Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy mial ktos sytuacje, ze po montazu springow, jedna strona byla wyzej niz druga ? Roznice miedzy lewa a prawa strona z przodu mam ok 2-3cm, myslalem ze sie ulozy, ale przejechalem ok 1500km i nie wyglada na to zeby mialo byc lepiej ...

Mozliwe ze jest wada fabryczna sprezyn ?

A przed montażem na serii różnicy nie było? Bo oprócz wady nowych sprężyn w co wątpie przy Eibach'u może wcześniej była wada nadwozia po dzwonku?

  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dlaczego sugerujesz , ze byl dzwon ?

Mam auto z uk, ktore nie mialo dzwona.

Nie sprawdzalem na oem sprezynach, bo sprezyna wlasnie lewa z przodu pekla, dlatego wymienilem sprezyny, inaczej pewnie bym ich nie wymienial.

Patrzac po starszych zdjeciach, nie widac roznicy w odstepie opony do nadkola miedzy prawa a lewa strona...

Opublikowano
Panowie jest wielki problem,posiadam e90 330 x drive z 2010 mialem zalozone sprezyny H&R i zwykle amory stala wtedy nisko i prowadzila sie sztywno,pewnie na zakretach i to przy calkowicie zuzytych amorach.Zamienilem na B12 pro kit dedykowane do x drive czyli amor Bilstein B8 + sprezyny Eibach otorz te sprezyny sa nieco dluzsze od H&R okolo 1-1,5 cm a samochod po wymianie poszedl do gory ze 70-80 mm,prowadzi sie teraz fatalnie jak nie BMW,buja jak na morzu przy ostrym sztormie,na zakretach niepewnie dodatkowo laczniki stabilizatora mialem zamontowane seryjne 340mm a teraz sa one za dlugie mechanik mowi ze trzeba wymienic na 270 mm skad taka roznica w lacznikach skoro samochod stoi bardzo wysoko i to przy obnizonym zawieszeniu,kurde tyle kasy bo B12 ponad 3 tys do tego oryginalne nowe poduszki samochod wyglada tandetnie a prowadzi sie jak zlom
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprężyny dobrałeś po vin? Odpowiednie do silnika? Masz benzynę? Może sprężyny są do kopciucha.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
jak kupowalem samochod to stal na sprezynach H&R i amortyzatorach bodajze sachs ale tych zwyklych amory byly juz do wymiany to mowie zafunduje chwalone przez ludzi b12 i teraz jest tragicznie...duzo gorzej niz wczesniej buja wszedzie przy zakretach nawet przy przejezdzie kolejowym jak przejezdzam przez tory nie wiem moze sprezyny zle zamontowane i co z tym lacznikiem stabilizatora ze jest tyle za dlugi moze to o to chodzi?
Opublikowano

Nie wiem jak w bmw ale jak w 2 tonowym cadillacu mialem wogole urwany lacznik to po zalozeniu odczulem ze troche jest bardziej stabilny ale roznica nie byla jakas mocno istotna. Bardziej stabilny w sensie precyzyjnosci prowadzenia, nie mialo to wplywu na bujanie po bokach.

Ja nie sadze zeby dluzsze laczniki byly przyczyna tego co piszesz. Musisz miec jakis punkt odniesienia bo moze poprzednie h&r byly tak twarde ze cokolwiek innego bedzie zbyt miekkie. Ja mam w zasadzie serie, na tyle amortyzatory B6, i dla mnie jest za twardo.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano

Ja z kolei zniechęcony mega słabym prowadzeniem się auta, postanowiłem coś z tym zrobić i na początek wymieniłem amory na nowe seryjne (co było błędem)myśląc że są zużyte- nic się nie znieniło.

Następnie wymieniłem springi na te z tematu powyżej, auto poza tym że trochę lepiej wygląda ( jest delikatnie niżej, bo to "x") to prowadzenie raczej się pogorszyło, a napewno nie poprawiło. Auto ma kilka koni, a jeździć się tym szybko nie da.

Auto prowadzi się jak u kolegi powyżej, buja się, jest na maxa niepewne. Nie kumam o co chodzi.,,

