Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli opona będzie miała taki rozmiar jak piszesz to ok. Ja tak mam i wszystko jest w porządku.

 

Przód w BMW zawsze siedzi wyżej niż tył (co nie oznacza żebyś nie sprawdzał amortyzatorów z tyłu). Ja mam B12 i sylwetka jest obecnie cięta z "klina", przód jest niżej niż tył.

  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

nie chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się pod istniejący:

 

Czy ktoś montował Eibach Pro Kit w e92 i tył za wysoko stał?

 

u mnie wygląda to tak, wydaje mi się że zdecydowanie tył jest za wysoko,

 

zastanawiam się co z tym fantem zrobić? wrzucić jednak Sportline? Vogtland czy HR, choć nie chciałbym rezygnować z komfortu jaki daje Pro Kit

 

http://pics.tinypic.pl/i/00870/iwox3bbd0cjl.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakie masz zawieszenie w vin?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jak chciałeś obniżyć go to trzeba było brać sportline, bo prokit jest raczej odpowiednikiem Twojego zawieszenia dla serii.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Bad Boy, właśnie o to chodzi że już minęło pół roku od wymiany sprężyn.

 

Przód siadł bardzo ładnie jak na Pro Kit a tył za słabo, do tego jeszcze lewa strona jest 1cm wyżej niż prawa i to cała przód i tył

Opublikowano

Witam, również chciałem się podpiąć pod temat, mianowicie mam E90 330i 05' r. po vinie wychodzi zawieszenie s226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS i pękła mi sprężyna z przodu, ale decyduje się na wymianę kompletu tzn czterech i w związku z tym myślałem o Eibach prokit -30/-25.

 

Stąd pytanie czy przy takim zawieszeniu prokit nie spowoduje nadmiernego obniżenia, mam na myśli, że wysokość obecna jak najbardziej sprawdza się na co dzień, przez co nie chciałbym mieć "gleby", a jedynie kosmetyczne obniżenie. Z tego co wyczytałem to zawias s226 jest o 15mm niższy od serii, ale od ilości wpisów zgłupieć można, stąd prośba o pomoc :wink:

 

Dodam jeszcze, że obecnie jeżdżę na 18', ale na wiosnę przymierzam się do zakupu 19' 8.5/9.5' ewentualnie 9'/10' i czy to ewentualnie rzutowałoby na spasowanie i wysokość, o komforcie nie wspominam, bo to nie jest najistotniejsze, bardziej by nie było zbyt nisko :D

Opublikowano
Witam, również chciałem się podpiąć pod temat, mianowicie mam E90 330i 05' r. po vinie wychodzi zawieszenie s226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS i pękła mi sprężyna z przodu, ale decyduje się na wymianę kompletu tzn czterech i w związku z tym myślałem o Eibach prokit -30/-25.

 

Stąd pytanie czy przy takim zawieszeniu prokit nie spowoduje nadmiernego obniżenia, mam na myśli, że wysokość obecna jak najbardziej sprawdza się na co dzień, przez co nie chciałbym mieć "gleby", a jedynie kosmetyczne obniżenie. Z tego co wyczytałem to zawias s226 jest o 15mm niższy od serii, ale od ilości wpisów zgłupieć można, stąd prośba o pomoc :wink:

 

Dodam jeszcze, że obecnie jeżdżę na 18', ale na wiosnę przymierzam się do zakupu 19' 8.5/9.5' ewentualnie 9'/10' i czy to ewentualnie rzutowałoby na spasowanie i wysokość, o komforcie nie wspominam, bo to nie jest najistotniejsze, bardziej by nie było zbyt nisko :D

Na prokicie bedziesz mial bardzo podobna wysokosc zawieszenia jak na s226. Tez jestem po takiej zmianie.

Opublikowano

Super, czyli tak samo ewentualnie odrobinkę może być niżej? O to mi chodziło, dzięki wielkie za pomoc :cool2: :D

 

A jak się u Ciebie spisuje taki zestaw? Odczułeś różnice po wymianie sprężyn?

Opublikowano (edytowane)
Super, czyli tak samo ewentualnie odrobinkę może być niżej? O to mi chodziło, dzięki wielkie za pomoc :cool2: :D

 

A jak się u Ciebie spisuje taki zestaw? Odczułeś różnice po wymianie sprężyn?

Bardzo podobnie jezeli chodzi o wysokosc - ja niewidze roznicy.

Jest ok ,eibach prokit jest troche miekszy, ale dalej jest twardo :D Tez pekla mi spezyna s226 i dlatego zmienilem calosc na prokita.

