Skocz do zawartości

BMW E92 335d 366KM 699Nm - by klagosz


klagosz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

O Ty :)

Szkoda ze nie mówiłes to zamówił byś mi ten wzór co Ci wysłałem link :)

SORRY ;) ... :twisted:

a dlaczego tak szybka zmiana? Jeszcze chyba dobrze 20 nie przetestowałeś? :D Te z M-ki z samej góry - piękne!

20 w sumie wogole nie prztestowałem bo stwierdziłem że to nie to o co mi chodzi.

Te z góry to nie M-ki ;)

siedziałem dziś w Karola klekocie :mrgreen: i musze przyznać że wydech chodzi super :!:

delikatny pomruk na zewnątrz a w środku cisza bajka :!:

ps. nagraj jak jest przy 200 :norty:

Oj tam nie przesadzaj to tylko diesel :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heheh dokładnie takie felgi z misiem ORYGINALNE!!!!! ma mój znajomy w Seacie Cordobie. Powtórze są to oryginalne alusy Seata:) rozmiar to prawdopodobnie 14" ale są:D

 

To nie są ori Seata felgi, tylko RONALA'a tak dla jasności, ale montowane w seacie były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na etapie szukania opon i opiń do nowych felg ktore zamówiłem - 225/35/19 i 255/30/19.

 

Macie coś ciekawego co kupić?

 

Zastanawiam sie nad:

- TOYO PROXES T1-R XL

- Vredestein Ultrac Sessanta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Toyo na Clio i jestem średnio zadowolony... Opinie miały rewelacyjną, mimo to są według mnie średnie tzn... na ostrych wąskich zakrętach nie trzymają auta tak jak bym tego oczekiwał... ale do codziennej szybkiej "autostradowej" jazdy są jak najbardziej ok.

Według mnie najlepsze opony jakie miałem to Michelin, są drogie ale warte swojej ceny, mega przyczepne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vredestein Ultrac Sessanta mam te opony na 5ce i daja rade. Trzymaja w zakretach na sliskim rowniez, nawet na sniegu spisywaly sie b.dobrze jak na letnie opony . Roznica taka ze u mnie jest 4x4 ale mysle ze u CIebie tez powinny dac rade.

 

Wygladem bija na glowe prawie kazde opony. Przy mniejszych predkosciach glosniejsze z uwagi na ciekawy bieznik .

 

Pozatym tansze 30% od reszty konkurencji premium .

 

z tego co wiem powyzej 18cali to Pirelli spisuje sie znakomicie :cool2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Toyo to T1-Sport (ja właśnie takie nabyłem) bo to jest nowszy model T1-R. Toyo ma generelnie miękką mieszankę i w zasadzie to jest opona na 2 sezony (na 1 jak sie po torze lata sporo). Jest dość głośna ale za to dobrze klei. Co do zakrętów to kładzie sie ale XL w 19" rozwiązuje ten problem. Obczaj sobie też Yokohame ADVAN..jest troche lepsza od Toyo..chyba bardziej cicha.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A jak CSC5 cenową się mają do tych Vrede? Zawsze lubiłem CSC za dobre trzymanie na mokrym, dla mnie to ważniejsze niż właściwości na suchym.

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obczaj sobie też Yokohame ADVAN..jest troche lepsza od Toyo..chyba bardziej cicha.

 

 

Mam Yokohamy Advant Sport założone w Insigni 2.0T 4x4 i są rewelacyjnie ciche :cool2: W życiu nie miałem bardziej cichych opon. Jedyna wada to że przy zakupie trzeba zawrócić uwage na oznaczenie XL bo bez niego opona jest miękka i kładzie się na boki na ostrych zakrętach ale już z XL jest o wiele lepiej. Michelin też ma dobre gumy Super Sport jest również polecana. W sumie przy kupnie opon premium każda będzie dobra a wybór konkretnej Marki/modelu to już kwestia osobistego przekonania...

Lewy pas to nie kółko różańcowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.