Skocz do zawartości

BMW E92 335d 366KM 699Nm - by klagosz


klagosz

Rekomendowane odpowiedzi

Lustra :cool2: , tylko ja bym widział ich w kolorze frozen gray albo OEM carbon łupa :wink: .

Malowałeś całe luserka czy tylko nakładki :?: Bo na tych zdjęciach wyglada jakby były całe malowane. Normalnie powinny być w macie lub shadow. Jeśli były w shadow to niepotrzebnie ich pomalowałeś. Może to tylko kwestia zdjęć, dlatego pytam czy całość byla malowana.

Co do kolejnych części z M3 to ja bym już poszedł w całośćiowy M3 look, albo poprzestał na tych lusterkach. Ale to tylko moja skromna opinia :wink:

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Są lusterka czemu nie maska. Zakładanie czarnych nerek też może nie miąć sensu, ale chodzi o wygląd. Oryginalna maska M3 nada dużo charakteru.

Jak się bawić to się bawić :) - przynajmniej ja bym tak zrobił :d

 

Stąd też napisałem, że to kwestia gustu. Ciekaw jestem co z wlotem powietrza. Do zaślepienia ?? Chyba że woda która może wtedy bezkarnie wpadać do komory silnika, nic nie nawyrabia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopci jak skoda 1.9 TDI

 

jak nie ma Dpf-u to jak ma nie kopcić ;) :?: poza tym z tym kopceniem bez przesady, nie bądzcie już tak ekologiczni :lol:

 

Jak macie tam Fb to tu są wybrane produkcje MG: Kliknij

Z tymi dieslami to cudów dźwiękowych niestety nie ma. [/qupte]

 

i tu sie zdziwisz kolego ;) ale to trzeba usłyszeć na żywo, filmiki tego nie oddają :8)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stąd też napisałem, że to kwestia gustu. Ciekaw jestem co z wlotem powietrza. Do zaślepienia ?? Chyba że woda która może wtedy bezkarnie wpadać do komory silnika, nic nie nawyrabia.

Nie wiem jak to jest tam jakiś drenaż w M3 czy jak te wloty są zrobione czy uszczelnione, że tam się nie leje woda. Pewnie mogły być tez zaślepki ale skąd ?

Jednak, czytałem na zagranicznych forach, że maskę M3 założysz ale jest ona podobno dłuższa od standardowej. Pisali, by wszystko spasować idealnie trzeba mieć też M3 zderzak i błotniki. Nie wiem czy ktoś to potwierdzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopci jak skoda 1.9 TDI

ale "nakopcil "no rzeczywiscie ... :duh: ...

Edytowane przez mmcv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jednak, czytałem na zagranicznych forach, że maskę M3 założysz ale jest ona podobno dłuższa od standardowej. Pisali, by wszystko spasować idealnie trzeba mieć też M3 zderzak i błotniki. Nie wiem czy ktoś to potwierdzi ?

 

Coś w tym jest rzeczywiście na zagranicznych forach jest info że maska jest dłuższa i tak jak piszesz zmienić trzeba znacznie więcej części. Może to i dobrze :-) Zawsze mogę wymierzyć swoją maskę to porównamy z klasyczną E92. Wlot powietrza w M3 wykorzystywany jest tylko jeden, drugi jest dla symetrii, ale woda tam się nie zbiera, jakoś przelatuje. Przyjrzę się dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że trochę zaśmiecę twoją galerię ale akurat tu trwa dyskusja odnośnie założenia maski z M3.

Nie wiem czy już to widzieliście odnośnie modyfikacji ala M3 ;) http://otomoto.pl/bmw-335-e92-jak-m3-sliczna-zamiana-C26770644.html przód z M3, tył zwykły z M-pakiem, znaczek Alpiny na kierownicy, progi seria i felgi z palety e90 :duh:

Edytowane przez kacpercio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ożeszku :shock: :shock: :shock:

trochę imprezowy weekend więc za bardzo nie miałem sił na zaglądanie do sieci...

... a tu taka dyskusja na temat "gagetów" z M3 :norty:

 

Ale od początku i po kolei :wink: :

Spokojnie z tymi przerobkami jeszcze maski nie kupiłem.

Mam w glowie jeszcze kilka pomysłow na auto ale to co z nim zrobie to sam jeszcze nie wiem :twisted:

 

Nie wiem jak jest z tą maską ale wydaje mi się że większych problemów z montażem nie powinno być.

To auto niżej jest dosyć znane na e90post i maska dość fajnie się prezentuje:

http://img823.imageshack.us/img823/8673/10241.png

 

lusterka bez maski trochę łyso .

