Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Roger, 30 minut to tylko w standardowych przypadkach :)

U mnie M57N dalej muli jak mulił (Vmax 215, przyspieszenie 100-200 trwa o 10s za długo) - jedyne co przypadkiem wczoraj wykryłem to 1cm dziura na kolanku przewodu z intercoolera do egr. Nie wiem czy była już rok temu kiedy badaliśmy u Ciebie auto, ale raczej nie, bo będący obok niej wlew do chłodnicy był wtedy suchy i czysty, a teraz po przejechaniu zaledwie nastu kilometrów jest ubrudzony olejem, bo dziura z ww rury wali prosto w niego (btw, dziura jest widoczna i otwiera się dopiero przy wysokich obrotach). Będę kupował nowe przewody, po weekendzie dam znać czy przy okazji ich wymiany coś się poprawi.

Opublikowano
Roger, 30 minut to tylko w standardowych przypadkach :)

U mnie M57N dalej muli jak mulił (Vmax 215, przyspieszenie 100-200 trwa o 10s za długo)

Witam :mrgreen: Właśnie w "standardowych" Twój przypadek jest raczej nie standardowy ... Odpuszczę szczegóły.

Dziury w dolocie nie miałeś więc raczej jest świeża. Musimy jeszcze jeden istotny fakt wziąć pod uwagę to było ponad rok temu.

Człowiek uczy się przez całe życie .... myślę że poszedłem sporo do przodu .

Przyjedźcie jak ostatnio ... zrobimy 2 podejście . Na bank się uda. :cool2:

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Roger, 30 minut to tylko w standardowych przypadkach :)

U mnie M57N dalej muli jak mulił (Vmax 215, przyspieszenie 100-200 trwa o 10s za długo)

Witam :mrgreen: Właśnie w "standardowych" Twój przypadek jest raczej nie standardowy ... Odpuszczę szczegóły.

Dziury w dolocie nie miałeś więc raczej jest świeża. Musimy jeszcze jeden istotny fakt wziąć pod uwagę to było ponad rok temu.

Człowiek uczy się przez całe życie .... myślę że poszedłem sporo do przodu .

Przyjedźcie jak ostatnio ... zrobimy 2 podejście . Na bank się uda. :cool2:

 

czy czasem kolga punu nie był u ciebie wtedy kiedy ja i się nie spotkaliśmy rok temu? :mrgreen: pamiętam że wtedy padł zarzut że problemy sprawia żeliwny kolektor wydechowy od M57. muszę zdementować te pogłoski...

Opublikowano
... nowy wkład pierburg i nic to nie dało.

 

Też miałem problemy z mocą i też testowałem nową przepływkę pierburg i nic to nie dało. Od tamtego momentu czyściłem EGR, elektrozawory, węże podciśnienia, sprawdzałem szczelność w układnie dolotowym, sprawdzałem pompę paliwa, sprawdzałem turbo.. W ASO chcieli wymieniać po kolei... od pompy po turbo i tak do skutku. Nie dałem, bo nie dali gwarancji że moc odzyska!

Aż niedawno inny mechanik podmienił mi przepływomierz na boscha od 320D... Wtedy wiedziałem że to przepływomierz! Kupiłem następnego dnia nowy Boscha za 460zł i zmieniłem. Nareszcie auto chodzi jak nowe :) Moc w całej skali obrotów nieporównywalna... Przepływka bez adaptacji. Wcześniej też siedział stary bosch.

 

Znajdź sprawną e46 320d i podmień przepływomierz (wkład). Szukaj z boschem.

Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
Opublikowano

@jceel: kontaktowałem raz człowieka, który zmienił blachę na żeliwny i mówił, że auto utrzymało parametry. Zresztą ja przed żeliwnym miałem założony uszczelniony blaszany kolektor i z nim było równie słabo co teraz, więc spadek mocy to nie wina kolektora.

 

@Roger: bardzo chętnie, nawet o tym myślałem. Ale co, znów cały weekend? :) Tylko tym razem sam, bo z małym w takie trasy jeszcze nie jeździmy. Myślę że po Euro będzie dobry moment na wyprawę.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
@jceel: kontaktowałem raz człowieka, który zmienił blachę na żeliwny i mówił, że auto utrzymało parametry. Zresztą ja przed żeliwnym miałem założony uszczelniony blaszany kolektor i z nim było równie słabo co teraz, więc spadek mocy to nie wina kolektora.

 

ja też zmieniłem blaszany na żeliwny i potej zmianie auto dalej miało 223KM i 460Nm na hamowni, więc na pewno nie ma to żadnego wpływu.

Opublikowano

punu, Nie mam nic przeciwko ... Wiesz że się nie poddaję.

Co do kolektora ,to były takie przypuszczenia ..... Jeśli jesteście pewni że kolektor żeliwny jest OK , to nie mam podstaw aby w to wątpić.

 

jceel.. 10 czerwca robię mały zlot u mnie , będzie parę osób siedzących w chip tuningu i diagnostyce ... Robię szkolenie ABC aplikacji dis. Jak coś zapraszam. :norty:

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
jceel.. 10 czerwca robię mały zlot u mnie , będzie parę osób siedzących w chip tuningu i diagnostyce ... Robię szkolenie ABC aplikacji dis. Jak coś zapraszam. :norty:

 

oo, dobrze wiedzieć, myślę że wpadnę  :cool2:

Opublikowano
punu, Nie mam nic przeciwko ... Wiesz że się nie poddaję.

Co do kolektora ,to były takie przypuszczenia ..... Jeśli jesteście pewni że kolektor żeliwny jest OK , to nie mam podstaw aby w to wątpić.

 

jceel.. 10 czerwca robię mały zlot u mnie , będzie parę osób siedzących w chip tuningu i diagnostyce ... Robię szkolenie ABC aplikacji dis. Jak coś zapraszam. :norty:

To jeśli można, również si piszę. :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.