Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jakub, tu chodzi o to, że handlarz nie informuje o przeszłości auta. Wszystko miód cud, piersi 18latki. Kupując auto chce wiedzieć, czy nie jest składane z kilku i czy mogę czuć się w nim bezpiecznie.

http://www.lastfm.pl/user/lolcatiero - aktualnie słucham:

http://lastlabs.pl/musicbar.php?username=lolcatiero&color=red&unicode=no


Pozdrawiam, Michał.

Znany również jako delano @E46Forum.PL

Opublikowano

ok, Panowie, rozróżnijmy dwie sprawy - to, że handlarz (którym nota bene ja nie jestem w żadnym wypadku ) zapewnia, że auto jest bezwypadkowe itp. to jest oczywiście naganne i świadczy tylko o jego poziomie i... poziomie kupującego, który wierzy, że jest to w ogóle możliwe.

Natomiast mi chodzi o coś innego - nie każde auto powypadkowe = złom itp. jak często pisze się na tym forum.

Jak wcześniej wspomniałem - 3/4 używanych aut (nie ważne czy z USA czy z Europy zachodniej) jest powypadkowych i ważny jest profesjonalizm naprawy, a nie jak auto wyglądało bezpośrednio po wypadku.

A postanowiłem wypowiedzieć się, ponieważ sam posiadam dwa modele BMW wysokiej klasy, obydwa sprowadziłem dla siebie uderzone, a w tej chwili są w stanie idealnym i nie ma z nimi najmniejszych problemów. Wymagało to oczywiście profesjonalnej naprawy, na której się nie oszczędza, używa nowych części itp.

Tak czy inaczej, przy autach tej klasy jest to opłacalne.

Opublikowano

Następnie zostały naprawione profesjonalnie i jednym jeżdżę z powodzeniem, BEZ NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW od przeszło roku, natomiast drugim już prawie dwa.

A jeżeli ktokolwiek z tu tak intensywnie wypowiadających się 'ekspertów' zobaczyłby zdjęcia moich prywatnych aut przed sprowadzeniem to pewnie spadłby z krzesła.

 

auto dla siebie inaczej naprawiamy niż na handel (koszty przede wszystkim)

 

prosimy o foty ocenimy

 

 

 

Niestety prawda jest taka, że auto powypadkowe na zdjęciu zawsze wygląda przerażająco, natomiast zazwyczaj są to uszkodzenia, które bez problemu można PROFESJONALNIE naprawić i pojazd staje się pełnowartościowy.

 

 

większość zgniotów i tytaników ZUSA naprawiona profesjonalnie i przywrócona do stanu pełnowartościowego byłaby nie opłacalna

 

Panowie - cudów nie ma - żeby zwróciły się koszty transportu, Vatu, akcyzy itd. auto ze stanów zawsze jest powypadkowe, tak więc każdy kto kupuje auto sprowadzone z USA powinien z góry wiedzieć, że pojazd miał jakieś przygody,

 

 

dobrze powiedziane " cudów nie ma" dlatego reanimuje sie umarlaka a pózniej takie zombi straszy w ogłoszeniu żeby chociaż zamiescili zdjęcie tego trupa

Opublikowano

wszystko to prawda, natomiast moją intencją jest przekazanie czegoś innego - na pewno nie opinii, że 'trup' odpicowany po kosztach, tak żeby wyglądał dobrze i nic poza tym jest pełnowartościowym autem, a już tym bardziej nie to, że jakiś 'handlarz' usiłuje wmówić komuś, że auto jest 'bezwypadkowe' :duh:

Mam na myśli to, że auto po wypadku nie zawsze = złom.

W przypadku aut z USA można dojść do tego jak wyglądały natomiast w przypadku aut z UE już nie, a jestem przekonany, że niejedno z nich wyglądało znacznie gorzej.

Chodzi mi tylko o to, że nie bardzo rozumiem doszukiwanie się tutaj sensacji...

Opublikowano

Dobrze, kolego - to pozwól że Ci to wytłumaczę.

Popatrz na ten temat:

viewtopic.php?f=44&t=173375

 

Czy uważasz, że właściciel (nazwijmy go handlarzem) nie próbuje koloryzować i oszukiwać w ogłoszeniu pisząc o tym, że auto jest bezwypadkowe?

Tu nie chodzi o to, jak te auta były uszkodzone i jak były naprawione. Chodzi o to, ze właściciele (handlarze najczęściej) ZATAJAJĄ prawdę, oferując te auta jako w 100% bezwypadkowe, nie uszkodzone nigdzie auta.

