Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

W najbliższym czasie (max 1,5-2 miesiące) chciałbym przesiąść sie na X6, kilka pytań.

 

1. Na co 'Szczególnie' powinienem zwrócić uwage?

2.Silnik to każdy co potrzebuje - rozwazam wszystkie poza 50i

3.Ktoś moze mi polecić jakiś już konkretny 'dobry' model?

 

Auta kupuje 'uzytkowo' i 'oczami' dlatego odpuszczam wszystkie indywidualne oferty,okazje itp. Potrzebuje pewnego wozu, a nie powypadkowego złoma

 

Przedział cenowy to 200-250k lookam na roczniki 2009-2010, w AutoReduta mają 8 sztuk, po weekendzie ide zobaczyć co mają do zaoferowania

 

Prośba o pomoc

Edytowane przez thestructor
Hmmmm
Opublikowano

Witaj powiedz mi czy rozważasz zakup X6M 555 KM.Mogę ci go śmiało polecić jeżeli tylko masz kase.

 

Za ok 300 tys widziałem oferte na X6M z 2009 z przebiegiem 120 tys km,myślę że warto to rozważyć.

Opublikowano
Witaj powiedz mi czy rozważasz zakup X6M 555 KM.Mogę ci go śmiało polecić jeżeli tylko masz kase.

 

Za ok 300 tys widziałem oferte na X6M z 2009 z przebiegiem 120 tys km,myślę że warto to rozważyć.

 

Dzieki ale M mnie nie interesuje, poszukuje reprezentacyjnego suva do komfortowego przemieszczania sie. Mowiąc wprost - auto tej wielkosci nie bedzie mi sluzylo do szybkiej jazdy takze 3.0d jak najbardziej mi sie podoba.

 

Mam w zasadzie 2 wymagania: czarny kolor i komfortowe fotele.Szukając auta, bardziej wybiore 'swiezsze' i z mniejszym przebiegiem niz starsze i lepiej wyposazone.

Hmmmm
Opublikowano
Witaj powiedz mi czy rozważasz zakup X6M 555 KM.Mogę ci go śmiało polecić jeżeli tylko masz kase.

 

Za ok 300 tys widziałem oferte na X6M z 2009 z przebiegiem 120 tys km,myślę że warto to rozważyć.

 

Duży przebieg jak na trzy lata.

Opublikowano
Witaj powiedz mi czy rozważasz zakup X6M 555 KM.Mogę ci go śmiało polecić jeżeli tylko masz kase.

 

Za ok 300 tys widziałem oferte na X6M z 2009 z przebiegiem 120 tys km,myślę że warto to rozważyć.

 

Dzieki ale M mnie nie interesuje, poszukuje reprezentacyjnego suva do komfortowego przemieszczania sie. Mowiąc wprost - auto tej wielkosci nie bedzie mi sluzylo do szybkiej jazdy takze 3.0d jak najbardziej mi sie podoba.

 

Mam w zasadzie 2 wymagania: czarny kolor i komfortowe fotele.Szukając auta, bardziej wybiore 'swiezsze' i z mniejszym przebiegiem niz starsze i lepiej wyposazone.

 

 

No to rozważ model 35i, ponieważ ta ciągle drożejąca ropa i w ogóle.

Opublikowano
Co masz na myśli przez "komfortowe przemieszczanie się" ? Jeśli komfort oznacza wygodę to X6 ma twarde zawieszenie i na polskich drogach możesz się rozczarować.
Opublikowano
Co masz na myśli przez "komfortowe przemieszczanie się" ? Jeśli komfort oznacza wygodę to X6 ma twarde zawieszenie i na polskich drogach możesz się rozczarować.

 

Jezdziłem kilka razy X6 na runflatach i jest dobrze. Miałem na myśli bardziej komfortowo od 650i :mrgreen:

Nauczony doświadczeniem bedę brał najmniejsze mozliwe felgi.

 

Z racji mojej "branzy" touaregi i inne XC90 nie wchodzą w gre a szukam SUVA.

