Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z łańcuchem masz rację ;)

Profilaktycznie [trochę już był słyszalny] wymieniałem kompletny rozrząd :8)

Opublikowano
W weekend przechodzę na shella, standardowo płukanka LM, zobaczymy jak będzie pracował na tym oleju...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego Rivasi czy olej FUCHS TITAN GT1 XTL C3 505.01 5W40 20L będzie wraz z dodatkiem ARCHOIL AR9100 MODYFIKATOR TARCIA - 250ML ok do m57 + dpf z przebiegiem 140 tyś /50% trasa i 50% miasto/ oraz dla M47 140 tys przebiegu /30% trasa, 70 % miasto/ ?

Zmiana co około 15000 km.

 

pozdrawiam

Opublikowano

hmm jezeli mowisz o tym oleju : http://olejefuchs.pl/titan-gt1-5w40-xtl.html to tak bedzie to odpowiednie

 

Jezeli masz troche wiecej kasy i trzymasz sie Fuchs to http://olejefuchs.pl/titan-gt1-pro-c-3-5w30-xtl-pl.html jest olejem z tych popularnych na dzien dzisiajszy pozostawiajacym nakjmniej osadow w silniku

 

w obu przypadkach z dodatkiem Archoil 9100 lub innym tego rodzaju.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Kolejne pytanie z gatunku olejów - jaki ATF powinien być zalany do układu wspomagania w E90 pre-LCi ? Informacja na korku to tylko ATF, a przecież jest dexron II,III,IV :?:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hmm jezeli mowisz o tym oleju : http://olejefuchs.pl/titan-gt1-5w40-xtl.html to tak bedzie to odpowiednie

 

Jezeli masz troche wiecej kasy i trzymasz sie Fuchs to http://olejefuchs.pl/titan-gt1-pro-c-3-5w30-xtl-pl.html jest olejem z tych popularnych na dzien dzisiajszy pozostawiajacym nakjmniej osadow w silniku

 

w obu przypadkach z dodatkiem Archoil 9100 lub innym tego rodzaju.

 

 

 

Czy ten 5w40 nie będzie lepszy w warunkach szybszej jazdy autostradą. Choć w przypadku M47 chyba lepszy byłby ten 5w30 z uwagi na problemy ze smarowaniem turbo oraz wału.

Ostatecznie zrobię jednak tak jak radzisz Ty oraz producent. Dzięki za pomoc.

Opublikowano
Witam wiem że to nie dział x1 ale ten sam silnik. Panowie leję do swoich autek z silnikami N47 Millersa Trident 5w30, wymiany co 12-14 tyś km. I z tąd pytanie zostać przy nim czy zmienić.
Opublikowano

moroys

Panowie jeździł ktoś z was na oleju LUKOIL GENESIS PREMIUM 5W-30 lub 5W-40 (BMW LL-04) z technologią LOW SAPS ?

 

to to samo co total lub motul czy elf jakos tak. niektorzy to chwalą.

Opublikowano
Ok, dzięki za info. Kolega chciał mi sprowadzić kilka litrów w dobrej cenie, ale skoro to to samo co motul, to nie będę zmieniał. Dalej będę zalewal Motulem.
Opublikowano
Po drugiej płukance 250km od wymiany olej nadal klarowny. Także chociaż w jakiś sposób mogę potwierdzić działanie tego specyfiku.
Opublikowano
Po drugiej płukance 250km od wymiany olej nadal klarowny. Także chociaż w jakiś sposób mogę potwierdzić działanie tego specyfiku.

 

o ktory specyfik ci chodzi, ostatnio mowiles o plukance LM, czy to o nia chodzi ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Dokładnie tak, płukanka LM, poprzednio tak samo. A jeśli chodzi o akustykę to w porównaniu do elfa nie ma praktycznie różnic na shellu. Chociaż może zimny troszkę mniej klekocze i szybciej wycisza się hydraulika ? W każdym razie przy kolejnej wymianie oleju płukankę na pewno zastosuję :cool2:
Opublikowano
Dokładnie tak, płukanka LM, poprzednio tak samo. A jeśli chodzi o akustykę to w porównaniu do elfa nie ma praktycznie różnic na shellu. Chociaż może zimny troszkę mniej klekocze i szybciej wycisza się hydraulika ? W każdym razie przy kolejnej wymianie oleju płukankę na pewno zastosuję :cool2:

 

plukanka tak naprawde myje ci silnik tylko powierzchowno bo srodki w niej zawarte sa bardzo ale to bardzo lekkie ale zmnijesza gestosc oleju aby ten mogl scieknac do konca dlatego nie wolno na niej jezdzic.