Edytowane przez Lendio
Opublikowano
Skoro prokit jest trochę miększy, to może lepiej zostać przy seryjnej sprężynie do s226? Bo różnica w cenie jednak jest aby nie płacić więcej, a potem mając wrażenie jest gorzej. Bo wychodzi na to, że wysokość podobna, a właściwości inne, a cena wyższa?
Opublikowano
Skoro prokit jest trochę miększy, to może lepiej zostać przy seryjnej sprężynie do s226? Bo różnica w cenie jednak jest aby nie płacić więcej, a potem mając wrażenie jest gorzej. U Ciebie zeszło trochę niżej na prokicie od s226?

Jak pisalem wyzej niewidze roznicy w wysokosci.

Jest troszke bardziej miekko, ale dalej to twarrda zawiecha.

Balem sie zmieniac 1 sprezyne zeby niebylo roznicy w wysokosci stad wybor padl.na prokiat.

Opublikowano

Wiadomo, że jednej się nie wymienia tylko parami stąd wychodzę z założenia, że skoro jedna pęknie i kolejna.

 

Zastanawia mnie tylko dlaczego prokit jest miększy od seryjnej sprężyny, skoro powinno być odwrotnie zakładam, ale tylko głośno myślę :D

Opublikowano

Prokit nie jest miekszy od seryjnej sprezyny :!:

Pisalismy o zawieszeniu S226a a nie o serii.

S226a jest twarde - Prokit troszke miekszy, choc niewiele. Seria to inna liga.

Opublikowano

Wiem wiem, przepraszam, mówiąc "seria" miałem na myśli w naszym przypadku s226, źle dobrałem słowa.

 

Chodziło mi tylko czy warto w takim przypadku brać prokita, który jednak odstaje od s226, tak zrozumiałem, stąd moje przemyślenia.

Opublikowano
Ja miałem sportline i współpracowało to z amorami m-pakietowymi ponad dwa lata jazdy i wszystko ok amorom nic się nie stało cały czas ta sama skuteczność, super trakcja a komfort prawie identyczny jak na m-pakiet, nie widzę sensu kupowania pro kita który stoi tak samo jak m-pakiet i kosztuje prawie tyle samo
Opublikowano
Ja miałem sportline i współpracowało to z amorami m-pakietowymi ponad dwa lata jazdy i wszystko ok amorom nic się nie stało cały czas ta sama skuteczność, super trakcja a komfort prawie identyczny jak na m-pakiet, nie widzę sensu kupowania pro kita który stoi tak samo jak m-pakiet i kosztuje prawie tyle samo

 

Do takiego wniosku bym się skłaniał, ewentualnie czy nie przymierzyć się do sportline i mieć w stosunku do prokita 20mm niżej przód i odpowiednio tyl i zachowaną twardość s226 tylko z drugiej strony czy taki set up na co dzień nie jest zbyt niski, mam na myśli głównie drogi warszawskie... :roll:

Opublikowano
Czy przy m techniku i s226a fabrycznie są te same sprężyny? bo pękła mi z przodu i nie mogę dobrać odpowiedniej w sklepie są albo do standardowego zawieszenia albo do m technika o sportowym nie ma nawet wzmianki
Opublikowano
Ja miałem sportline i współpracowało to z amorami m-pakietowymi ponad dwa lata jazdy i wszystko ok amorom nic się nie stało cały czas ta sama skuteczność, super trakcja a komfort prawie identyczny jak na m-pakiet, nie widzę sensu kupowania pro kita który stoi tak samo jak m-pakiet i kosztuje prawie tyle samo

 

Do takiego wniosku bym się skłaniał, ewentualnie czy nie przymierzyć się do sportline i mieć w stosunku do prokita 20mm niżej przód i odpowiednio tyl i zachowaną twardość s226 tylko z drugiej strony czy taki set up na co dzień nie jest zbyt niski, mam na myśli głównie drogi warszawskie... :roll:

 

Spokojnie dasz radę się poruszać, wiadomo trzeba trochę bardziej uważać na wysokie krawężniki ale bez przesady da się normalnie na tym set up-ie jeździć,także jest ok :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy przy m techniku i s226a fabrycznie są te same sprężyny? bo pękła mi z przodu i nie mogę dobrać odpowiedniej w sklepie są albo do standardowego zawieszenia albo do m technika o sportowym nie ma nawet wzmianki

Pytałeś w czescidobmw.pl?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie, jaka powinna być standardowa wysokość przedniego zawieszenia (standardowego)?

 

I jak mierzyć, od ziemi do nadkola czy jak?

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano
A który rozmiar sprężyn założyć do wersji ed która standardowo niżej stoi? Chcę żeby mniej więcej tak samo stał
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
Czy przy m techniku i s226a fabrycznie są te same sprężyny? bo pękła mi z przodu i nie mogę dobrać odpowiedniej w sklepie są albo do standardowego zawieszenia albo do m technika o sportowym nie ma nawet wzmianki

Pytałeś w czescidobmw.pl?

 

Popieram, wczoraj dzwoniłem z takim samym pytaniem i wszystkie moje wątpliwości zostały rozwiane, polecam zasięgnąć informacji od czescidobmw.pl :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.