Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oj tam.

A ile było oleju w silniku ?

Jak 1 litr mniej to pewnie zawory klepały jak w dieslu.

Dlatego grzecznie się zapytał.

Może człowiek po prostu zapomniał zabrać rano okularów i dlatego nie mógł trafić na przycisk opuszczania szyb :norty:

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 222
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dopiero teraz zauważyłem specjalny wątek dla sprawy, o którą już gdzieś wcześniej pytałem, ale bez rozstrzygnięcia.

 

Interesuje mnie, czy jest jakoś ujęte w prawie to, kto może albo kto powinien siedzieć za kierownicą auta podczas trwania całego badania (właściciel, czy diagnosta?).

Gdy jeżdżę na przegląd moją maszyną, tak się fajnie składa od lat, że diagnosta nie wprasza mi się do auta, tylko wydaje mi instrukcje z zewnątrz. To mi bardzo odpowiada. Gdy jedziemy z autkiem mojej piękniejszej połowy (wtedy ona prowadzi), w tej samej stacji, ten sam diagnosta sugeruje, że on sam chce w całości przeprowadzić badanie.

 

Może ma ktoś wiedzę, jakie zasady obowiązują w tej kwestii (czy właściciel zawsze może życzyć sobie pozostanie za kierownicą podczas badania)? Pobieżnie przeglądając ustawę, nie znalazłem czegokolwiek w temacie.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Diagnosta pewnie ułatwia sobie życie i wybiera sposób który przyspieszy mu procedurę :wink:

 

Jak oddaje samochód a jak wracam mam zrobiony przegląd :mrgreen:

 

Tu bardziej pewnie ma znaczenie ubezpieczenia warsztatu. U mechanika nie mogę wjechać samochodem do środka bo gdyby się coś stało to ich ubezpieczenia nie płaci ale jeśli chodzi o włączanie świateł nie ma to wpływu na bezpieczeństwo.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Pęknięć nie może mieć wogóle, odprysk nie może być w tym miejscu naprawimy

 

Słabiutko ze znajomością tematu.Proponuję poczytać o strefie A i B ,opinii isic w Krakowie jak i użyciu szarych komórek a nie pisaniu bzdur zasłyszanych od przygłupa-policjanta podczas kontroli.Gdy emocje biorą górę logika zasypia.

Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To może rozwiń trochę temat.

Ja wiem tyle że szyba nie może być pęknięta ponieważ jet to cześć podtrzymujące dach a pęknięcie może zmniejszyć jego stabilność.

Naprawianie nie jest dozwolone w polu widzenia kierowcy, 30cm obszaru kierownicy.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Jak wiadomo badanie hamulców odbywa się na rolkach, najpierw przód potem tył. Mając Subaru Imprezę miałem problem z badaniem, gdyż słyszałem od diagnostów, że mogę uszkodzić napęd wjeżdżając na roli tylko jedną osią, która będzie się kręcić, a druga będzie nieruchomo, i że do badań takiego napędu trzeba jakieś inne urządzenie diagnostyczne. Nie wiem czy to prawda, i czy to był ich starach, ale nie chciałem tego sprawdzać, a że moja Impreza była w nienagannym stanie i technicznym i wizualnym, z przeglądem nie było problemu. Napęd Subaru działa na innej zasadzie, a jak jest w BMW z X-Drive, wiadomo skrzynka VTG, płytki itd. Czy można jechać na każda stację i przeprowadzić badanie na takich samych rolkach jak aut jedno napędowych, bez szkody dla układu x-drive ?!
x3334a545255abac1e52.jpg
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Pytanie : czy przyczepa ( laweta ) zakupiona jako nowa w Niemczech ( tak wynika z tłumaczeń i stanu ) potrzebuje przegląd zerowy do rejestracji ??

W dokumentach znajduje si e zapis o przeglądzie niemieckim oczywiscie

Nie wiem czy to ważne ale przyczepa była tam chwilę zarejestrowana ze wzgledu na brak wymogu homologacji przez urząd niemiecki

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam pytanie , jak teraz jest (zabudowa busa na 9os) firma która robi zabudowę wystawia fakturę, dalej powiedzieli ze wszystko zależy od diagnosty ...... :?:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jak teraz jest z tym przegladem bo mam za miesiac przeglad e36 i troche sie obawiam czy przyjedzie mam zolte swiatla i szeroka stal na tyle i pytanie czy przejdzie co myslicie ?
  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozmawiałem dzisiaj z diagnostą na skp i pytałem o badanie emisji spalin, od czerwca niby podczas tego badania wynik będzie wysyłany automatycznie i bezpośrednio do cepik'u a na dodatek będzie to nagrywane..podobno jest konkretna walka o dpf'y i katalizatory :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A wiesz jak i czym będzie to robione?


W de sprawdzają emisję spalin i nie wykrywa braku dpf-a

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie znam szczegółów, rozumiem, że chodzi o Twoje auto a katalizator masz na miejscu?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja się dpf-a nie pozbywam, za dużo problemów gdyby ktoś to odkrył ale chłopaki z niemieckiego forum wyrzucają robiąc tylko pustą puszkę i wszystko gra na kontroli.