E tam łyso ... łyso to byłoby zupełnie bez lusterek :wink:

Z oklejonymi lustrami może być lepiej :)

 

Maska może być a nie musi, tak też jest fajnie według mnie :) Ja raczej czekam na wydech z MG, ciekawe co zdziałają. Z jednej strony wiem że z diesla cudów nie wyciągną, a z drugiej słyszałem od nich A8 4.2 TDI i brzmiało fajnie tylko to znowu było V8. A największym progresem wizualnym będą lampy LCI, zobaczycie :mrgreen:

 

KOval81, te dywaniki to jedyny słuszny i najlepszy wybór jaki można zrobić. Wszystkie aftermarketowe śmierdzą gumą i nie pasują idealnia, a te są perfekcja :D Też zawsze kupuje ORI do BMW gumy i welury bo według mnie są najlepsze. W tym tygodniu odbierałem gumowce do F10 :D

 

Wpadaj do Krk się pochwalić! Złożymy sobie jakieś życzenia świąteczno/noworoczne przy okazji :twisted:

Myślę że obkleje żeby chociaż zobaczyć jak wyjdą w obklejeniu ;)

Wydechu sam jestem ciekaw :wink:

Dywaniki rzecz jasna :cool2:

Spotkanie mam tak sama nadzieje że wypali :)

Ja raczej czekam na wydech z MG, ciekawe co zdziałają. Z jednej strony wiem że z diesla cudów nie wyciągną, a z drugiej słyszałem od nich A8 4.2 TDI i brzmiało fajnie tylko to znowu było V8.

 

Jakby Karol zrobił pełny przelot minus DPF, to mogloby być mega dobrze, z samą końcówką bedzie ładnie świszczeć, napewno bedzie lepiej niż w serii :)

 

a co do Audi, to ten filmik mnie rozwalił..

 

Skoro sam właściciel odradził mi wydech bez przelotu i pozostawienie DPFa to większego sensu chyba nie ma.

Kopci jak skoda 1.9 TDI
Kopci jak skoda 1.9 TDI
Dźwięk super! :cool2: :shock:

 

Dymienie... :duh: :nienie: jednak wstyd w takim samochodzie...

ale nakopcil no rzeczywiscie ... :duh: ...

Kopci jak skoda 1.9 TDI

 

jak nie ma Dpf-u to jak ma nie kopcić ;) :?: poza tym z tym kopceniem bez przesady, nie bądzcie już tak ekologiczni :lol:

 

Jak macie tam Fb to tu są wybrane produkcje MG: Kliknij

Z tymi dieslami to cudów dźwiękowych niestety nie ma. [/qupte]

 

i tu sie zdziwisz kolego ;) ale to trzeba usłyszeć na żywo, filmiki tego nie oddają :8)

Eee tak dużo to znowu nie kpci.

Na żywo te wydechy faktycznie lepiej brzmią :cool2:

Edytowane przez klagosz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MUSIAŁEM PODZIELIC NA DWA POSTY :twisted:

Jak macie tam Fb to tu są wybrane produkcje MG: Kliknij

Z tymi dieslami to cudów dźwiękowych niestety nie ma.

A ten film z supersprintem to sam nie wie chyba nie diesel, jak to brzmi: \

a co do Audi, to ten filmik mnie rozwalił..

Maska od M3 jest w całości z aluminium pozbawiona wygłuszenia, powinna pasować bez problemu. W M3 są inne filtry kabinowe nie wiem czy to w jakiś sposób nie wpływa na kształt maski. Szersze są błotniki ale maska ma tą samą szerokość.

 

Co do sensowności takiej przeróbki to już kwestia gustu. JA bym tego nie robił.

Są lusterka czemu nie maska. Zakładanie czarnych nerek też może nie miąć sensu, ale chodzi o wygląd. Oryginalna maska M3 nada dużo charakteru.

Jak się bawić to się bawić :) - przynajmniej ja bym tak zrobił :d

 

Dokładnie :cool2:

... ale to się zobaczy co wymysle ;)

 

 

Lustra :cool2: , tylko ja bym widział ich w kolorze frozen gray albo OEM carbon łupa :wink: .

Malowałeś całe luserka czy tylko nakładki :?: Bo na tych zdjęciach wyglada jakby były całe malowane. Normalnie powinny być w macie lub shadow. Jeśli były w shadow to niepotrzebnie ich pomalowałeś. Może to tylko kwestia zdjęć, dlatego pytam czy całość byla malowana.

Co do kolejnych części z M3 to ja bym już poszedł w całośćiowy M3 look, albo poprzestał na tych lusterkach. Ale to tylko moja skromna opinia :wink:

PZDR

Są one w shadow i obudowy tak samo wymalowałem.