Uważasz, że to jest w porządku?

 

A co powiesz na takie VW?

 

# AUTO KUPIONE W USA JAKO NOWE

!!!!! AUTO W 100 % BEZWYPADKOWE !!!!!

 

WVWNP7AN6AE551235

 

 

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-cc-2-0-200km-idealny-C23546299.html

 

http://www.bezwypadkowy.net/showImg.php?src=aHR0cDovL2FwaS5hdXRvbW8ucGwvYXV0b21vRmluYWwvYXV0b21vRmlsZS5waHA/ZmlsZT1jem92WDJSaGRHRkRaVzUwWlhJdllYVjBiMjF2Um1sdVlXd3ZYMlp2Y25WdEx6SXdNVEl2TURNdk1qZ3ZWMVpYVGxBM1FVNDJRVVUxTlRFeU16VXZiR2x1YTE5emJtRndjMmh2ZEM1cWNHYz0=.jpg

 

 

Wygląda pięknie... Śnieżynka normalnie...

 

Odometer Check Info

GOOD NEWS! No problem odometer records found.*

 

AirBag Check Info

GOOD NEWS! An Airbag Deployment has not been reported to CARFAX.

 

Carfax Records Info

IMPORTANT! The CARFAX database contains 11 important vehicle history records on this 2010 VOLKSWAGEN CC SPORT that may confirm a clean history or uncover potential problems. Order the CARFAX Vehicle History Report to see all the information reported on this vehicle.

 

 

HISTORIA POJAZDU

 

Raport problemow

http://bezwypadkowy.net/imgCacheSec/exclamation.pngDamaged title record(s) or major damage incident record(s)

http://bezwypadkowy.net/imgCacheSec/exclamation.pngSalvage title or salvage auction record(s)

 

Historia stanu licznka w milach

Data odczytu Stan licznika

2010-10-13 47

2010-10-23 1,000

2011-03-02 2,715

 

Historia pojazdu

Rekord z dnia Szczegoly

2010-04-10 VEHICLE MANUFACTURED AND SHIPPED TO DEALER

2010-09-11 VEHICLE MANUFACTURED AND SHIPPED TO DEALER

2010-10-13 TITLE (Title #:12045220) (Leased Vehicle)

2010-10-13 REGISTRATION EVENT/RENEWAL (Leased Vehicle)

2010-10-23 FAILED EMISSION INSPECTION PASSED EMISSION INSPECTION

2011-03-02 TITLE (Title #:12145700) SALVAGE DAMAGED

2011-05-05 VEHICLE EXPORTED TO GERMANY

 

 

 

 

 

http://www.bezwypadkowy.net/showImg.php?src=aHR0cDovL3d3dy5iZXp3eXBhZGtvd3kubmV0L21lZGlhL2t1bmVuYS9hdHRhY2htZW50cy82NC94LV9fZGF0YUNlbnRlcl9hdXRvbW9GaW5hbF9XVldfMjAxMV8wNF8wNl9pYWFpXzEwNTgwMjQ0Xzc3NjM3NjRfMTBfSS5qcGVnLmpwZw==.jpg

 

http://www.bezwypadkowy.net/showImg.php?src=aHR0cDovL3d3dy5iZXp3eXBhZGtvd3kubmV0L21lZGlhL2t1bmVuYS9hdHRhY2htZW50cy82NC94LV9fZGF0YUNlbnRlcl9hdXRvbW9GaW5hbF9XVldfMjAxMV8wNF8wNl9pYWFpXzEwNTgwMjQ0Xzc3NjM3NjRfMV9JLmpwZWcuanBn.jpg

http://www.bezwypadkowy.net/showImg.php?src=aHR0cDovL3d3dy5iZXp3eXBhZGtvd3kubmV0L21lZGlhL2t1bmVuYS9hdHRhY2htZW50cy82NC94LV9fZGF0YUNlbnRlcl9hdXRvbW9GaW5hbF9XVldfMjAxMV8wNF8wNl9pYWFpXzEwNTgwMjQ0Xzc3NjM3NjRfMl9JLmpwZWcuanBn.jpg

 

 

http://www.bezwypadkowy.net/showImg.php?src=aHR0cDovL3d3dy5iZXp3eXBhZGtvd3kubmV0L21lZGlhL2t1bmVuYS9hdHRhY2htZW50cy82NC94LV9fZGF0YUNlbnRlcl9hdXRvbW9GaW5hbF9XVldfMjAxMV8wNF8wNl9pYWFpXzEwNTgwMjQ0Xzc3NjM3NjRfM19JLmpwZWcuanBn.jpg

