Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie zrobiłem pierwsze kilometry na springach eibach pro kit 30/25 w 320i.

Do tej pory auto strasznie wysoko stało, poza tym nie prowadziło się jak na BMW przystało, tylko jakoś gumowato więc zdecydowałem się na wymianę ;)

 

Muszę przyznać. że początkowo byłem sceptycznie nastawiony do tej całej operacji, ale eibach mnie bardzo pozytywnie zaskoczył.

Po wejściu do samochodu, od razu poczułem że siedzi się niżej, a całe auto bardziej jest przysadzone do ziemi i stabilniejsze.

Jazda po równym asfalcie to czysta przyjemność - pasy ruchu można zmieniac jeszcze agresywniej - samochód reaguje o wiele szybciej na ruchy kierownicy niż na serii, na zakrętach są mniejsze przechyły i ciężej wyprowadzić auto z równowagi - DTC ma mniej roboty.

Auto nie nurkuje przy mocnych dohamowaniach, a przy przyspieszaniu nie odchyla się do tyłu.

 

Przy wjeździe w nierówną osiedlową uliczkę myślałem "o teraz to dopiero się zacznie dramat" ale po przejechaniu tego odcinka wyglądałem tak - :shock:

Na serii wpadnięcie w dziure uruchamiało szereg stuków i puków (np. znane wszystkim uszczelki drzwi pasażera)

Teraz zaś cały proces wybierania nierówności odbywa się szybciej, i co dziwne - o wiele ciszej, a reszta elementów w środku nie wzbudza się i nie hałasuje.

Ogólnie spodziewałem się zmiany właściwości trakcyjnych na plus, a komfortu na minus - jak widać nie miałem racji, bo komfort pozostał praktycznie bez zmian. Odnosi się wrażenie, że auto jest zwarte, zbite - nie takie rozklapane i ociężałe jak na zwykłych springach.

 

Jestem bardzo zadowolony z zakupu, tymbardziej że zapłaciłem za springi 600zł. Oczywiście jak to zwykle bywa, już po dojechaniu do domu zacząłem żałować że nie wziałem sportline'a (50/35), bo przydało by się jeszcze troszeczkę niżej - ale nie można mieć przeciez wszystkiego :cool2:

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
  • Odpowiedzi 162
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeśli chciałeś ograniczyć przechylanie samochodu to powinieneś zacząć od grubszych stabilizatorów bo one maja większy wpływ na wychylenia nadwozia niż sprężyny.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano

Jaro30 widać, szczególnie teraz kiedy jeszcze jest na 16'' :mrgreen:, przejrzyściej będzie to widać jak założę w końcu 19' :twisted:

 

Santa Cruz masz rację, ale mi chodziło najbardziej o zgubienie luki między nadkolem a oponą, a poprawa właściwości jezdnych to tylko taki miły dodatek - nie jestem fanatykiem sportowej jazdy, lubię jak jest twardo , a swoją drogą to z 320i wiele nie powalczę :D

 

Bliss mi szkoda było amorów i reszty zawiechy na sportlajny, mam seryjne nie m-pakowe amory więc odpuściłem temat ;)

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano

Czyli nie zrobiles zadnej dodatkowej modyfikacji?

Normalne zawieszenie (nie m pakiet) + sprezynki i to wszystko?

Masz zdjecie pogladowe przed i po?

Opublikowano
Ja zakladam pro kity w czwartek. dobrze wiedziec ze troche zajmuje ukladanie sie springow. Pozdrawiam
Opublikowano
W mojej galerii są fotki sportlinów na zwykłych amorkach sportliny ich nie zabiją jeżdżą nawet na -60/40 na standardowych i jest ok

No mozna wszystko tylko jak dlugo polatasz na serii amorkach przod -30 a -60.

Opublikowano

nie moje zdjęcia, ale u mnie jest identycznie. pro kit to nie jest jakaś mega gleba, tylko kosmetycznie obniżenie ;)

 

http://img585.imageshack.us/img585/9274/quer1.jpg

http://img407.imageshack.us/img407/5613/hinten1o.jpg

http://img39.imageshack.us/img39/214/vorne1.jpg

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg
Opublikowano

w sumie fajnie to wygląda,gdzie takie sprężynki kupić i jakie koszta.

obecnie mam 17calowe koła z oponą 225/45,więc jak by delikatnie samochód opadł,mogło by to wyglądać fajnie.

 

ps.A może lepiej założyć zawieszenie z mpakietu?Dużo droższe?

Opublikowano

Ja dziś zamówiłem eibach pro kit, po świętach założe. Zrobie zdjęcia przed i po. Ja mam obiecane od mechaniora te pro kit za 480zł + 240zł za wymianę. Mam opony 225/50/17 i mam nadziej, że nie będzie obcierać po wymianie :D

Zawiecha z M-paka jest droga - do wymiany amorki jak i wahacze bo są inne. Poza tym jest dużo niżej i twardziej a ja chce tylko leciutko obniżyć.

Opublikowano
Ja dziś zamówiłem eibach pro kit, po świętach założe. Zrobie zdjęcia przed i po. Ja mam obiecane od mechaniora te pro kit za 480zł + 240zł za wymianę. Mam opony 225/50/17 i mam nadziej, że nie będzie obcierać po wymianie :D

Zawiecha z M-paka jest droga - do wymiany amorki jak i wahacze bo są inne. Poza tym jest dużo niżej i twardziej a ja chce tylko leciutko obniżyć.

Zgadza się na m-paku jest twardziej ale nie niżej :wink:

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
czyli ogolnie polecacie wymiane na pro kit? moze ktos jeszcze wymienial u siebie i podzieli sie z nami wrazeniami? mysle o zmianie ale boje sie o komfort-ze bedzie taczka ;) mam kola 18" runflaty 225/40 przod i 255/35 tył
Opublikowano
czyli ogolnie polecacie wymiane na pro kit? moze ktos jeszcze wymienial u siebie i podzieli sie z nami wrazeniami? mysle o zmianie ale boje sie o komfort-ze bedzie taczka ;) mam kola 18" runflaty 225/40 przod i 255/35 tył

 

bedzie dobrze.

Jezeli chcesz mega konfort proponyje 195/65/15 na seryjnych springach bedzie cacy :cool2: :mrgreen:

 

Tak czy inaczej na 18' masz juz twardo wiec jak zamienisz na Pro-Kit-y nawet nie zauwazysz roznicy .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.