Skocz do zawartości

E92 335xi 2008r - Białystok - WBAWC73518E066182


Rekomendowane odpowiedzi

Przedstawiam dzisiaj piękne BMW 335xi... :)

Wg osoby sprzedającej auto w USA miała PRZERYSOWANY prawy bok...

 

http://otomoto.pl/bmw-335-335i-335xi-xdrive-m-pakiet-C23452597.html

 

http://img9.imageshack.us/img9/9797/aplxv.jpg

 

 

Rozkodowanie:

 

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAWC73518E066182

Kod typu WC73

Typ 335XI (USA)

Typoszereg E E92 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 225

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Data prod. 2008-01-24

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA

S203A ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC TRANSMISSION Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2C6A L.-A. WHEELS STAR SPOKE 189 MIX TYRES Obr. BMW, st. le. spr. gw. 189

S2VBA TYRE PRESSURE MONITOR Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)

S2XAA SPORTS LEATH.STEERING WHEEL+GEAR Kier.sport.ze skóry+dźw.przeł.+wielof.

S319A INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL Zintegrowana pilot uniwersalny

S403A GLAS ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S464A SKIBAG Worek na narty

S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotel sportowy

S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4ADA INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S4NAA INTERIOR MIRROR WITH DIG. COMPASS Lusterko wewnętrzne z kompasem cyfrowym

S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S544A CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LIGHTS PACKAGE Pakiet oświetlenia

S5GAA PREP. ANTI-THEFT ALARM SYSTEM Inst. autoalarmu

S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S620A VOICE INPUT SYSTEM Wejście głosowe

S639A COMPLETE PREP. CELLULAR PHONE USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN

S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi

S693A SATELLITE TUNER PREPARATION Instalacja radia satelitarnego BMW

S694A PREPARATION FOR CD CHANGER Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S6FLA USB-/AUDIO INTERFACE Złącze USB-/Audio

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S6UHA TRAFFIC INFORMATION Traffic Information

S818A MAIN BATTERY SWITCH Główny wyłącznik akumulatora

S840A HIGH SPEED SYNCHRONISATION Dostos. do wysokich prędkości

S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP

S925A SHIPPING PROTECTION PACKAGE Ochronny pakiet wysyłkowy

S9AAA EXTERNAL SKIN PROTECTION Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa

S521A RAIN SENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S645A RADIO CONTROL US Radio v

S823A HOT CLIMATE VERSION Wersja dla ciepłych krajów

S845A ACOUSTIC BELT WARNING Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport

S853A LANGUAGE VERSION ENGLISH Wersja językowa, angielski

S876A RADIO FREQUENCY 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz

 

Mogę w zasadzie się z tym zgodzić... :)

A Wy jak myślicie?

 

 

HISTORIA POJAZDU

 

Historia wypadkowa

Numer Data zdarzenia Lokalizacja

1 2009-10-09

 

 

Raport problemow

Junk or scrapped title record(s)

 

 

Historia stanu licznika w milach

Data odczytu Stan licznika

2008-04-24 5

2009-03-10 10,079

 

 

Historia pojazdu

Rekord z dnia Szczegoly

2008-04-24 TITLE (Title #:65899683)(Lien Reported) REGISTRATION EVENT/RENEWAL

2009-03-10 TITLE (Title #:65899683)(Lien Reported) REGISTRATION EVENT/RENEWAL

2009-04-14 REGISTRATION EVENT/RENEWAL

2009-10-09 ACCIDENT OR VEHICLE DAMAGE REPORTED: UNDERCARRIAGE

2009-10-09 ACCIDENT REPORTED(Case #:09-32114)

2011-02-07 REGISTRATION EVENT/RENEWAL

2011-02-08 REGISTRATION EVENT/RENEWAL

2011-09-27 TITLE (Title #:65899683) JUNK VEHICLE

 

Kwota zakupu: $14,100 USD

Typ Szkody: COLLISION

Główny: FRONT END

Drugorzędny: ALL OVER

Klucz: Present

Kod początkowy: WON'T START

Drogomierz: 22345

Stan drogomierza: ACTUAL

Rodzaj paliwa: Gasoline

Cylindry: 6 Cyl

Silnik: 3.0L L6 FI DOHC 24V F4

Skrzynia: Unknown

Typ napędu: All-Wheel Drive

Pojazd: Automobile

VIN: WBAWC73518E066182

Status VIN: OK

Styl nadwozia: COUPE

Klasa pojazdu: Basic Luxury (car)

Serie: 3

Wyprodukowano w: GERMANY

Zewnętrzny Kolor: BLACK

Kolor wnętrza: BLACK

 

System zamocowania: Dual Front, Side & Head Airbags, Rear Head Airbags; Active Belts

Poduszki powietrzne: 4

Kierowca / pasażer: DEPLOYED / DEPLOYED

Lewa / prawa strona: DEPLOYED / DEPLOYED

 

Odometer Check Info

GOOD NEWS! No problem odometer records found.*

 

AirBag Check Info

GOOD NEWS! An Airbag Deployment has not been reported to CARFAX.

