Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

5E40 Sygnał CAN z czujniuka skrętu kierownicy. Nieprawdopodobny.

 

Taka informacja ukazała się na komputerze. Przekładając to na "nasze", świeci mi na żółto 1 znaczek ze szczękami hamulcowymi i 2-gi znaczek na też żółto z trójkątem i wykrzykinikiem w środku. Dookoła trójkąta strzałka.

Wcześniej samoczynnie się wyłączało po przejechaniu kilku metrów.

Dla rozjaśnienia sprawy dodam, że autko kupiłem z rozwaloną prawą felgą. Zbieżność też została naruszona.

Koło zmieniłem, zbieżności nie robiłem. Opona była łysa, więc mi na niej nie zależało. Przemierzyłem kilka krótkich odcinków przez parę dni ze "skręconą" kierownicą. :(

Teraz już nie gasną mi te kontrolki. :cry:

Czy da się jakoś je wyłączyć? Tzn. przywrócić prawidłowe działanie?

Za kilka dni mam przegląd. :cry2:

 

Pierwsze zdanie postu informuje o tym, co wyświetlił komputrer diagnostyczny.

Tak, byłem na kompie, ale niestety nie mógł się połączyć.

A ja w tej dziedzinie to jestem zupełnie zielony. Boję się, że rozwiązanie tego problemu może być kosztowne.

Czy podmiana pierścienia spod kierownicy, czy jakiegoś modułu coś da?

Edytowane przez Wioletta

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Co to znaczy że się nie mógł podłączyć? Przecież ja się nawet moim laptopem i interfejsem za 100zł z allegro podłączam.

Stawiam, że wystarczy skalibrować w DISie czujnik kąta skrętu kierownicy. Idz do jakiegoś sensownego specjalisty od BMW, niech to zdiagnozuje i naprawi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten diagnosta... właściwie, jego komputer połączył się ze wszystkim, co możliwe. Wykasował jakieś stare błędy... :wink:

Nawet kasował to, co ja resetowałem po wymianie klacków, filtrów, olejów itd. (czyli inspekcję). :shock:

Ty matti nie masz tego problemu, bo masz sprawne.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak jak mati pisze ,jak sie nie uda\kalibracja to musisz wymienik ten czujnik moze tez byc czujnik polozenia kolumny kierowniczej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Problem sam się rozwiązał. :D

Zwlekałem z ustawieniem zbieżności, więc kierownica była cały czas "skręcona".

Po wymianie amortyzatora (bo był krzywy trochę), postanowiłem choć tymczasowo, (dorażnie) sam trochę podregulować zbieżność.

Kierownicę ustawiłem na "wprost", a póżniej wziąłem się za drążek kierowniczy. Koła już są ustawione prosto.

Oczywiście wkrótce pojadę na zbieżność, tylko jeszcze zwrotnicę zmienię, bo też ucierpiała. Co prawda nieznacznie, ale jednak.

Kamień z serca mi spadł, gdy spostrzegłem, że kontrolki pogasły. :D

Prawdę mówiąc nawet nie wiem w którym momencie kontrolki przestały świecić, ale na pewno nie zaraz po regulacji.

 

Mimo wszystko, dziękuję za zaangażowanie! :)

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.