Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
przod jeszcze jako tako raczej tyl ale najwiekszy problem to z lacznikami stabilizatora nie wiem nikt nie zna tematu? po skreceniu amortyzatora do oryginalnego lacznika 340mm dodam ze na sile przez mechanikow unieruchomiony zostal i stabilizator i amortyzator w ogole nie pracowaly,po zwroceniu przeze mnie uwagi na ten problem mechanik polecil montaz lacznikow 270mm problem w tym ze takowe nie wystepuja w oryginale do tego samochodu,no i zostal zalozony jakis chinski badziew ta-technix gwintowany po ustawieniu go na 270mm jezdzi duzo sztywniej[mechanik po przejechaniu sie stwierdzil ze jezdzi extra] ale nadal przy przejezdzie przez na przyklad tory bujnie niepewnie ale pojawil sie teraz problem przy skrecie do konca kiera slychac trzaski od strony tychze lacznikow obawiam sie ze zaraz sie rozleca,cos musi byc na rzeczy trzeba pewnie poszukac innego zakladu i zmontowac od nowa cos wyczytalem na forum ze przy montazu amortyzatorow trzeba popuscic wahacze i skrecic ale nie wolno na opuszczonych i wiszacych kolach?
Opublikowano
Sprawa zostala wreszcie zalatwiona z tylu tam gdzie montowane sa sprezyny byly powkladane rozne podkladki z e 90 zostaly one wyjete i samochod poszedl w dol a te stuki z tylu powodowalo brak 2 nakretek w amortyzatorze a z przodu zamontowano laczniki z e90 290mm bo oryginaly 340mm byly za dlugie a te chinskie 270mm za krotkie i to one powodowaly przy max skrecie kierownica obcieranie o felge teraz jest wszystko super
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hehe moze to i smieszne ale dojscie do tego zabralo mi cztery wizyty u tychze mechanikow ja opisywalem tylko odczucia z jazdy po montazu a co do ulepa to podejrzewam ze niejeden tu na forum marzy by miec takiego ulepa szczerze mowiac to madrusiow po fakcie tutaj duzo jest ale gdy problem byl nie rozwiazany to cichosza byla nikt nic nie wiedzial...
Opublikowano
U mnie po ustawieniu geometrii 3D poprawiło się diametralnie, ale bujanie się auta pozostało i każda poprzeczna nierówność robi na nim wrażenie, zawieszenie nie wybiera prawidłowo. Ciężko to opisać, ale na bank nie jest to normalne.
Opublikowano
madrusiow po fakcie tutaj duzo jest ale gdy problem byl nie rozwiazany to cichosza byla nikt nic nie wiedzial...

 

A kto miał wiedzieć, że mechanik założył ci stare podkładki jedna na drugą i zapomniał o nakrętkach amortyzatora?

 

Proponuję zmienić mechanika.

Opublikowano
no o tym co piszesz to wiadomo ze nikt tego nie mogl wiedziec bardziej chodzilo mi o problem z łącznikami ale dobra wazne ze wszystko zakonczylo sie ok ale kosztowalo mnie to kupe nerwow....
Opublikowano
Panowie zamontowalem amory m pakietowe i SPRĘŻYNY HR na 19 stki. Wszystko fajnie siadlo prowadzi się o niebo lepiej niż na serii ale z tylu powstał negatyw. Czy też tak macie obniżając samochód o te 4cm przód i około 3 tyl? I czy takowy negatyw nie wyrządzi niepożądanych skutków ubocznych?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a co miałeś w serii? Ja szukam lepszej alternatywy dla zawieszenia M-Tech, które posiadam obecnie.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Panowie zamontowalem amory m pakietowe i SPRĘŻYNY HR na 19 stki. Wszystko fajnie siadlo prowadzi się o niebo lepiej niż na serii ale z tylu powstał negatyw. Czy też tak macie obniżając samochód o te 4cm przód i około 3 tyl? I czy takowy negatyw nie wyrządzi niepożądanych skutków ubocznych?
Przecież ma być negatyw - u mnie w E90 na S226A jest -1.50 zgodnie z zaleceniami. Zrób geometrię i będziesz wszystko wiedział. U mnie siedzą seryjne sprężyny i amortyzatory, patrząc po ilości pękniętych sprężyn warto byłoby chyba wymienić zawias. Co polecacie - ma być twardo, zwarcie, wysokość jak teraz jest OK, i tak ciężko na podnośnik wjechać ;)
Opublikowano
Panowie zamontowalem amory m pakietowe i SPRĘŻYNY HR na 19 stki. Wszystko fajnie siadlo prowadzi się o niebo lepiej niż na serii ale z tylu powstał negatyw. Czy też tak macie obniżając samochód o te 4cm przód i około 3 tyl? I czy takowy negatyw nie wyrządzi niepożądanych skutków ubocznych?
Przecież ma być negatyw - u mnie w E90 na S226A jest -1.50 zgodnie z zaleceniami. Zrób geometrię i będziesz wszystko wiedział. U mnie siedzą seryjne sprężyny i amortyzatory, patrząc po ilości pękniętych sprężyn warto byłoby chyba wymienić zawias. Co polecacie - ma być twardo, zwarcie, wysokość jak teraz jest OK, i tak ciężko na podnośnik wjechać ;)