 

Carfax Records Info

IMPORTANT! The CARFAX database contains 24 important vehicle history records on this 2008 BMW 335XI that may confirm a clean history or uncover potential problems. Order the CARFAX Vehicle History Report to see all the information reported on this vehicle.

 

 

http://img7.imageshack.us/img7/238/85303341i.jpg

http://img41.imageshack.us/img41/98/85303342i.jpg

http://img853.imageshack.us/img853/8942/85303343i.jpg

http://img9.imageshack.us/img9/2846/85303344i.jpg

http://img825.imageshack.us/img825/5937/85303345i.jpg

http://img192.imageshack.us/img192/3889/85303346i.jpg

http://img828.imageshack.us/img828/1026/85303347i.jpg

http://img703.imageshack.us/img703/4932/85303348i.jpg

http://img21.imageshack.us/img21/4123/85303349i.jpg

http://img692.imageshack.us/img692/4179/853033410i.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No o ile odbiera maile od otoszroto, wysyłane przez formularz, to pewnie dostanie kilka wiadomości. Tak, jak nie lubię takich formularzy, to mają jedną zaletę - sporą dozę anonimowości dla wysyłającego...

 

Loona - dobra robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOD: mam dość... ostrzeżenie za cytowanie niezgodne z regulaminem.

 

Własnie miałem to samo napisać 10 minut temu :)...

 

Jezeli to jest prywatny własciciel to ma prawo się nie znać i nie wiedzieć o takich rzeczach, a auto jak jest dobrze naprawione to bedzie normalnie jezdziło...

 

A jak koles naprawde nie wie jak auto wyglądało i myśli, ze naprawde jest po przetarciu boku to cena byłaby adekwatna do auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opychał jeszcze te

 

http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C20201482&t=mazda_rx8_revolution_231ps_jak_nowa_zam

 

http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C13662202&t=audi_a4_sline_quattro_titanium_20t

 

http://otomoto.pl/bmw-535-535xi-xdrive-306ps-full-535i-C20957965.html

 

http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C13713824&t=bmw_328_xi_4x4_automat_tiptronic

 

A w ogóle nie rozumiem tekstów typu "prywatny własciciel - ma prawo się nie znać" - no kurza stopa, gość kupuje wyjątkowo oryginalne auto, na jakie z 90% naszych rodaków nie będzie nigdy stać, i nie ma 600 zł na ASO i/lub nie wie, jak dużym rodzynem taki model jest? I/lub nie poświęci kwadransa na wyguglanie w necie VINu i poczytanie o autach z USA? Rozumiem takie podejście do kupna E36 318i z 1992 roku, ale w tym wypadku...

Edytowane przez kater
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kater

ja tam nie sprawdzałem, żadnego VINU, nie jechałem do żadnego ASO, stwierdziłem, że skoro nic nie stuka nic nie puka samochód jedzie prosto i nie ma niepokojących objawów to biore w ciemno i jest okej, nie zostałem oszukany... fakt, mam wersje euro nie usa :)

 

A koleś jeśli to faktycznie jego autka to jednak handlarzyk, no cóż :)

Edytowane przez wujekwaldus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loona Thic dobra robótka;)a jestem ciekawy jak wyglądały uszkodzenia e60 535?

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, że prywatny własciciel ma prawo się nie znać...3/4 społeczeństwa nie siedzi w temacie motoryzacji, mają prawo oczekiwać, że nie zostaną oszukani, kupują dane dobro w dobrej wierze itp itd

 

Nie każdy węszy wszędzie oszustwo, wręcz na granicy paranoi albo psychozy.

 

Niestety nasz rynek motoryzacyjny wygląda jak wygląda...

 

Myślicie, ze mało jest osób co w dobrej wierze samochód np z komisu jako bezwypadkowy, który jest po dzwonie ?

 

Mnóstwo i później zupełnie nieświadomie mogą odsprzedawać taki samochód jak bezwypadkowy.

 

Różnie jest.

 

A po drugie z prawnego punktu widzenia prywatny własciciel nie jest fachowcem i nie musi się znać.

 

Także jak Wujek napisał , 90 % ludzi nie sprawdza żadnego vinu, po prostu obejrzą auto , najwyzej przejadą miernikiem, oglądną od spodu, przejadą sie itp itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, chyba się nieprecyzyjnie wyraziłem - oczywiście, że nie każdy musi być mechanikiem, oczywiście, że podejście z dobrą wiarą i zaufaniem nie jest niczym złym i nie może być karane jako frajerstwo, ale realia są, jakie są. Odpuszczenie zasady ograniczonego zaufania to nie jest najrozsądniejszy myk, jaki może kupujący auto zrobić. Nas, zwykłych ludków każda firma czy kontrahent traktuje jak potencjalnych oszustów - vide umowy z telefonią komórkową, ubezpieczalniami, zwykłe umowy biznesowe, często na znacznie mniejszą kasę, niż takie E92. A zresztą nie ma co gadać, ktoś kto kupi to E92 nie będzie za nie płacił moją kasą, więc w sumie luz.

