Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bartek, fachowa robota :cool2: :cool2:

Ja niestety jestem staroświecki i u mnie w aucie musi być tak jak fabryka nakazała ale może za jakiś czas rozważę twoje przeróbki i pójdę twoim śladem :cool2:

Dobrze że Cię poznałem Bartku bo dzięki twojej wiedzy udało mi się dokończyc pewien projekt a ty wiesz o czym piszę :D :cool2:

Czekam na twoje prace z kierownicami powietrza :) :wink:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Odpowiedzi 462
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

sprawa jest wiadoma te wszystkie przeróbki w silniku powoduja ze tak niemiłosiernie smierdzi mu z rury... :(

jesli w Polska bedzie promowac ekologiczne pojazdy to i moj taki bedzie :)

zobaczymy co mu to wszystko pomoze jak silnik bedzie zrobiony... jaka moca sie popisze.... aaale to jeszcze potrwa troszke...

Mariusz zawsze chetnie pomoge ;)

Opublikowano
cypisek ten EGR kupiłeś z woj. łódzkiego ?

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

Opublikowano
nie pamietam dawno temu to kupiłem... a ostatnio wywaliłem wszystko ze srodka i zaspawalem ;)
Opublikowano
Progi Performance w garażu... Jeszcze tył i można lakierowac..

Bartek, progi nowe czy uzywki kupowałeś :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Dorwalem używane ale piękny stan :-)

Jest też szansa na dyfuzor do kompletu...

Opublikowano
Dorwalem używane ale piękny stan :-)

Jest też szansa na dyfuzor do kompletu...

No to będzie miazga :) :wink: :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

oby jakos to wyszło.....

Mariusz nowe czesci tylko razem z toba moge kupować ;)

w miedzyczasie tył o 28mm szerszy..... 14 mm dystansu na strone... jest akurat... et 36 przy 8.5J prowadzenie troche lepsze ;)

Opublikowano

2 foty

http://images68.fotosik.pl/791/5452647eeff4c91cmed.jpg

dolot na intercooler..... element zupelnie nie widoczny ale musialem to zrobic bo pozniej spac bym nie mogł,,,,

http://images69.fotosik.pl/791/a71964486e52a0e9med.jpg

 

obecnie auto jezdzi an starym zwyklym zderzaku czekam na reszte grató do malowania by strzelic za 1 podejsciem wszystko...

Opublikowano
Trochę poczytałem i płyn chłodniczy kupiłem fuchs maintain fricofin ma aprobatę bmw więc będzie elegancki
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Cypisek, i jak, prace się posuwają ? Czekam z niecierpliwością na dalsze relacje, gdyż chce iść podobną drogą modyfikacji silnika :)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

Bartek próbowałeś już tego Icka na drodze bo jestem bardzo ciekawy jak daje radę :shock:

Przymierzam się do zmiany u siebie na większy i jak Twój będzie ogarniał to spróbuję zamontować taki sam , a jak nie to idę w Wagnera :D

Ps. Swap motoru u mnie jest aktualny i przewidziany na wiosnę przyszłego roku , muszę się do tego dobrze przygotować :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Czy rzeczywiście tak duże IC są potrzebne do mocy w okolicach 250 koni?

 

Nie :)

http://imageshack.us/a/img809/1850/f526.jpg



e46 coupe "soft german" works i progress

Opublikowano
Jeśli chodzi o ten cooler to u mnie przy temperaturze otoczenia 17st C i ciśnieniu doładowania 2,2 bara generowanych przez dwie sprężarki (bardziej rozgrzane powietrze) najwięcej odnotowałem 48st C, a więc wynik świetny. Nadmienię tylko, że ori w serii przy 2 barach ciśnienia doładowania schładza powietrze zaledwie do 65st w maksymalnym obciążeniu. :)
Opublikowano
Bartek próbowałeś już tego Icka na drodze bo jestem bardzo ciekawy jak daje radę :shock:

Przymierzam się do zmiany u siebie na większy i jak Twój będzie ogarniał to spróbuję zamontować taki sam , a jak nie to idę w Wagnera :D

Ps. Swap motoru u mnie jest aktualny i przewidziany na wiosnę przyszłego roku , muszę się do tego dobrze przygotować :D

 

pisalem gdzies ze juz smigam... juz ma jakies 1500km :) jestem mega zadowolony... swietnie dziala ;)

tak jak dawid pisze super :)

laga nie wyczuwam... natomiast znacznie mniej kopci :) wczoraj bylo 25.. i pieknie czysto za mna na pelnym gwizdku :) i pieknie cignie do góry...

 

jak bedziesz robil to zrob z pelnym dolotem na silikonie by nigdzie zwężeń nie bylo jak ma to miejsce w seryjnym dolocie.

w tym tygodniu przyjda czesci do zderzaka performance wiec przymiarka wycinanie dziur i do lakierowania :)

jak zderzaki ogarne wracam do zmiany dmuchawki

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wow nie zagladałem na inne galerie , ale tutaj to warto.

 

Widzę ,że robisz mega konkretne mody tak jak ja :cool2: Będzie mega grubo , a i ja sam wiedzy sporo od Ciebie zaczerpnę.

Dobrze ,ze rzuciłem okiem w Twoim temacie na problem wyczyszczenia chłodnic. Faktycznie tam pomiedzy zbiera sie mega syf, a w moim przypadku (wielki IC zasłaniajacy chłodnicę) takie czyszczenie to absolutna konieczność. Może tez wymienię chłodnicę? taki syf niekozystnie wpływa na cyrkulacje powiertza i wydajność chłodnicy. Mimo iz nie raz widziełem jak wyglada chłodnica pomiedzy chłodnica od klimy po x latach to jakoś mi nie przyszło do głowy , aby to rozbierać w moim obecnym aucie :duh:

w miedzyczasie .... ogarnalem zapasowy EGR

oryginalny w aucie... a kupilem drugi i nieco przerobilem...

 

http://images67.fotosik.pl/779/70ba7a16beaed416med.jpg

Widze ,że zrobiłeś sobie tę rurkę na przelocie zamiast egra. I teraz mam kilka pytań.

Ktos mi powiedział ,że zrobi mi na wzór taką rurę z flanszą zamiast egra za 300 zł . To dobra cena? Wydaje mi się ,że nie...(chyba z nierdzewki, ale czy aluminim nie było by lepsze?)

Jak i czym wyciołeś te zawory i ze środka tej rury? Sam to pospawałeś i wyszlifowałeś? jakie wyszły koszta takiego przerobienia?

Opublikowano
Nie wiem jak w 3.0 ale u mnie w tym egr jest jeszcze mocowanie maskownicy dlatego kupiłem używany egr koło 40 zł z przesyłką wcialem wszystko aluminium świetnie zgrubnie obrabia się pilnikiem do drewna :-) spawanie 20-30zl i szlifowanie więc 70 zł :-)
Opublikowano
No i to jest rozsądna cena. Więc wymontuję sobie swój egr, pilnikiem wytne wszystko co tam siedzi, a potem dam do zaspawania i zeszfilowania. Tylko to bedzie szło spawać? Niby to nie jest zwykłe aluminium tylko jakies duraaluminium... :? ?
Opublikowano

moj znajomy nie mial wiekszych problemow ze spawaniem ;)

polecam zakup uzywanego egra a swoj sobie zostaw... chyba ze masz zepsuty..

co do klapy gaszacej.... moze lagodniej gasnie silnik i chroni przed wscieklym dieslem ale wg mnie element zbędny... bardziej drazni mnie nieustajacy klekot niz jego wygaszanie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.