 

Praktycznie został mi mercedes, bmw i porsche - Z merca podoba mi sie tylko S klasa i CL, Suvy ma beznadziejne.

 

Porsche cayenne lekko za drogie, za bardzo irytuje Kowalskich i miałbym lepsze auto od Prezesa, co nie ukrywam sprawiałoby kłopoty :norty: A parkować 2 ulice dalej tylko po to aby nikt nie zauważył z czego wysiadasz to kretynizm :norty:

Hmmmm
Opublikowano
Co masz na myśli przez "komfortowe przemieszczanie się" ? Jeśli komfort oznacza wygodę to X6 ma twarde zawieszenie i na polskich drogach możesz się rozczarować.

 

Jezdziłem kilka razy X6 na runflatach i jest dobrze. Miałem na myśli bardziej komfortowo od 650i :mrgreen:

Nauczony doświadczeniem bedę brał najmniejsze mozliwe felgi.

 

Z racji mojej "branzy" touaregi i inne XC90 nie wchodzą w gre a szukam SUVA.

 

Praktycznie został mi mercedes, bmw i porsche - Z merca podoba mi sie tylko S klasa i CL, Suvy ma beznadziejne.

 

Porsche cayenne lekko za drogie, za bardzo irytuje Kowalskich i miałbym lepsze auto od Prezesa, co nie ukrywam sprawiałoby kłopoty :norty: A parkować 2 ulice dalej tylko po to aby nikt nie zauważył z czego wysiadasz to kretynizm :norty:

 

 

Ze wszystkim się zgadzam za wyjątkiem Porsche cayenne, x6 jest bardziej sportowy i agresywniejszy co bardziej będzię irytować kowalskich i prezesa po innowacyjnym wygladzie,myślę że powinieneś zastanowić się na cayenne ale jak nie porsche to bmw x5 lub audi q7 mniej rzucają się w oczy od x6,nawet cayenna ostatnio prawie pomyliłem z x5 na ulicy więc porsche to nie jest samochód który będzię wzbudzał zazdrosć.

 

A wracając do Cayenna mówisz że jest droższy od X6 no nie powiedział bym Porsche jest na rynku od 2003 roku i można znaleźć model za 70-80 tysięcy złotych, a roczniki które cię interesują czyli 2009-2010 są tańsze średnio o 4-5 % od tego samego rocznika w X6.

Opublikowano
Co masz na myśli przez "komfortowe przemieszczanie się" ? Jeśli komfort oznacza wygodę to X6 ma twarde zawieszenie i na polskich drogach możesz się rozczarować.

 

Jezdziłem kilka razy X6 na runflatach i jest dobrze. Miałem na myśli bardziej komfortowo od 650i :mrgreen:

Nauczony doświadczeniem bedę brał najmniejsze mozliwe felgi.

 

Z racji mojej "branzy" touaregi i inne XC90 nie wchodzą w gre a szukam SUVA.

 

Praktycznie został mi mercedes, bmw i porsche - Z merca podoba mi sie tylko S klasa i CL, Suvy ma beznadziejne.

 

Porsche cayenne lekko za drogie, za bardzo irytuje Kowalskich i miałbym lepsze auto od Prezesa, co nie ukrywam sprawiałoby kłopoty :norty: A parkować 2 ulice dalej tylko po to aby nikt nie zauważył z czego wysiadasz to kretynizm :norty:

 

 

Ze wszystkim się zgadzam za wyjątkiem Porsche cayenne, x6 jest bardziej sportowy i agresywniejszy co bardziej będzię irytować kowalskich i prezesa po innowacyjnym wygladzie,myślę że powinieneś zastanowić się na cayenne ale jak nie porsche to bmw x5 lub audi q7 mniej rzucają się w oczy od x6,nawet cayenna ostatnio prawie pomyliłem z x5 na ulicy więc porsche to nie jest samochód który będzię wzbudzał zazdrosć.