Sam kiedyś - jeden raz - źle kupiłem auto. Nie tylko źle, ale i od znajomego. Doube fail. Cóż, miałem 20 lat, dostałem nauczkę, na szczęście nie straciłem za dużo kasy. Ale jakbym tak ponad grubą stówkę wtopił to chyba bym się pochlastał, bez względu na to, jak łatwo by mi przyszło jej zdobycie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oczywiscie nieważne czy ktoś zarabia normalnie 2 tys zł miesięcznie czy jest prezesem banku i zarabia 100 tys miesięcznie...100 tys to zawsze 100 tys....

 

Takie auto, pod warunkiem, ze jest naprawde dobrze naprawionie to nie wiem ile może być warte, 70 ? 80 ? Nie wiem, gdybyam.

 

Za 135k to można oczekiwać bezwypadkowego 335i 2008r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobieństwo że nie znal stanu auta jest znikome. Pamiętajcie, że Białystok to zagłębie USa z racji historycznej emigracji. Założę się że ten człowiek odbierał to auto z kontenera w Gdyni lub Hamburgu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

jedno co pamiętam było na 100% od stłuczki :D

a ten z Białego jaki uczciwy prawie się nie mija z prawdą, przecież bok przerysowany był a bezwypadkowy nie napisał :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie każdy musi się znać na samochodach i znać historię wypadkową swojego samochodu ale po co wtedy niby pisze ,że samochód miał przerysowany bok jak nie wie faktycznie co się działo na prawdę ? Wystarczy napisać "historia wypadkowa samochodu nie znana" ,"samochodu pod kątem przeszłości wypadkowej nie sprawdzałem" i tyle.Wtedy nikt nie będzie miał pretensji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pamiętasz Billa Clintona jak mówił, że żadnego seksu nie było....

A jego następca co wmawiał, że jest broń nuklearna w Iraku, a Norweska narciarka która mówi, że jest kobietą...

 

Jest pieniądz jest klamstwo...niezależnie od narodowości.

Ja wolę być niż mieć, ale świat jest inny....i ja mam to w doopiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam !

 

Od jakiegoś czasu śledzę wypowiedzi na forum dotyczące samochodów sprowadzanych, głównie z USA i głównie oczernianych przez jednego z użytkowników.

Sprawa o tyle jest dla mnie niezrozumiała, iż sam osobiście w pełni świadomie zarówno moje BMW 335 jak i x5 zakupiłem w stanach rozbite.

Następnie zostały naprawione profesjonalnie i jednym jeżdżę z powodzeniem, BEZ NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW od przeszło roku, natomiast drugim już prawie dwa.

A jeżeli ktokolwiek z tu tak intensywnie wypowiadających się 'ekspertów' zobaczyłby zdjęcia moich prywatnych aut przed sprowadzeniem to pewnie spadłby z krzesła.

Niestety prawda jest taka, że auto powypadkowe na zdjęciu zawsze wygląda przerażająco, natomiast zazwyczaj są to uszkodzenia, które bez problemu można PROFESJONALNIE naprawić i pojazd staje się pełnowartościowy.

Dlatego właśnie czuję się zażenowany wypowiedziami zamieszczanymi na forum na temat sprowadzanych aut.

Panowie - cudów nie ma - żeby zwróciły się koszty transportu, Vatu, akcyzy itd. auto ze stanów zawsze jest powypadkowe, tak więc każdy kto kupuje auto sprowadzone z USA powinien z góry wiedzieć, że pojazd miał jakieś przygody, natomiast uważam, że należałoby się skupić raczej na poziomie w jakim usterki zostały usunięte, a nie czy w ogóle były.

Z resztą, jaki procent samochodów używanych jest bezwypadkowa ??? 5, 10 ... ?

Dlatego Panowie, przestańcie podniecać się zdjęciami uderzonych samochodów, bo mocno żałosne jest ich krytykowanie przez Was, kiedy większość z Was z tego co widać po opisach porusza się maksymalnie e46 ;)

Czy sądzicie, że Wasze auta nie miały w przeszłości przygód...? Szczerze wątpię, jednak przy autach z Europy nie da się dojść do ich fotografii, a jestem przekonany, że 3/4 z nich wyglądało 3 razy gorzej niż zamieszczane przez pewnego kolegę notorycznie zdjęcia.

Zamiast skupiać się na krytyce innych proponuję skupić się na pozyskiwaniu środków, gdyż jestem przekonany, że gdybyście mogli sobie pozwolić na samochody oceniane tutaj przez Was jako 'złom' i podobnymi epitetami, każdy z Was przyjąłby takiego 'ulepa' z pocałowaniem ręki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.