Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam .Po tym jak sprzedałem swoje bmw e46 zacząłem rozglądać się za nowym autem .Biorę pod uwagę bmw e61 2,.5 lub 3,0 diesla .Znalazłem ostatnio ofertę auta 2,5 diesla z mocą podniesioną do 218 km i pneumatycznym zawieszeniem .Nie martwię sie tyle o wkręcanie mocy co o zawieszenie regulowane .Jaka jest wasza opinia na temat takiego zawieszenia ???? Czy zawieszenie tego typu jest awaryjne ??? Jakie mogą być koszta ewentualnej naprawy ?????Często zdarza się że w ofertach są auta z ręczną klimą (tak wygląda ) słyszałem że to nie ręczna klima a pół automat .Na czym to polega ? Przepraszam jeśli temat umieściłem w złym dziale .
Opublikowano
O pneumatykę chodziło mi o to że gość miał podane że jest regulacja wysokości podwozia .A to chyba oznacza że jest inne zawieszenie .
Opublikowano
W kazdym E61 jest pneumayczne zawieszenie z automatyczna regulacja wysokosci, co wcale nie oznacza ze mozna to sobie smemu ustawiac jak na amerykanskich filmach. W BMW nazywa się takie zawieszenie NIVO.

i tu sie z Toba nie zgodze- jak masz odpowiedni program- to mozesz sobie to samemu ustawiac.

Odnosnie 525, a 530 to ja bym sie zastanowil, co oczekujesz od auta... 530 super silnik, 525 tez, ale niewiele oszczedniejszy i brak mocy--- jak chcesz deptac- chyba ze tylko miasto jezdzisz i niezalezy ci na dynamice jazdy

Opublikowano
co do nivo . jak zacznie wyskakiwać błąd regulacji poziomu zawieszenia to najczestszą przyczyną jest pekajacy wężyk i zasysa kurz a kompresor nivo pracuje na sucho i sie rozszczelnia (pod blaszki na tłoczkach dostaje sie kurz i sie nie domykają). rozrbranie i czyszczenie na długo nie pomoże max pół roku bo pieścionki swoje już dostaną po dupci i póżniej to już tylko do regeneracjii koszt 800 zł.sam osobiście to przerabiałem i niestety jest to bolączka e61. Nowy kompresor w ASO ok 2.000 zł chyba. najlepiej wsiąść przed kupnem we trzech na bagażnik i policzyć ile czasu mu zajmnie dopompowanie . jeżeli zejdzie poniżej 10 sekund jest ok.
Opublikowano
W kazdym E61 jest pneumayczne zawieszenie z automatyczna regulacja wysokosci, co wcale nie oznacza ze mozna to sobie smemu ustawiac jak na amerykanskich filmach. W BMW nazywa się takie zawieszenie NIVO.

i tu sie z Toba nie zgodze- jak masz odpowiedni program- to mozesz sobie to samemu ustawiac.

Odnosnie 525, a 530 to ja bym sie zastanowil, co oczekujesz od auta... 530 super silnik, 525 tez, ale niewiele oszczedniejszy i brak mocy--- jak chcesz deptac- chyba ze tylko miasto jezdzisz i niezalezy ci na dynamice jazdy

Mozesz, ale przod zostaje bez zmian. No chyba ze chcesz zeby samochod wygladak jak kangur na 4 lapach. Wiele rzeczy mozna zrobic, ale wiekszosc z nich nie ma zadnego sensu i nie o to chodzi.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.