 

jezeli chcesz wymic silnik, uzyj Archoil 2300 lub Archoil 9100, te produkty myja sinik przez okres wymiany (15k kilometrow), powoli bezpiecznie dokladnie zmieniajac brudy w zawiesine.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
W sklepie doradzili mi Castrol 5W40 za miast 5w30... który lepszy do 335d po chipach i wymienionych turbinach na wieksze?

 

po chipach silnik bardziej sie nagrzewa (bo ma wieksza moc ktora nie byla przewidziana fabrycznie) i ci dobrze doradzili, olej 5W40 bedzie lepszy.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
To prawda tylko ze jeden z tych estrow to ester lanoliny a ester lanoliny rozpuszcza laki i carbon czyli myje silnik. Archoil 9100 jest jednoczesnie bardzo dobrym dodatkiem zawierajacy bor i potas w formie bezpopiolowej i przy okazji myje silnik.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Witam wiem że to nie dział x1 ale ten sam silnik. Panowie leję do swoich autek z silnikami N47 Millersa Trident 5w30, wymiany co 12-14 tyś km. I z tąd pytanie zostać przy nim czy zmienić.

Rivasi a co sądzisz o tym moim millersie

Opublikowano
Z tym ściekaniem oleju to faktycznie możesz mieć rację. Wg producenta wchodzi 5,5l, natomiast mi po zastosowaniu płukanki i wyciągnięciu niewielkiej ilości (ok 50ml) z podstawy filtra udaje się zalać 5,7l i to jest nie licząc milimetra maks.
Opublikowano
W sklepie doradzili mi Castrol 5W40 za miast 5w30... który lepszy do 335d po chipach i wymienionych turbinach na wieksze?

 

po chipach silnik bardziej sie nagrzewa (bo ma wieksza moc ktora nie byla przewidziana fabrycznie) i ci dobrze doradzili, olej 5W40 bedzie lepszy.

 

 

dziekuje Ci bardzo... a doradziłbys mi cos jeszcze lepszego?

Opublikowano

fzhut

Z tym ściekaniem oleju to faktycznie możesz mieć rację. Wg producenta wchodzi 5,5l, natomiast mi po zastosowaniu płukanki i wyciągnięciu niewielkiej ilości (ok 50ml) z podstawy filtra udaje się zalać 5,7l i to jest nie licząc milimetra maks.

od tych plukanek to niektorym w glowach cos wyplukalo. ja zalewam przy wymienia 5L i jest w polowie, po paru tysiaczkach dolewam jeszcze 0,5 i jest troche ponad max. plukanki sranki, magnetyzery, oleje cudaki i inne czary mary po ktorych delikwent twierdzi, że silnik chodzi aksamitnie :mrgreen: i w baku przybywa paliwa zamiast ubywac.

Opublikowano
Witam wiem że to nie dział x1 ale ten sam silnik. Panowie leję do swoich autek z silnikami N47 Millersa Trident 5w30, wymiany co 12-14 tyś km. I z tąd pytanie zostać przy nim czy zmienić.

Rivasi a co sądzisz o tym moim millersie

 

Nigdy nie interesowalem sie tym olejem a wiec nie bede ocenial, charakterystyki sa srednie ale w normiei a przy tym krotkim interwale (bardzo dobrym) wymiane kazdy olej bedzie dobrze sie spisywal. Jezeli jestes zadowolony i nie masz jakis precyzyjnych bolaczek jak np zbyt duze spalanie oleju to zostan przy nim. trident to seria tak zwana watrsztatowa ale wersja premium czyli XF nie daje widocznych plusow.

 

 

dziekuje Ci bardzo... a doradziłbys mi cos jeszcze lepszego?