 

 

http://www.bezwypadkowy.net/showImg.php?src=aHR0cDovL3d3dy5iZXp3eXBhZGtvd3kubmV0L21lZGlhL2t1bmVuYS9hdHRhY2htZW50cy82NC94LV9fZGF0YUNlbnRlcl9hdXRvbW9GaW5hbF9XVldfMjAxMV8wNF8wNl9pYWFpXzEwNTgwMjQ0Xzc3NjM3NjRfNF9JLmpwZWcuanBn.jpg

 

 

http://www.bezwypadkowy.net/showImg.php?src=aHR0cDovL3d3dy5iZXp3eXBhZGtvd3kubmV0L21lZGlhL2t1bmVuYS9hdHRhY2htZW50cy82NC94LV9fZGF0YUNlbnRlcl9hdXRvbW9GaW5hbF9XVldfMjAxMV8wNF8wNl9pYWFpXzEwNTgwMjQ0Xzc3NjM3NjRfNV9JLmpwZWcuanBn.jpg

 

 

http://www.bezwypadkowy.net/showImg.php?src=aHR0cDovL3d3dy5iZXp3eXBhZGtvd3kubmV0L21lZGlhL2t1bmVuYS9hdHRhY2htZW50cy82NC94LV9fZGF0YUNlbnRlcl9hdXRvbW9GaW5hbF9XVldfMjAxMV8wNF8wNl9pYWFpXzEwNTgwMjQ0Xzc3NjM3NjRfN19JLmpwZWcuanBn.jpg

 

 

http://www.bezwypadkowy.net/showImg.php?src=aHR0cDovL3d3dy5iZXp3eXBhZGtvd3kubmV0L21lZGlhL2t1bmVuYS9hdHRhY2htZW50cy82NC94LV9fZGF0YUNlbnRlcl9hdXRvbW9GaW5hbF9XVldfMjAxMV8wNF8wNl9pYWFpXzEwNTgwMjQ0Xzc3NjM3NjRfOF9JLmpwZWcuanBn.jpg

 

Jeszcze raz się Ciebie zapytam - uważasz, że to jest w porządku?

Ja osobiście nie mam nic przeciwko powypadkowym złomkom. Chodzi mi tylko i wyłącznie o ŚWIADOME PODEJMOWANIE DECYZJI, ok?

Jeśli auto jest po dachowaniu - widze zdjęcia, wiem co było robione - pasuje mi cena - to czemu nie?

Ale jeśli ktoś mi wmawia, że auto jest w oryginalnym lakierze, w 100% bezwypadkowe, a podczas zmiany głupiej szyby okazuje się, że auto nie ma krtyn powietrznych to ja się pytam - czy to jest w porządku?

 

W Polsce jako bezwypadkowe było sprzedane:

 

Klasa Upscale - Premium

Silnik 4.2L V8 SFI

Kraj pochodzenia Germany

Wiek pojazdu 4 year(s)

Ilość właścicieli 1

VIN WAUMV44E37N008345

Rok 2007

Producent Audi

Model A8 Quattro L

Karoseria Sedan 4D

 

Lista możliwych problemów z pojazdem

Insurance loss title or probable total loss

Junk or scrapped title

 

Informacja o przebiegu pojazdu

Data odczytu Stan licznika

2006-11-17 10 mil = [16 km]

Lista zdarzeń

Data zdarzenia Opis zdarzenia

2007-09-05 junk vehicle possible total loss - vehicle titled /registered to an insurance company

 

 

 

Actual Cash Value: $82,050 USD

Repair Cost: $0 USD

Title State: PENNSYLVANIA

Title Type: CERTIFICATE OF SALVAGE

Odometer: 0 NOT ACTUAL

Primary Damage: Rollover

VIN: WAUMV44E37N008345

Body Style: SEDAN 4DR

Color: BLUE

Engine: 4.2L 8

Drive: All wheel drive

Cylinders: 8

Fuel: GAS

Keys: YES

 

 

 

VIN: WAUMV44E37N008345

Year/Make/Model: 2007 AUDI A8 L QUATTRO AWD

Body Style: Sedan 4 DR

Engine Type: 4.2L V8 FI DOHC 32V

Manufactured In: GERMANY

 

Odometer Check Info

GOOD NEWS! No problem odometer records found.*

 

AirBag Check Info

ALERT! Airbag Deployment Records Found

 

Carfax Records Info

IMPORTANT! The CARFAX database contains 9 important vehicle history records on this 2007 AUDI A8 L QUATTRO AWD that may confirm a clean history or uncover potential problems. Order the CARFAX Vehicle History Report to see all the information reported on this vehicle.