Ciekaw jestem czy tylko wszyscy straszą czy mają inna metodę pomiarów jak w DE

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obstawiam to samo, więc jak będzie tylko brak dpf'a lub jednego kata to nie powinno być problemu, gorzej jak ktoś wywalił wszystko a takich aut po programie nie brakuje :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Bardzo proste badanie. Na SKP włożą końcówkę analizatora w wydech, przygazują, a urządzenie zmierzy i pokaże wartość, diagnosta porówna wartość wykazaną przez urządzenie do dopuszczalnej normy i stwierdzi czy auto mieści się w normie czy nie. Jak nie, to dziękuje - DR mówi papa. Słyszałem, że jadąc na rozgrzanym już silniku będzie mniej dymić, więc może być teoretycznie łatwiej przejść takie badanie. W tym badaniu nie chodzi o skład spalin, a o ich ilość.


"Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami (§9.1 RMI z dnia 31.12.2002 Dz.U. Nr 32, poz 262 ze zm.) jednym z podstawowych kryteriów uznania stanu technicznego pojazdu za niezadowalający ze względu na zagadnienia związane z ochroną środowiska jest zadymienie spalin pojazdu z silnikiem o zapłonie samoczynnym (diesel) większe niż:


dla jednostek bez doładowania: 2.5 k(m-1)

dla jednostek z turbodoładowaniem wyprodukowanych przed 30.06.2008: 3.0 k(m-1)

dla jednostek z turbodoładowaniem wyprodukowanych po 30.06.2008: 1.5 k(m-1)"

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)
Po dwóch latach przegladajac stronę historiapojazdu.gov.pl zauważyłem, że diagnosta przy przeglądzie w 2016 roku zamiast wpisać przebieg 89544 km wpisał 79544 km, jaka jest ścieżka prawna korekty na właściwy wpis i czy jest to w ogóle możliwe po 2 latach? Wiem że dla niektórych to może wydać się śmieszne ale ja lubię mieć wszystko dokładnie udokumentowane zgodnie z prawdą Edytowane przez Anonymous
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

To ja podłączę się pod temat.

Czy diagnosta ma podgląd wstecz na przebieg pojazdu ?

Jestem na etapie poszukiwania auta - sprzedający podał VIN nr rej datę pierwszej rej. Sprawdzam przebieg na portalu historia pojazdu i tam w 2014 roku przebieg 380 tyś a w 2016 roku przebieg 280 tyś ...

Opublikowano

Diagnosta podgląd ma, ale nic nie może zrobić...

Teoretycznie może wypisać jakieś zaświadczenie, ale w systemie nic już nie poprawi.

 

w 2014 roku przebieg 380 tyś a w 2016 roku przebieg 280 tyś ...

Pytanie jaki ma aktualny przebieg. Jeśli powyżej 400-tu to raczej stawiałbym na błąd diagnosty (oczywiście trzeba by dobrze sprawdzić). Jeśli w okolicach 300-tu to raczej ktoś sobie cofnął ;)

  • 1 miesiąc temu...
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, może ktoś kumaty wypowiedzieć się na temat raportu VIN auta , jaki wykupiłem z autodna.pl ?

Troszke mnie martwią te akcje naprawcze, zwłaszcza ta z 02 2016 i nie wiem , czy auto w ogole odpuszczać, czy może dać mu jednak szanse.


2017-12

ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE

Kraj: POLSKA

Rezultat: USZKODZENIE SZYB, USZKODZENIE NADWOZIA

Miejsce uszkodzenia: Przód, Przednia szyba

Kwota: 2500 - 3000 PLN


2017-12

80 854 km

ZGŁOSZONO PRZEBIEG POJAZDU


2017-12

ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE

Kraj: POLSKA

Rezultat: USZKODZENIE SZYB, USZKODZENIE NADWOZIA

Miejsce uszkodzenia: Przód, Przednia szyba

Kwota: 1500 - 2000 PLN


2017-10

ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE

Kraj: POLSKA

Rezultat: USZKODZENIE NADWOZIA

Miejsce uszkodzenia: Tył

Kwota: 4000 - 4500 PLN


2016-02

ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE

Kraj: POLSKA

Kwota: 10000 - 15000 PLN


2016-01

ODNOTOWANO SZKODĘ NA POJEŹDZIE

Kraj: POLSKA

Kwota: 1000 - 1250 PLN

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ale co my mamy ci odpowiedzieć. Przecież widzimy te same informacje co ty. Za te 15000 mógł być dzwon z przodu wpływajacy na elementy konstrukcyjne ale równie dobrze mógła to byc kradzież nawigacji łącznie z wybiciem szyby, co gdy zostało naprawione nie ma wpływu kompletnie czy auto będzie ci się dobrze sprawować czy nie.

Załóż temat z pytaniem o auto, daj VIN i link z ogłoszenia. Może coś dowiesz się więcej. Skontaktuj się z bimmer-check, może będą mieli zdjęcia tych szkód - dostaniesz je za opłatą.


I generalnie jaki to ma związek z diagnostą :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.