 

A wracając do Cayenna mówisz że jest droższy od X6 no nie powiedział bym Porsche jest na rynku od 2003 roku i można znaleźć model za 70-80 tysięcy złotych, a roczniki które cię interesują czyli 2009-2010 są tańsze średnio o 4-5 % od tego samego rocznika w X6.

 

Q7 to tragedia,taki autobus ale każdy ma swój gust. X5 fajny, ale... X6 lepszy :-) Jestem tylko z żoną, także nie woże gromadki dzieci, a jak już bedą to moja Pani chce jezdzić grand cheeroke czy jak to sie tam pisze :D

 

Cayenne - ok, ale tylko nowy model, stary ma deske rozdzielczą od dekady... Cayenne II jest od 2010 i kosztuje ~min 250.000 netto. Brutto od X6 jest drozszy o 100 kafli.

Hmmmm
Opublikowano

No może i masz rację zawsze warto wziąć auto po liftingu, ale ja tylko delikatnie zaznaczyłem że Porsche w ogóle ma Cayenna od 2003 i jak ktoś chcę to może takie auto znaleźć za "grosze" oczywiście jak komuś będzie odpowiadało że jest 9-letni.

A X6 będzię najlepszym wyborem i tu bym się skłaniał tylko że wtedy prezesa może szlak trafić i możesz mieć problemy tak jak pisałeś wcześniej.

Konkret ja brał bym X6 35i, ale jeżeli chcesz aby auto mniej rzucało się w oczy to proponuję Porsche Cayenne po liftingu,Cayenne to rywal dla X5,Q7,ML,GL,Land Crusier ,XC90 itp.

X6 niestety nie ma w segmencie SAC/SUV konkurencji i wygląda krzykliwie wobec czego będzię kół w oczy tak wiec wybór należy do ciebie ja brałbym Porsche z 2009r.Pozdrawiam.

Opublikowano
No może i masz rację zawsze warto wziąć auto po liftingu, ale ja tylko delikatnie zaznaczyłem że Porsche w ogóle ma Cayenna od 2003 i jak ktoś chcę to może takie auto znaleźć za "grosze" oczywiście jak komuś będzie odpowiadało że jest 9-letni.

A X6 będzię najlepszym wyborem i tu bym się skłaniał tylko że wtedy prezesa może szlak trafić i możesz mieć problemy tak jak pisałeś wcześniej.

Konkret ja brał bym X6 35i, ale jeżeli chcesz aby auto mniej rzucało się w oczy to proponuję Porsche Cayenne po liftingu,Cayenne to rywal dla X5,Q7,ML,GL,Land Crusier ,XC90 itp.

X6 niestety nie ma w segmencie SAC/SUV konkurencji i wygląda krzykliwie wobec czego będzię kół w oczy tak wiec wybór należy do ciebie ja brałbym Porsche z 2009r.Pozdrawiam.

 

Spoko, co do prezesa to jak przychodziłem do firmy kilka tygodni temu i negocjowałem pensje to wspomniałem ze musze dużo zarabiać bo mi sie leasing skonczył a w kwietniu jest premiera x6 po lifcie :-) Podłapał temat bo sam jezdzi x6 50i :mrgreen:

 

Ps. Teraz nawet jakbym nie chciał zmienić to musze bo moi podopieczni mają e90 coupe i MB cls, także robie teraz "wioche" swoim e60 :norty:

 

Wracając do silnika - najbardziej mi by pasował 35i ale nie ma w Polsce za dużego wyboru. Rocznie jezdziłem 20-22k, a miałem do pracy 10 km w jedną strone. Teraz do pracy mam około 2 kilometrów, dojezdzam z lekko dogrzanym silnikiem.

 

Teraz wliczając weekendowe wypady max. to 15.000 rocznie, 35i byłby najlepszym dla mnie wyborem.

 

Ps. CEO's w mojej firmie ma F10 także nie bede sie wyłamywał z marki samochodu :wink:

Hmmmm
Opublikowano
No może i masz rację zawsze warto wziąć auto po liftingu, ale ja tylko delikatnie zaznaczyłem że Porsche w ogóle ma Cayenna od 2003 i jak ktoś chcę to może takie auto znaleźć za "grosze" oczywiście jak komuś będzie odpowiadało że jest 9-letni.