 

 

 

http://obrazki.elektroda.net/26_1312233422.jpg http://obrazki.elektroda.net/19_1312233422.jpg http://obrazki.elektroda.net/73_1312233422.jpg http://obrazki.elektroda.net/78_1312233422.jpg http://obrazki.elektroda.net/2_1312233422.jpg http://obrazki.elektroda.net/7_1312233443.jpg http://obrazki.elektroda.net/29_1312233443.jpg http://obrazki.elektroda.net/22_1312233443.jpg http://obrazki.elektroda.net/46_1312233443.jpg http://obrazki.elektroda.net/74_1312233443.jpg

 

Mogę mnożyć, chcesz ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam !

 

1.Od jakiegoś czasu śledzę wypowiedzi na forum dotyczące samochodów sprowadzanych, głównie z USA i głównie oczernianych przez jednego z użytkowników.

Sprawa o tyle jest dla mnie niezrozumiała, iż sam osobiście w pełni świadomie zarówno moje BMW 335 jak i x5 zakupiłem w stanach rozbite.

Następnie zostały naprawione profesjonalnie i jednym jeżdżę z powodzeniem, BEZ NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW od przeszło roku, natomiast drugim już prawie dwa.

2.proponuję skupić się na pozyskiwaniu środków, gdyż jestem przekonany, że gdybyście mogli sobie pozwolić na samochody oceniane tutaj przez Was jako 'złom' i podobnymi epitetami, każdy z Was przyjąłby takiego 'ulepa' z pocałowaniem ręki :)

1. panie handlarz zależy co kto rozumie przez najmniejsze problemy że da się jeszcze jechać jak mocno kierownik się trzyma? :mrgreen:

2. ćwoku skąd wiesz że kogoś nie stać na Twoje ulepy? większość ma dochody. ale np. mi wystarcza 7 letni Compact 320td z przebiegiem 100+ bez kubłów bo nie dbam o opinie sąsiadów i wolę wydawać kasę na konsumpcję a nie "mieć" gdyż jestem ze stolicy rodem a nie napływowy element że chatka na raty i samochód :D

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Z tym punktem 2 w ostatniej wypowiedzi to nieźle ktoś poszalał :D gratuluję - ze stolicy. Dobre...

Ja również nie dbam o opinię sąsiadów, ale wybacz, wątpię żeby ktoś z przyczyn innych niż finansowych jeździł kompaktem i to 7-letnim. ( swoją drogą co to w ogóle za model ? chyba najbardziej nieudany w historii marki)

 

Co do wypowiedzi poprzednika - dokładnie o to mi chodziło.

Również potępiam wciskanie ciemnoty, że auta bezwypadkowe itp. (swoją drogą należy tutaj nie tylko potępić handlarzy opowiadających takie bajki, ale też

tych, którzy w to wierzą)

ok, można nie być w temacie dobrze zorientowanym i nie wiedzieć, że ze stanów przyjeżdżają auta wyłącznie rozbite, ale wówczas należałoby odżałować te 400 - 800 pln na wizytę w ASO i będzie się miało jasność co było w aucie robione, zazwyczaj są w stanie to ustalić, a przede wszystkim jakość wykonanej naprawy i jej ostateczny efekt czyli stan pojazdu.

 

Podsumowując - nie chodzi mi absolutnie o to żeby usprawiedliwiać oszukiwanie Klientów, gdyż jest to karygodne, natomiast o to żeby podkreślić, że auto powypadkowe nie zawsze jest równoznaczne z tym, że to kompletny złom itp.

 

Ale zgodzę się, że każdy powinien mieć świadomość tego co kupuje albo inaczej, zdawać sobie sprawę, że jeśli załóżmy:

 

- nowe 335i kosztuje w PL 300 tys pln

- w stanach ok 240 tys pln

- 4 letnie w Polsce BEZWYPADKOWE minimum 120 tys

 

to skoro on kupuje swoje np za 70 to znaczy, że jakieś przygody auto miało i płacąc taką cenę właściwie świadomie to akceptuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

niektórzy nie znają realiów i da im się kit wcisnąć.

oczami kupują ulepy.

ze stolicy z przekąsem mówiłem bom nie napływowy.

compact szybszy (no prawie+kierowca) z chipem niż 330d :mrgreen:

a co że ma setkę realną na budziku km to nie udany?

i tak najszybszy w porównywalnej stawce i nie psuje się :D

nic do niego nie dołożyłem oprócz kupna i płynów.

