Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
@Goldi_Cz-wa, chyba Ci coś z cytowaniem mojego postu nie wyszło :8)

 

kurde klepałem z komórki i miałem chyba zanik sieci a taaaaki elaborat napisałem :mad2:

 

Generalnie chodziło mi o to że koleś ma duże auto z dużym silnikiem a chce się zamienić na ... duże auto z niemałym silnikiem, no chyba że w Mondeo jest 1.2 benzin :wink: Czyli albo jest tak zdesperowany żeby pozbyć się BMW że łyka wszystko co się nawinie.

 

Gdyby moja małżonka marudziła na wielkość auta to raczej szukałbym czegoś zgrabniejszego a nie auta praktycznie z tego samego segmentu.

Opublikowano
Ja tam bym sie nie wczuwal w to czy gosc zmysla czy nie, jak sie zmienia auto na tansze/z mniejszym silnikiem to wiadomo ze go kasa przycisnela. Mozesz byc wtedy pewien ze ostatnia inwestycja w ten samochod to byla instalacja gazowa w promocyjnej cenie. I zawsze jak 4.4 ma pod maska gaz, to nie ma fotek silnika. Dam glowe ze jest spagetti i jeden reduktor :>
Opublikowano (edytowane)

Unikałbym jak ognia tego egzemplarza. Za dużo tutaj podejrzanych informacji i niespodziewanych zmian w samochodzie... Szukaj dalej tej "jedynej" e39. Ja szukałem ponad 6 miesięcy po całej Europie, a padło na Polskę od prywatnego właściciela, fanatyka BMW który nie oszczędzał na częściach, wszystkie były brane z ASO. Mam ogromną ilość faktur zakupu, wymiany itd. Kolega prowadził aktywne życie na forum bmw5er.pl. Ja, jako kolejny właściciel nie szczędzę na częściach, a mogę potwierdzić że tak przez kilka lat używania i serwisowania można jakiś nowy samochód z innej marki i niższej klasy kupić :norty: . Niedawno miałem małą przygodę na drodze, samochód odebrałem z ASO, wszystko na oryginalnych podzespołach, a kosz naprawy ledwo zamknął się w wartości rynkowej samochodu. Pocieszam się myślą, że przynajmniej jest dobrze doinwestowane. Wszystkie elementy, które zostały w jakikolwiek sposób naruszone zostały wymienione na nowe. Naprawa jawna w historii serwisowej.

 

Więc szukaj i jeszcze raz szukaj. Gościa który dba o samochód, od razu rozpoznasz.

 

PS. 1 auto było nawet w kalendarzu forumowym na 2010 rok z w/w strony :mrgreen:

PS. 2 dziewczyna twierdzi, że mam fioła na punkcie swojej e39 (chyba to prawda).

Edytowane przez opa_pl
Opublikowano
Tak . Bo chwalisz się jakbyś chciał sprzedać. A parę postów wcześniej była mowa o tym ,że ja chcę sprzedać . I to wszystko :D
Opublikowano
Tak . Bo chwalisz się jakbyś chciał sprzedać. A parę postów wcześniej była mowa o tym ,że ja chcę sprzedać . I to wszystko :D

 

Nie sprzedaję samochodu :duh: , tylko opisuję sposób w jaki powinno się serwisować BMW. Poszukiwania i wkład pracy zbyt wiele mnie kosztowały, abym tak szybko sprzedawał. Chyba pojeździ w rodzinie, aż trafi na złom albo przejdzie do historii motoryzacji jako zabytek hehe.

Opublikowano
No wiesz . Ja swoimi fakturami też mogę ściany tapetować, ale chcę zamienić na coś nowszego :wink:
Opublikowano
No wiesz . Ja swoimi fakturami też mogę ściany tapetować, ale chcę zamienić na coś nowszego :wink:

 

 

No i tak powinno być. Przy okazji, zmiana na coś młodszego od BMW? Czy inna marka?

Mnie jakoś to e39 urzeka, mogłem kupić bez problemu e60, ale padło na e39 i nie żałuję :wink: . Jak już r60 to tylko po lifcie :mrgreen:

Opublikowano

Połowy zaślepek nie ma. Tapicerka w drzwiach kierowcy "otwierana". Dziury po czujnikach cofania w zderzaku. Xenon jest a na desce potencjometr do ręcznej regulacji wysokości (żenada). Skóra dziwna - ja mam przeszycia przez środek oparcia i siedziska a tu gładko..

 

Mam podobną bunie 540 Touringa z 99 roku a manualu. Doinwestowuje ją od dwóch lat. Powoli jak nie gumy na tylnej belce (1000pln) to przód to oleje itp. Mam już całkiem dobry stan tylko jeszcze ubytki lakieru i ok. Sam się zastanawiam czy nie sprzedać bo autem robie dosłownie po 7 tyś rocznie. Ale LPG nie widziała w życiu.

 

Na bank nie zamieniłbym na forda. Jak już to Audi lub inna Beta np.530d

Opublikowano
...Tapicerka w drzwiach kierowcy "otwierana"....

 

Może to być związane z niewłaściwym montażem po obszyciu lub poduszka była wystrzelona i też ktoś się nie przyłożył do naprawy.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ceny v8 faktycznie nie sa wysokie, ale ja w zyciu bym sie tak nie wymienil. Zastanow sie, gosc kupuje 540, auto swoje pali, serwis kosztuje. I wymienia na forda? Nie chcilbym generalizowac, ale to pewnie zapuszczony szrot, ktorego wlasciciel nie mial kasy na paliwo o naprawach juz nie wspominajac. Dobre 540 mozna ze swieca szukac, auto jest tanie w zakupie a kosztowne w serwisie. Nie zdziwilbym sie gdyby na dzien dobry, bylo do dolozenia np 10 tys...

 

W 100% tak samo uwazam. Jesli kogos stac na serwis i używanie 540i, to nigdy nie zamieni takiego auta na żadnego Forda.

Po 540i jak kogos stac, to kupuje 545i e60 albo M5.

 

Nic nie ujmując zadnemu Mondeo, to podstawowe e39 520i stoi pod większoscia względów dużo wyżej niz nawet najnowsza generacja Mondeo.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.