A X6 będzię najlepszym wyborem i tu bym się skłaniał tylko że wtedy prezesa może szlak trafić i możesz mieć problemy tak jak pisałeś wcześniej.

Konkret ja brał bym X6 35i, ale jeżeli chcesz aby auto mniej rzucało się w oczy to proponuję Porsche Cayenne po liftingu,Cayenne to rywal dla X5,Q7,ML,GL,Land Crusier ,XC90 itp.

X6 niestety nie ma w segmencie SAC/SUV konkurencji i wygląda krzykliwie wobec czego będzię kół w oczy tak wiec wybór należy do ciebie ja brałbym Porsche z 2009r.Pozdrawiam.

 

Spoko, co do prezesa to jak przychodziłem do firmy kilka tygodni temu i negocjowałem pensje to wspomniałem ze musze dużo zarabiać bo mi sie leasing skonczył a w kwietniu jest premiera x6 po lifcie :-) Podłapał temat bo sam jezdzi x6 50i :mrgreen:

 

Ps. Teraz nawet jakbym nie chciał zmienić to musze bo moi podopieczni mają e90 coupe i MB cls, także robie teraz "wioche" swoim e60 :norty:

 

Wracając do silnika - najbardziej mi by pasował 35i ale nie ma w Polsce za dużego wyboru. Rocznie jezdziłem 20-22k, a miałem do pracy 10 km w jedną strone. Teraz do pracy mam około 2 kilometrów, dojezdzam z lekko dogrzanym silnikiem.

 

Teraz wliczając weekendowe wypady max. to 15.000 rocznie, 35i byłby najlepszym dla mnie wyborem.

 

Ps. CEO's w mojej firmie ma F10 także nie bede sie wyłamywał z marki samochodu :wink:

 

 

 

No i widzisz najlepsza będzie benzyna,skoro tak dużo zarabiasz to może pomyśl nad salonowym x6 w kredycie lub leasingu jak nie masz gotówki, fajną masz prace skoro wszyscy pracownicy mają tak drogie fury co to za branża tak z ciekawości.

W mojej firmie podwładni zarabiaja po 1500 zł a skoro podwładni w twojej firmie mają e90 coupe i cls-a to chyba 10 razy tyle mają.

Opublikowano
No może i masz rację zawsze warto wziąć auto po liftingu, ale ja tylko delikatnie zaznaczyłem że Porsche w ogóle ma Cayenna od 2003 i jak ktoś chcę to może takie auto znaleźć za "grosze" oczywiście jak komuś będzie odpowiadało że jest 9-letni.

A X6 będzię najlepszym wyborem i tu bym się skłaniał tylko że wtedy prezesa może szlak trafić i możesz mieć problemy tak jak pisałeś wcześniej.

Konkret ja brał bym X6 35i, ale jeżeli chcesz aby auto mniej rzucało się w oczy to proponuję Porsche Cayenne po liftingu,Cayenne to rywal dla X5,Q7,ML,GL,Land Crusier ,XC90 itp.

X6 niestety nie ma w segmencie SAC/SUV konkurencji i wygląda krzykliwie wobec czego będzię kół w oczy tak wiec wybór należy do ciebie ja brałbym Porsche z 2009r.Pozdrawiam.

 

Spoko, co do prezesa to jak przychodziłem do firmy kilka tygodni temu i negocjowałem pensje to wspomniałem ze musze dużo zarabiać bo mi sie leasing skonczył a w kwietniu jest premiera x6 po lifcie :-) Podłapał temat bo sam jezdzi x6 50i :mrgreen:

 

Ps. Teraz nawet jakbym nie chciał zmienić to musze bo moi podopieczni mają e90 coupe i MB cls, także robie teraz "wioche" swoim e60 :norty:

 

Wracając do silnika - najbardziej mi by pasował 35i ale nie ma w Polsce za dużego wyboru. Rocznie jezdziłem 20-22k, a miałem do pracy 10 km w jedną strone. Teraz do pracy mam około 2 kilometrów, dojezdzam z lekko dogrzanym silnikiem.