że z innych przyczyn?

15-22 netto miesięcznie.

skan pita na maila wyślę.

bawię się bo jestem młody :roll:

więc nie ubliżaj nikomu że Twojego chcę a go nie stać :duh:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Zobacz kilka tematów niżej E60 545 Naprawisz ją tak żeby było dobrze? Pewnie nie miałbyś oporów, żeby takiego ogarka wyremontować i rzucić na nasz chłonny rynek. Ciekawe czy nowemu nieświadomemu nabywcy, przedstawisz stan auta taki jak na tych zdjęciach. Na 100% nie, bo nikt by go wtedy nie kupił. Prawda?
  • 2 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja również nie dbam o opinię sąsiadów, ale wybacz, wątpię żeby ktoś z przyczyn innych niż finansowych jeździł kompaktem i to 7-letnim. ( swoją drogą co to w ogóle za model ? chyba najbardziej nieudany w historii marki)

sentyment? brak awarii przez kilka lat? samochód służbowy który mam w podpisie? tłumaczyć chyba się nie trzeba.to nie forum Freudowskie :wink:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

to ja jeszcze w ramach ciekawostki dodam, że obecny właściciel - handlarzyna tego "bezwypadku" 335xi kupił go na aukcji bankowej z 3 miechy wstecz za 47 300zł,

 

czyli mniej więcej za tyle ile jest wart ten przystanek z usa,

 

a przy pierwszym ogłoszeniu na alle pisał oprócz tego że bezwypadek, to jeszcze że z polskiego salonu :roll2:

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
i jeszcze bezczelnie kłamie, że auto zostało sprowadzone jako mienie przesiedlencze przez małżenstwo i on je odkupil oraz ze to wersja niby na usa ale produkowana w europie + ze mpakiet oryginal -"panie, tak wyjechal z fabryki". dobre 335i sprzedaje sie w max tydzien. mielismy przed chwila jedno 2008 rok i 4 dni poszlo ( cena tez inna niz prezentowana w ogloszeniu).
Opublikowano
Jak sie sprżedaje w tydzien to chyba moje wystawie :mrgreen: tylko co kupic :roll:
Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Jak sie sprżedaje w tydzien to chyba moje wystawie :mrgreen: tylko co kupic :roll:

 

nie ma alternatywy w tym przedziale cenowym:) niestety

Opublikowano

Z tego co słyszałem m3 nie jest jakoś zachwalaja co ? Mowie o E92 .

Podobno te silniki sie psują a koszt to 20 tys zł .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Z tego co słyszałem m3 nie jest jakoś zachwalaja co ? Mowie o E92 .

Podobno te silniki sie psują a koszt to 20 tys zł .

 

podobno miriam była jednak kobietą....

M3 E9x to najbardziej udane auta BMW, odpowiednio traktowane i serwisowane są długowieczne i nieśmiertelne.

 

dla mnie jest to najmniej awaryjne auto w gamie bmw EVER made.

skup się na 316i i nie biadol o M3 :)

Opublikowano

No nie wiem czy m3 to najbardziej udany model znam serwisy bmw i od nich cos tam słyszałem ,silnik lubi sie psuć z tego co słyszałem i to jest najgorsze ,wiem ze m5 e60 to jest niewypał o którym nawet bym nie pomyślał .

 

Moze ktos sie wypowie kto miał lub ma e92 m3 .

 

A 316i zostaw w spokoju :mrgreen:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Moze ktos sie wypowie kto miał lub ma e92 m3 .

 

Wlasnie sie wypowiada.

 

Slyszales glupoty, problemem z M5 jest czesto sprzeglo (coz, co 60k trzeba wymieniac) no i panewki w silniku ktore trzeba wymeiniac co 60-100k km, (w m3 panewki tez sie wymeinia) i to wszystko. Koszt wymiany panewek to chyba 4k pln - wiec taniej niz komplet opon.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koszt wymiany panewek to chyba 4k pln - wiec taniej niz komplet opon.

 

Te opony to chyba ze 3 komplety, a nie jeden. :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.