Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ponoc mobil 1 fs 0w40 to nowa wersja mobila 1 new life 0w40 tyle ze ten fs nie ma aprobaty bmw LL01.

Trzeba szukac czegos innego z norma LL01 :D

🙃🙃

Opublikowano
Motul xcess 5W40

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może być.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jeśli można to chciałbym podpytać o olej do E90 318i rocznik 2007 z przebiegiem 100 tyś. km.

Przez parę sezonów jeździłem na AMSOIL 5W40 Synthetic European Engine Oil (AFL).

Generalnie jestem bardzo zadowolony ale jest drobne ale…

Olej ten nie jest dostępny tam gdzie mieszkam.

Na miejscu mogę kupić produkty Motul-a i Valvoline.

Proszę o podpowiedź jaki olej ww producentów byłby najlepszy.

Opublikowano

WItam!

Panowie mam wielki dylemat, więc:

BMW f31 318d 2012 grudzień

Aktualnie zalana Castrolem 0w30. I teraz ma dylemat czym zalać, będzie to pierwsza wymiana za mojej kadencji

myśle o Millersie lub o oryginale Shella. tylko czy pozostac przy 0w30 czy moze przejsc na 5w30 ?

co bedzie korzystniejsze ? czy oleje oryginalne nie sa po prostu przereklamowane ?

 

przebieg 140 tyś

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Czy ktoś z Was używa oleju 10w60 w 320i?

 

Myśle nad taka zmianą po rekomendacji mechanika, ale nie jestem co do tego zupełnie przekonany. Próbuje się ratować przed remontem silnika (uszczelniacze i wszelkie inne uszczelki w silniku). Moje 320i dość mocno dymi na niebiesko oraz spała dość sporo oleju - ok. 0,7l na 1000km. Być może zmiana oleju na gęstszy trochę by pomogła. Co sądzicie?

Opublikowano
Zbieraj środki na standardowy remont i uszczelnienie N46 a nie zalewaj oleju, którego parametry nie idą w parze z wymaganiami jakie stawia konstrukcja silnika.
Opublikowano

To najlepsze wyjście, ale nie pytałbym, gdybym mógł z niego teraz skorzystać (remont chce odwlec o jakieś pol roku, a auto teraz kopci, ze nie raz wstyd ze świateł ruszyć).

 

O 10w60 do 320i powiedział mi mechanik, ktory BMW zajmuje się całe życiem pewnie ma trochę wierdzy na temat tych silników, ale chciałem podpytać forumowiczów. Sam się zdziwiłem, ciekawi mnie czy ktoś z forum kiedyś wlewał taki olej do 318/320i. Gdzieś kiedyś jakieś szczątkowe wpisy widziałem, ale bez szczegółów..

Opublikowano
Ja w moim n52 przez jakis czas jezdzilem na oleju 10w60 i raczej nic zlego z silnikiem sie nie stalo, tez chcialem ograniczyc spalanie oleju ale szczerze mowiac niewiele to dalo. Jesli silnik wymaga remontu i spala takie ilosci oliwy to niestety innym olejem nie zatrzymasz tego. Jesli moge doradzic to przez te pol roku lataj na tym oleju jaki masz zalany i rob dolewki do czasu remontu. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze oleje 10w60 moga zminimalizowac branie oleju ale nie w przypadku poboru rzedu 0.7l na 1000km.
Opublikowano

Ktoś coś wie co się stało z olejem mobil new life 0w40?

Wygląda na to że już nie ma certyfikatu bmw LL-01, w każdym bądź razie nie ma go 0w40 FS który jest chyba następcą new life, razem z ESP, ale tego drugiego nie mieli u mnie w sklepie.

Kupiłem 0w40 FS, mam nadzieję że nie jest zły do starego sztrucla (e46)

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

Opublikowano

Silnik N53, dowiedziałem się że wcześniejszy właściciel lał 5W30 Castrol Edge BMW LL-04

Chcę wymienić olej, to bez płukanki lać Motul 8100 X-Clean+ 5W30 czy Motul 8100 X-Cess 5W40

Czy trzeba robić płukankę?

Opublikowano
xcess 5w40 i tak zrobic plukanke lm

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
xcess 5w40 i tak zrobic plukanke lm

Moje doświadczenie z płukankami jest raczej nikłe więc pozwolę sobie dopytać.

Czy takowa płukanka nie spowoduje zapchania jakichś kanalików olejowych czy czegoś innego przy odklejeniu się jakiejś mazi

ze względu na stosowany wcześniej olej i przebieg?

 

Liqui Moly Engine Flush 300ml taki?

 

Jeżeli olej jest obecnie praktycznie na max to można dolać te 300ml czy trzebaby trochę popuścić?

Opublikowano

nic nie zatka,nic nie zepsuje. plukanka tak naprawde rozrzedza twoj olej aby go wyplynelo jak najwiecej (dlatego nie wolno jezdzic na plukance aby nie obciazac silinika).

 

tak lm flush bardzo dobry i nie nie musisz dla 20 min pracy i 300 ml spuszczac olej.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, zbliża mi się wymiana oleju za kilka tygodni.

 

Dylemat, Ravenol czy Penrite? Aktualnie jeżdżę na Neste City Pro 5W40 + Archoil 9100, ale chciałbym coś spróbować innego również na bazie PAO. Jakieś doświadczenia?

 

Jeśli chodzi o Ravenol celowałbym w VST 5W40 - najlepsze parametry z 5W40 w ofercie Ravenola. Natomiast jeśli chodzi o Penrite to HPR 5W40, oba są LL-01.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nikt nic? Szczególnie ciekawie wygląda, patrząc na karty charakterystyki Ravenol VST 5w40 albo SSL 0w40

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słabsze ma parametry niż 5w40 VST

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
5w40 jezeli nie parkujesz pod chmurka. imo

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.