Opublikowano
tu nie jest kwestja to czy jest za twardo czy za miekko bo kazdy ma inne preferencje chodzi o to ze to sie do kupy nie sklada no bo jak tu wytlumaczyc zmiane H&R ktore tam maja obnizenie 35mm na eibach majace 30mm z przodu a 20mm z tylu a samochod idzie do gory 80mm poza tym mialem kilka BMW i wiemy ze to specyficzny samochod ktory jezdzi sztywno i pewnie sie prowadzi w zakretach u mnie niestety po zalozeniu nowych czesci jedzie jak na wylanych starych amorach i popekanych sprezynach..
Opublikowano
Wiesz Norbi u mnie problem w tym ze moj prowadzil sie bardzo dobrze tylko ze h&r byly od zwyklej e90 a amortyzatory z tylu juz zuzyte i dlatego postanowilem zmienic wszystko na nowe dedykowane do x drive 4 tys z poduszkami +robocizna i dojazd do serwisu kosztowalo mnie to 5 tys a jezdze teraz jak jakims 20 letnim trupem
Opublikowano
Panowie ja szczerze mowiac to nie wiem o co tutaj chodzi tyle bylo chwalenia tego zestawu b12 jak to sztywno jezdzi,prowadzenie bajka itp.a w moim poprzednim bmw kupywalem ponad 2 razy tansze sachsy i prowadzil sie duzo lepiej niz ten wychwalany b12 ja nie wiem czy mechanik cos spartolil czy to zwykly szmelc bo dla mnie jest trudne do zrozumienia by zakladajac sprezyny obnizajace auto poszlo 80 mm do gory...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja u siebie dałem zestaw PRO KIT E10-20-014-10-22 i amory BILSTEIN B4 i żadnych negatywnych zjawisk nie zaobserwowałem.ciekawa sprawa,że u Ciebie taka kaszana... :?: :roll:
Opublikowano
Panowie ja szczerze mowiac to nie wiem o co tutaj chodzi tyle bylo chwalenia tego zestawu b12 jak to sztywno jezdzi,prowadzenie bajka itp.a w moim poprzednim bmw kupywalem ponad 2 razy tansze sachsy i prowadzil sie duzo lepiej niz ten wychwalany b12 ja nie wiem czy mechanik cos spartolil czy to zwykly szmelc bo dla mnie jest trudne do zrozumienia by zakladajac sprezyny obnizajace auto poszlo 80 mm do gory...

 

Zapodaj jakies zdjecia auta jak to u ciebie wyglada też mam pro kity z tym ze na zwyklych b4 w e91 330xd

Opublikowano
jutro wrzuce zdjecia przed i po tylko to niewiele da bo licza sie odczucia w prowadzeniu a te sa tragiczne
Opublikowano
pro kity z b4 to masz na normalnych amorach ja mam na skroconych b8 nie wiem moze x drive nie toleruje bilsteinow?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Sprawdź geometrię przodu i tyłu, bo to nie jest normalne, żebyś po wymianie wszystkiego czuł taką różnicę na minus.
Opublikowano
Ja w tym tygodniu jadę na geometrię 3D, ale na bank bujania to nie wyeliminuje. Jedynie może to dziwne zachowanie auta po przejechaniu poprzecznych nierówności.
Opublikowano

Panowie potrzebuje szybkiej porady bo chciałbym na dniach zamówić części. Pytanie brzmi jakie SPRĘŻYNY zamówić do e90 325d: vogtland -40/-20 czy eibachy pro kit -30/-20. Zawieszenie czysta seria. Mam założone na lato 19stki i jest wyżej niż na zimowkach 17stkach 225/45.

Teraz mam opony 235/35 I 265/30. Wiadomo ładniej by było chyba na vogtlandach ale czy przy takim obniżeniu na seryjnych amorach nie będzie czasami akcji że w ekstremalnych momentach opona uderzy o nadkola.

I ostatnie pytanie czy wymienialiscie przy serii odboje na krótsze te od mpakietu?

Opublikowano
Bylem wczoraj na skroceniu tych lacznikow stabilizatora jest lepiej ale do idealu daleko jezeli ten zestaw b12 pod ixa tak jezdzi to szczerze nie polecam to zwykly przereklamowany szajs zwykle sachsy u mnie duzo lepiej sie sprawdzily czekam jak bedzie u kolegi Norbiego po tej geometrii 3d jak poprawi to tez zapodam...
Opublikowano
mam jeszcze jeden dylemat jezeli lacznik stabilizatora przedni zostal zamontowany krotszy o okolo 70mm to czy z tylu ma pozostac jak jest czy rowniez trzeba krotszy z tym ze z przodu jest do amora a z tylu do wahacza bodajze
Opublikowano
przed montazem b12 ,http://www.fotosik.pl/zdjecie/5e840af4c30d35d0 ,http://www.fotosik.pl/zdjecie/67793ed647894f7a ,http://www.fotosik.pl/zdjecie/61bc0928fc50681b ,http://www.fotosik.pl/zdjecie/71548dabf15a7ed3 ,http://www.fotosik.pl/zdjecie/5e840af4c30d35d0 po montazu b12 http://www.fotosik.pl/zdjecie/06c2bf8d371cc457 ,http://www.fotosik.pl/zdjecie/6375c6f21d27b67d ,http://www.fotosik.pl/zdjecie/9c771553d846e4f8 ,http://www.fotosik.pl/zdjecie/e4a0de5ce15c7fd0
Opublikowano
w moim przypadku duzo lepiej sprawdzily sie h&r dedykowane do e 90 niz eibach takze h&r bym Ci polecil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.