 

Negatyw jest tylko na tylniej osi firmowo. Nie bede wchodzil w to czy to dobrze czy to zle.

 

a co miałeś w serii? Ja szukam lepszej alternatywy dla zawieszenia M-Tech, które posiadam obecnie.

 

Kup dobry gwint albo przynajmniej B12.

E92 335d Stage H
Opublikowano

Witam!

Jestem już 5 tys i 2 miesiące po zmianie zawieszenia na Eibach B12 Pro Kit. Zawieszenie wcześniej seryjne, na dodatek podwyższone, bo przecież xdrive. Pare dni przed wymianą, byłem na stacji diagnostycznej i przy okazji poprosiłem o druczek ze stanu amortyzatorów, wszystko 83-85%(jeszcze fabryczne amortyzatory) , dopiero po wymianie okazało się, że np prawy przód nie miał w ogóle tłumienia kompresji, przez co łatwo było go dobić, a tylne były w stanie agonalnym. Do meritum. Samochód się obniżył, niestety tył trochę bardziej niż przód o jakieś 0,5cm. Samochód zrobił się bardziej zwarty, zawieszenie jest sztywniejsze i bardziej sprężyste, lepiej wybiera nierówności, ale z drugiej strony tamto nie było w zbyt dobrym stanie jak się potem okazało, więc nie mam dokładnego porównania. Na oponach zimowych (225/45/17 Conti TS860) komfort był całkiem niezły. Jak ktoś dużo jeździ po lokalnych drogach w nie najlepszym stanie, to poszedłbym w te stronę. Po zmianie na letnie( 235/40/18 Michelin PS4) komfort...prawie go nie ma :P Jest dużo bardziej twardo, ale 80% moich tras to autostrady i drogi krajowe, więc nie narzekam. Odczucie twardości na wszelkiego rodzaju nierównościach mogę porównać do fabrycznego zawieszenia z letnimi RunFlatami 18". Mogę na pewno powiedzieć, że samochód prowadzi się w końcu tak jak chciałem, bo po kupnie w zeszłym roku byłem trochę zawiedziony. Samochód był twardy, a na zakrętach wychylał się, spodziewałem się czegoś innego po BMW. Teraz na zakrętach się praktycznie nie wychyla, można teraz jechać duuużo szybciej. Jeżeli chodzi o prędkości autostradowe, samochód jest bardzo stabilny, poprawiło się także zachowanie przy dużej prędkości przy silnym bocznym wietrze np. przy wyjeździe zza ekranu akustycznego. Polecam zmianę każdemu, nie licząc mniejszego komfortu, nie widzę żadnych minusów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co się orientowalem przed zakupem 235 do e90 wchodzą bez problemu, z 245 czasami zdarzają się problemy. Czemu 235 a nie 225? Nie wiem. Jakiś wpływ zapewne miało to, że z tyłu mam felgę 8.5 i średnio widziałbym na niej oponę 225.
  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.