odpowiedni sprzęt i wiedzę, nie każde ASO to zrobi, ja pojechałem do tunera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zrobi to każdy serwis i każdy kumaty gość z fejsem :)

 

Kiedy kupowałem swój samochód byłem go sprawdzać w BMW Inchcape W-wa i zapytałem mechanika który prześwietlał autko czy jest mi w stanie przywrócić 163 KM, odpowiedź brzmiała niestety nie, dlatego napisałem że nie każde ASO to zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.