 

Teraz wliczając weekendowe wypady max. to 15.000 rocznie, 35i byłby najlepszym dla mnie wyborem.

 

Ps. CEO's w mojej firmie ma F10 także nie bede sie wyłamywał z marki samochodu :wink:

 

 

 

No i widzisz najlepsza będzie benzyna,skoro tak dużo zarabiasz to może pomyśl nad salonowym x6 w kredycie lub leasingu jak nie masz gotówki, fajną masz prace skoro wszyscy pracownicy mają tak drogie fury co to za branża tak z ciekawości.

W mojej firmie podwładni zarabiaja po 1500 zł a skoro podwładni w twojej firmie mają e90 coupe i cls-a to chyba 10 razy tyle mają.

 

Tylko widzisz, nowa bedzie mnie kosztować 350.000... nie mówie ze mnie nie stać, ale na tym etapie mam inne plany.

 

Branża - finanse. Dokładniej bankowość inwestycyjna i korporacyjna

 

We wtorek oglądam kilka egzemplarzy w Autoreduta, mają ciekawą oferte

Hmmmm
Opublikowano
Tak z ciekawosci E60 masz z którego roku ponieważ kumpel pytał o starą piątkę w dieslu
Opublikowano
Tak z ciekawosci E60 masz z którego roku ponieważ kumpel pytał o starą piątkę w dieslu

 

2006 manual, przebieg 110.000 km

 

Miałem dzisiaj wstawić na allegro, ale żona zamawiała jakieś kremy z mojego konta i zablokowali bo 8 pln jest niezapłacone :mad2:

 

Moge ci foty na priva podrzucic

Hmmmm
Opublikowano
Tak z ciekawosci E60 masz z którego roku ponieważ kumpel pytał o starą piątkę w dieslu

 

2006 manual, przebieg 110.000 km

 

Miałem dzisiaj wstawić na allegro, ale żona zamawiała jakieś kremy z mojego konta i zablokowali bo 8 pln jest niezapłacone :mad2:

 

Moge ci foty na priva podrzucic

 

 

Nie trzeba jeżeli oferta będzie na allegro to powiem kumplowi to sobie sprawdzi masz ją od nowości mam rozumieć.

Opublikowano
Tak z ciekawosci E60 masz z którego roku ponieważ kumpel pytał o starą piątkę w dieslu

 

2006 manual, przebieg 110.000 km

 

Miałem dzisiaj wstawić na allegro, ale żona zamawiała jakieś kremy z mojego konta i zablokowali bo 8 pln jest niezapłacone :mad2:

 

Moge ci foty na priva podrzucic

 

 

Nie trzeba jeżeli oferta będzie na allegro to powiem kumplowi to sobie sprawdzi masz ją od nowości mam rozumieć.

 

Od grudnia 2008.

 

Schodzimy z tematu, zdjecia zaraz umieszcze w podpisie.

 

Zamówiłeś X6M? Nie myślałeś o innym silniku? 50i nie daje rady?

Hmmmm
Opublikowano

Przed zakupem powiedziałem sobie że chcę szybkiego SUV-a inne samochody typu sedan,kombi,coupe,cabrio odpadały choć przyznam że na chwilę zauroczyła mnie Panamera ale odpadła ze względu na podziemny garaż i na pewno zahaczała by podwoziem o ziemię tak jak mój obecny 206 ,szczerze model 50i mnie najmniej interesował tak samo jak silniki diesla wybierałem ostatecznie pomiędzy 35i a M, wszystkie za i przeciw i stwierdziłem że trzeba iść na całość choćby dlatego że to będzie jedyny samochód w rodzinie ze względu na jednostanowiskowy garaż, a jeżeli kupił bym 35i to trzeba by coś szybkiego znaleźć za 200k jako drugi samochód a trzymać auto za 200k pod chmurką w mrozy i upały jakoś mi się nie widziało, na dodatek żona nie ma prawa jazdy więc w rodzinie tylko ja jestem kierowcą.Więc wybrałem 3 w 1 SUV-a + sportowe szybkie coupe+komfortowa limuzyna na pewno z przodu ma dużo miejsca a z tyłu zobaczymy.

