Skocz do zawartości

Przyspieszenia brak ..


BDidy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani
Wejdz w moj profil na youtube tam jest filmik z serii i z chipa , zobacz jak krece to bedziesz wiedzial jak powinienes jechac i jak startowac

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda do takich wysokosci nie ciagnalem jak 4800, z 2 na 3 w okolicach 3500 podobnie z 3 na 4, natomiast na 4 ciagnalem ponad 4000, dodam jeszcze ze na 1 bylo niemal ze idealnie rowno , natomiast gdy juz nadszedl czas na bieg 2 i 3 ja w ogole nie i znajomosci samochodu zadecydowala, podjechac za rada przedmowcow pojade zeby nabrac 100% pewnosci.

Dziekuje za odpowiedzi.

Do 4800 nie musisz ciągnąć, ale do 4400 mińimum. Przy takiej zmianie biegów nie wykorzystujesz pełnej mocy silnika! Na wyższych biegach wystarczy ciągnąć do 4200.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
No jak pojezdziles? Jakodczucia po ciagnieciu wyzej ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Pomyśl sobie, że w plecy kopie ponad dwa razy mocniej. Mimo że byłem kierowcą na launch control jeżeli nie weżmiesz oddechu przed startem to potem do 120kmh zapomnij ze ci sie uda :) Fakt ze to trwa 3 sekundy ale jednak, mam lekka nadwage i przy 160 kmh przy depnieciu w pedal brzuch mi sie splaszcza mocniej niz u mnie przy starcie z pelnym gazem , ogolnie nie polecam bo to psuje obraz calej motoryzacji - wszystko wydaje sie wolne.

 

P.S. Gallardo brzmi 7 razy lepiej zarówno w środku jak i na zewnątrz. Właściciel planuje na wakacje jakies tam modyfikacje i auto ma byc jeszcze troszke szybsze i wygodne , az ciezko mi to sobie wyobrazic

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda do takich wysokosci nie ciagnalem jak 4800, z 2 na 3 w okolicach 3500 podobnie z 3 na 4, natomiast na 4 ciagnalem ponad 4000, dodam jeszcze ze na 1 bylo niemal ze idealnie rowno , natomiast gdy juz nadszedl czas na bieg 2 i 3 ja w ogole nie i znajomosci samochodu zadecydowala, podjechac za rada przedmowcow pojade zeby nabrac 100% pewnosci.

Dziekuje za odpowiedzi.

Do 4800 nie musisz ciągnąć, ale do 4400 mińimum. Przy takiej zmianie biegów nie wykorzystujesz pełnej mocy silnika! Na wyższych biegach wystarczy ciągnąć do 4200.

A nie macie odcięcia przy 4500?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty masz odcięcie przy 4500? Odcięcie zależy od modelu w wersji 218 KM jest przy 5200 w 204 KM przy 5000 a w 177 i 143 KM przy 4800. Podaje wartości orientacyjne.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty masz odcięcie przy 4500? Odcięcie zależy od modelu w wersji 218 KM jest przy 5200 w 204 KM przy 5000 a w 177 i 143 KM przy 4800. Podaje wartości orientacyjne.

Z tego co pamiętam to tak.

Sprawdzę to jeszcze jutro tak na 100%.

Ja mam 163KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty masz odcięcie przy 4500? Odcięcie zależy od modelu w wersji 218 KM jest przy 5200 w 204 KM przy 5000 a w 177 i 143 KM przy 4800. Podaje wartości orientacyjne.

Z tego co pamiętam to tak.

Sprawdzę to jeszcze jutro tak na 100%.

Ja mam 163KM.

No 163 KM to jednak inna generacja...

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
A ty masz odcięcie przy 4500? Odcięcie zależy od modelu w wersji 218 KM jest przy 5200 w 204 KM przy 5000 a w 177 i 143 KM przy 4800. Podaje wartości orientacyjne.

 

 

Ja mam n47 143 i odciecie mam powyzej 5000 ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem ze podaje orientacyjnie. Wygląda na to, że do tego co napisałem trzeba dodać ok 200-300 rpm w przypadku ręcznej skrzyni.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyśl sobie, że w plecy kopie ponad dwa razy mocniej. Mimo że byłem kierowcą na launch control jeżeli nie weżmiesz oddechu przed startem to potem do 120kmh zapomnij ze ci sie uda :) Fakt ze to trwa 3 sekundy ale jednak, mam lekka nadwage i przy 160 kmh przy depnieciu w pedal brzuch mi sie splaszcza mocniej niz u mnie przy starcie z pelnym gazem , ogolnie nie polecam bo to psuje obraz calej motoryzacji - wszystko wydaje sie wolne.

 

P.S. Gallardo brzmi 7 razy lepiej zarówno w środku jak i na zewnątrz. Właściciel planuje na wakacje jakies tam modyfikacje i auto ma byc jeszcze troszke szybsze i wygodne , az ciezko mi to sobie wyobrazic

Ciezko sobie to wyobrazic....ja po przejechaniu sie paru okrazen po torze w galladdo nie moglem tydzien czasu wejsc do zandego samochodu ;)

Pozazdroscic znajomych z veyronem ;)

 

Koniec offtopa,sorka chlopaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem dzis w kilku punktach, w serwisie - umowili mnie na czwartek, w innym punkcie umowic chcieli mnie na wtorek , wiec zdecydowalem ze serwis. Bylem tez u 'mniejszego' mechanika i obejrzal to niby na swoim laptobie - nic , nastepnie obczail silnik i mowil ze jedyne co on zobaczyl to niewielkie okopcenie na kolektorze co wedlug niego nie moze powodowac az takiej straty mocy ... Turbinka podobno wyglada bardzo dobrze, suchutka podobno na 'rozlecianej' daleko bym nie zajechal - ale on od razu mi powiedzial ze nie dotykla sie takiego samochodu 'jeszcze' wiec tylko tak pisze co mi powiedzial.

Mi osobiscie wydaje sie ze to wina turba jest, bo jak ktos tam wspomnial odnosnie 'wpierdala.... w fotel', u mnie jest tak ze czujesz ze on przyspiesza .... nie odczujesz jednak prawie zadnej roznicy w zmianie biegu z 2 na 3 i z 3 na 4 (prz 3500 kazdy przy zmianie) poprostu leci do przdu bez szalu jak juz sie bujnie to nie ma rownego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Przy 3500 to w miescie niektorzy zmieniaja, jak nie zaczniesz dociagac do konca to nie odczujesz mocy to nie volkswagen ktory jezdzi od 1200 do3400 to bmw ktore jezdzi od 2200 do 5000?

 

Pa skad jestes bo może ktos z forum jest z twoich okolic to sobie porownasz?

 

 

Pozazdroscic znajomych z veyronem ;)

 

Koniec offtopa,sorka chlopaki.

 

To nie moj znajomy niestety tylko znajomy znajomego, a wlasciwie jego szef. Ma jeszcze kilka innych okazow, w wakacje sie do nich wybieram to moze jakies zdjecia i filmy beda ;)

 

Rowniez przepraszam za offtop, reszta na pw jak cos ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.