 

Na temat nowego Castrola (titanium) nie bede sie wypowiadal bo jest jeszcze za malo danych, jezeli bym mial doradzic cos innego to bym sie zastanowil miedzy VALVOLINE SynPower Xtreme MST C3 5W40 i FUCHS TITAN GT1 5W40 XTL. Jezeli masz duzo kasy to sa jeszcze oleje Redline ale to wydatek rzedu 70 zl/litr, importer troche przesadzil.

 

Osobiscie do oleju tak wytezonego auta bym zalal albo Archoil 9100 albo Archoil 9200.

 

fzhut
Z tym ściekaniem oleju to faktycznie możesz mieć rację. Wg producenta wchodzi 5,5l, natomiast mi po zastosowaniu płukanki i wyciągnięciu niewielkiej ilości (ok 50ml) z podstawy filtra udaje się zalać 5,7l i to jest nie licząc milimetra maks.

od tych plukanek to niektorym w glowach cos wyplukalo. ja zalewam przy wymienia 5L i jest w polowie, po paru tysiaczkach dolewam jeszcze 0,5 i jest troche ponad max. plukanki sranki, magnetyzery, oleje cudaki i inne czary mary po ktorych delikwent twierdzi, że silnik chodzi aksamitnie :mrgreen: i w baku przybywa paliwa zamiast ubywac.

 

pomijajac brak konretow i obelgi pod adresem kolegi (ktory nawiazywal do faktu ze pojemnosc oleju podane w charakterystykach silnika to ilosc dolewowa a nie calkowita ktora tam sie miesci, producent przewidzial marze na olej ktory nie splywa, brudy itd... Latwo sobie z tego zdac sprawe zalewajac silnik po remoncie calkowitym, bedzie brakowalo okolo 10% do maksa ), co chciales powiedziec ze odradzasz plukanki i jakiekolwiek srodki oprocz oleju do silnika ? Jezeli tak to dlaczego ? To nie atak to pytanie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Witam wiem że to nie dział x1 ale ten sam silnik. Panowie leję do swoich autek z silnikami N47 Millersa Trident 5w30, wymiany co 12-14 tyś km. I z tąd pytanie zostać przy nim czy zmienić.

Rivasi a co sądzisz o tym moim millersie

 

Nigdy nie interesowalem sie tym olejem a wiec nie bede ocenial, charakterystyki sa srednie ale w normiei a przy tym krotkim interwale (bardzo dobrym) wymiane kazdy olej bedzie dobrze sie spisywal. Jezeli jestes zadowolony i nie masz jakis precyzyjnych bolaczek jak np zbyt duze spalanie oleju to zostan przy nim. trident to seria tak zwana watrsztatowa ale wersja premium czyli XF nie daje widocznych plusow.

 

Cześć dzięki za odpowiedź, słuchaj w e30,e36 jeździłem lata temu na Castrolu miałem to szczęście że kolega mi przywoził z De. Później w e91 320i używałem Motula 5w40, wymiany co 10-11. Dolewka w tym czasie 0,5 litra. Zmieniając na Millersa, od wymiany do wymiany 0 dolewek.Dla tego użytkując swojego pierwszego diesla n47 zalewam Millersem 5w30 tez bez dolewek.Zaniepokoiła mnie tylko jedna rzecz(może tak ma być), przy temperaturze ok -6.Przy starcie taki lekki metaliczny dźwięk. Może Millers nie jest taki odporny na niskie temperatury na zimny start ?

Opublikowano

Witam,

 

Przymierzam sie do wymiany oleju przez weekend i chcialem sie upwenic i potwierdzic.

 

Przed zlaniem oleju zamierzam do rozgrzanego silnika na 15min wlac jakas plukanke, tutaj myslalem o Liqui Moly Pro-Line Engine Flush 500ml lub Archoil AR2820 Professional Engine Flush (400ml Bottle)

 

Nastepnie po spuszczeniu oleju chcialem zalac Mobil 1 New Life 0w-40 i dolac Archoil AR2300 Nano Fluid System Cleaner (250ml) lub Archoil AR9100 Advanced Friction Modifier & Oil Additive (250ml) i teraz moje pytanie - ktory lepszy??

 

Wczesniej mialem zalany Mobil1 New Life 0w-40 z Archoil AR2300.

 

Lac ten sam czy lepeiej Archoil AR910??

 

Czy co do plukanki to faktycznie nie ma roznicy? Bo Liqui Moly jest sporo tansza od Archoil AR2820.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.