 

W temacie "co to za skóra" w dziale x6 opisałem w szczególe moje problemy z wjazdem i wyjazdem z podziemnego garażu w moim domu.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Panowie temat to Zakup X6 więc się go trzymajcie bo polecą ostrzeżenia
Opublikowano
kruku203 za bardzo wczuwasz się w rolę. Zabijasz za dużo wątków. No i co z tego, że trochę odbiegnie od tematu (choć tu według mnie w ogóle od tematu panowie nie odbiegli) :?: :?: Lepsze forum milczące, gdzie post pojawia się raz na tydzień? Jestem na kilku innych forach np tu: biegajznami.pl/forum i poczytaj sobie tam wątki - czasem odbiegnie coś od tematu, potem ktoś wróci i co z tego za to dyskusje toczą sie aktywnie i jest ciekawie. Wyluzuj trochę albo daj mi ostrzeżenie :wink:
Opublikowano

Dokładnie lepiej pisać o byle czym niż nic nie pisać.Pozdrowienia dla Marcina.

 

Właśnie dzwonił do mnie kuzyn za miesiąc ma egzamin na prawo jazdy, próbowałem przekonać moją żonę do zrobienia sobie prawa jazdy ale ona panicznie boi się jazdy samochodem ma tzw. odruchy lokomocji i wybiera "prestiżową" komunikację miejską dlatego postanowiłem że nie opłaca się sprzedawać mojego Peżo 206 ponieważ jest on mniej wart niż np. szklany dach lub dostęp komfortowy w X6M, 206 znajdzie sobie właściciela po mnie czyli mojego kuzyna który jak rozwali 206-tkę po otrzymaniu prawka to nie będę żałował tych 4-5 tysięcy złotych, ale znając życie pewnie po dobroci że to w rodzinie sprzedam mu to auto za 3500, a jak się postara to moze nie rozwali, jak zapisał się na prawko to powiedziałem tak byle byś nie szpanował autem przed panienkami myślę że weźmie sobię tą radę do serca ahh ta dzisiejsza młodzież tylko jedno im w głowie :D :)

Opublikowano
X6M...ktos musi pilnowac tego forum, bo na maglane rozmowy jest czat a jak moze widzisz, to watek, a temat eksploatacji i czesci , a nie co zrobi kuzyn z panienkami i niezastapiona 206-stka.
Opublikowano
X6M...ktos musi pilnowac tego forum, bo na maglane rozmowy jest czat a jak moze widzisz, to watek, a temat eksploatacji i czesci , a nie co zrobi kuzyn z panienkami i niezastapiona 206-stka.

 

To nie tak że 206 jest nie zastąpiona auto kupiłem w 2004 roku od tamtego czasu aż po dzisiaj nie potrzebowałem wymieniać auta ponieważ po co aby zazdrosć u sąsiada wzbudzić jak śąsiad kupił sobie Panamerę to stwierdziłem że nie mogę być gorszy i dopiero wtedy zdecydowałem na zakup X6M, a propos prawa jazdy to nie tak jest że wszyscy muszą jezdzić autami mój kolega jest porządnym człowiekiem ma kasy jak lodu ale nie ma smykałki do aut i nie ciągnie go na prawko woli jezdzić rowerem przynajmniej zdrowiej i ja go rozumiem dla zdrowia to robi.

Opublikowano
Przepraszam z góry za OT,ale tego ku..a się czytać nie da,ty to wszystko piszesz serio,czy sobie bekę kręcisz z forumowiczów.Dej se spokój człowieku z tymi mądrościami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.