Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam 320i e46 99 rok silnik m52. zamiast standardowego tłumnika końcowego mam założony dedykowany sportowy remusa jednak z racji tego że średnica jego rury jest wieksza niż standardowego środkowego połaczone sa one obejmą i włożone jeden w drugim. chciałbym odetkać jej wydech i założyć jakiś kolektor o zwiększonym przelocie i dalej rozsądnie połączyc to jakos z tym koncowym remusa. Ogarnia ktoś z jakiego modelu sinika mogłbym wziac taki kolektor i katy?

Pozrawiam

 

MOD: zmieniłem Ci tytuł na poprawny, ostrzeżenie, ale nie zamykam

Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
Opublikowano

MOD: przeczytaj regulamin, zwłaszcza część o cytowaniu poprzedzających wiadomości.

 

yoshi samym programem to w wolno ssaku ciężko będzie coś zdziałać... ale niech się wypowiedzą mądrzejsi w tym temacie

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Opublikowano
hehe :wink: wiem o tym, że nie wiadomo czego nie ma się co spodziewać po silniku N/A... ale z drugiej strony osobiście uważam, że lepiej podkręcić soft niż wyposażać silnik w drogie podzespoły, po montażu których tak i tak trzeba poprawiać soft sterownika. Więc odpowiedź nasuwa się sama :wink: Poczytajcie opinie użytkowników autek N/A z podpisu w profilu BAGORA :cool2:
Opublikowano
yoshi umówmy się lepiej czy gorzej na pewno - Taniej będzie wsadzić czipsa, a w umiejetności kolegi Bagora nawet nie śmiem wątpić... czytałem wiele pochlebnych opinii :cool2: , w niedługim czasie gdy zakończę projekt (m52b25) na pewno wypróbuję "magiczna kosteczkę" :mrgreen: pozdrawiam pawelaspl

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Poczytajcie opinie użytkowników autek N/A z podpisu w profilu BAGORA :cool2:

No nie. Przegiął z tą reklamą... :duh: nie ma już co czytać :duh:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Poczytajcie opinie użytkowników autek N/A z podpisu w profilu BAGORA :cool2:

No nie. Przegiął z tą reklamą... :duh: nie ma już co czytać :duh:

Nikt Ci nie karze czytać. To zresztą nie Twoja sprawa, więc nie rozumiem po co się tutaj udzielasz? Wystarczy, że usunąłeś kilkuletni temat "Tunning silnika M40 1.8 -> chiptuning ". Użytkownicy tego forum z pewnością będą z tego zadowoleni.

 

I druga rzecz, powiedz "nie ma już co czytać" setką ludzi na forum, którzy też mnie polecają jak yoshimura01.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nikt nikomu nic nie karze. Ale wybacz, nie będziesz decydował co jest sprawą moderatora na forum, a co nie.

Czytałeś wątki i ogłoszenia? Nie. To tak nie lamentuj za każdym razem, gdy trafi na Ciebie.

Widzę, że się nie mogłeś doczekać przywrócenia przeczyszczonego wątku i z PW przeszedłeś z żalami na wątki :lol: :lol: :lol:

 

Koniec OT w temacie. Mam nadzieję, że akurat to rozumiesz.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

troche restrykcyjne te zasady żeby od razu za zle skonstruowany temat dostawac ostrzeżenie no ale mniejsza z tym.

Ja słyszałem że z 2,0 to za dużo sie nie wykrzesa a nawet jesli to sama jednostka zbyt długo tego nie wytrzyma. Jasne że lepiej zrobic swapa ale poki co funduszy na to nie mam a nawet wtedy bede musiał zrobic cos z wydechem bo przecież nie można wciąż jezdzic z tłumnikiem koncowym zamontowanym na obejme ;)

Jeśli Bmw to religia, to M5 jest Mesjaszem.
Opublikowano

chodzi mi o to ,że czy to zabawy z wydechami, czy kolektory, czy program czy coś innego to wszystko kosztuje i tak sporo a efekt wymierny.

Więc jeśli chodzi o zwiększanie mocy w N/A to jeśli chodzi o cena/ilość koni to tylko swap.

Inaczej wydasz nie wiem z 1-1.5k a jak przyrost będzie 5-6 koni to będzie święto lasu:)

Opublikowano
jako że posiadam 320i po lekkim modzie dorzucę swoje trzy grosze... nie da się zrobić tego tanio - aby uzyskać zauważalną różnice w mocy trzeba wydać kilka tys. :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.