Co do M3 look to jak wyżej :wink:

 

Są lusterka czemu nie maska. Zakładanie czarnych nerek też może nie miąć sensu, ale chodzi o wygląd. Oryginalna maska M3 nada dużo charakteru.

Jak się bawić to się bawić :) - przynajmniej ja bym tak zrobił :d

 

Stąd też napisałem, że to kwestia gustu. Ciekaw jestem co z wlotem powietrza. Do zaślepienia ?? Chyba że woda która może wtedy bezkarnie wpadać do komory silnika, nic nie nawyrabia.

Stąd też napisałem, że to kwestia gustu. Ciekaw jestem co z wlotem powietrza. Do zaślepienia ?? Chyba że woda która może wtedy bezkarnie wpadać do komory silnika, nic nie nawyrabia.

Nie wiem jak to jest tam jakiś drenaż w M3 czy jak te wloty są zrobione czy uszczelnione, że tam się nie leje woda. Pewnie mogły być tez zaślepki ale skąd ?

Jednak, czytałem na zagranicznych forach, że maskę M3 założysz ale jest ona podobno dłuższa od standardowej. Pisali, by wszystko spasować idealnie trzeba mieć też M3 zderzak i błotniki. Nie wiem czy ktoś to potwierdzi ?

 

 

Z wlotami to jest tak, że oryginalny jeden jest zaślepiony a z drugim tak samo można zrobic :wink:

Wodzie nie dam się lać po silniku - spokojna głowa :!:

 

Jednak, czytałem na zagranicznych forach, że maskę M3 założysz ale jest ona podobno dłuższa od standardowej. Pisali, by wszystko spasować idealnie trzeba mieć też M3 zderzak i błotniki. Nie wiem czy ktoś to potwierdzi ?

 

Coś w tym jest rzeczywiście na zagranicznych forach jest info że maska jest dłuższa i tak jak piszesz zmienić trzeba znacznie więcej części. Może to i dobrze :-) Zawsze mogę wymierzyć swoją maskę to porównamy z klasyczną E92. Wlot powietrza w M3 wykorzystywany jest tylko jeden, drugi jest dla symetrii, ale woda tam się nie zbiera, jakoś przelatuje. Przyjrzę się dokładnie.

No to tak jak wyżej ...

i tu sie zdziwisz kolego ;) ale to trzeba usłyszeć na żywo, filmiki tego nie oddają :8)

trzeba to z glową zrobić, żeby "Das Fantom" nie wyszedł :lol:

sorry za OT :wink:

Gwiżdże jak czajnik mojej babci :D

Ożesz ku...

Taki dźwięk by mnie roztroił nerwowo :duh:

Przepraszam, że trochę zaśmiecę twoją galerię ale akurat tu trwa dyskusja odnośnie założenia maski z M3.

Nie wiem czy już to widzieliście odnośnie modyfikacji ala M3 ;) http://otomoto.pl/bmw-335-e92-jak-m3-sliczna-zamiana-C26770644.html przód z M3, tył zwykły z M-pakiem, znaczek Alpiny na kierownicy, progi seria i felgi z palety e90 :duh:

Widziałem to juz parę dni temu :duh: :duh: :duh:

gustu tu nie ma za grosza o zlepieniu w 3 in 1 nie mówiąc :twisted:

m3, mpak, alpina i seria w jednym

ja bym jeszcze zmienił gałkę na Schnitzera :mad2:

i jeszcze jakąs nakładkę HAMANNa do tego :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto dzisiaj odstawione na małego lifta ... może i lift z bonusem :D

z bonusem mocy :?: :wink: ...stawiam na wydech, a może cooler...a może lampy LCI na tył, a może środek M3 :roll: :roll: tyle tu jeszcze do zrobienia :lol:

 

 

jeśli ma być tak dosłownie lift to z tego wszystkiego wychodzi na lampy LCI :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam wydech bo już miał być dawno zrobiony. A jak tym bonusem będzie nowy program to powiedz chociaż na jaką moc liczysz. Tylko te słowo "lift" miesza, bo o lampach LCI też coś wspominałeś.

 

ED:

Po nowym tytule tematu jednak stawiam na tylne lampy LCI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NOSZ QWA MAĆ ...

Niestety nieplanowane zdarzenie spowodowało że auta dzisiaj nie odebrałem i nie pojawie się na zlocię przedświątecznym :evil:

Dopiero wracam z Rzeszowa :(

 

Udanego zlotu K., K., K., :wink:

 

 

niebawem wartosc modyfikacji Karola przekroczy wartosc auta , a wydaje mi sie ze jest juz blizej niz dalej d:>jak nazwac te chorobe :D :8)

Na pewno jest nieuleczalna :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.