Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Czy ktoś rozbierał może podłokietnik? Chodzi mi o to, na jakiej zasadzie działa mechanizm, czy da się jakoś "ustawić" położenia krańcowe podłokietnika.

Sam podłokietnik jest w stanie idealnym i wszystko działa jak należy, tylko ja podczas jazdy mam oparcie odchylone trochę do tyłu i nawet w najniższym położeniu, podłokietnik jest za wysoko (koniec unosi się względem osi pojazdu).

 

Wie ktoś czy da rade to jakoś przestawić? Nie chcę tego rozbierać w ciemno, dlatego pytam, a nie znalazłem podobnego tematu nigdzie.

 

Pozdrawiam ;)

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.

Opublikowano

Dołączam się do pytania kolegi - mam komplet skórzanych podłokietników i jets problem z tym od kierowcy...

Podlokietnik nei chce sie zablokowac na wybranej wysokosci; pod naporem reki opada nizej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... czy da się jakoś "ustawić" położenia krańcowe podłokietnika...

Próbowałeś unieść delikatnie (max 1cm) podłokietnik i wcisnąć przycisk na czole podłokietnika? Może trywialne,ale nie napisałeś czy tak robiłeś.

 

...Podlokietnik nei chce sie zablokowac na wybranej wysokosci; pod naporem reki opada nizej...

Prawdopodobnie padła zębatka. Rozkręć podłokietnik i albo przełóż mechanizm z innego, albo sprawdź czy da się zregenerować.

pzdr

yaz

Opublikowano
Tak, wiem o co chodzi, są dwa położenia. Jedno po opuszczeniu, a drugie dopiero po naciśnięciu guzika, w którym opada kapkę niżej. Ale to dalej za wysoko.

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Tak, wiem o co chodzi, są dwa położenia. Jedno po opuszczeniu, a drugie dopiero po naciśnięciu guzika, w którym opada kapkę niżej. Ale to dalej za wysoko.

 

Pewnie producent fotela nie przewidział, że ktoś może na nim prowadzić auto w pozycji półleżącej. W takim przypadku jedynym wyjściem dla Ciebie jest przesunięcie regulatora poza zębatkę i zablokowanie w tej pozycji na stałe...

Opublikowano
Tylko, że oparci musiałoby być pod kątem 90st do siedziska, a tak to chyba nikt nie jeździ. Znajomy w E34 ma fotel ustawiony podobnie i podłokietnik jest normalnie, równolegle do podłogi.

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Podłokietnik ma 3 ustawienia wysokości a nie 2. Jeżeli nie trzyma to jest tam taka zawleczka przy ośce podłokietnika(trochę słaby dostęp ale do ogarnięcia) i mogła wypaść albo jest wyrobiona. Ja tam montowałem śrubkę a od drugiej strony nakrętkę i było dobrze. Tylko śrubka musi być dość twarda żeby nie pękła
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
te zawleczki jak to nazwales (jak dla mnie kołţki) sa ciagle dostepne w aso niestety musisz kupic cala paczke a w niej 10szt cena chyba 6zł
Opublikowano
te zawleczki jak to nazwales (jak dla mnie kołţki)
hehe chyba kołki :mrgreen: ale jak zwał tak zwał. Ale 6zł za sztukę czy paczkę :?: :?:
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.