Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja do swoich dwóch bmw leje millersa xf long life jedyny problem to dostępność ( na stacji go nie kupisz) a w warszawie może w paru miejscach ,naszczęście nie musze dolewać :D . I jeszcze jedno roz

Ewany jest w uk.

Opublikowano
Obie Bmw118 d i320 d chodzą zdecydowanie ciszej niż na castrolu który leją znajomi w aso olej przy wymianie zdaje sie mniej" przepracowany" i przedewszystkim nie biorą ani grama oleju millersa co zdaża sie niestety u moich znajomych posiadających flotowe bemki serwisowane w Aso i zalewane castrolem, generalnie zero problemów,( co 2 wymianę wymieniam również separator oleju), przebiegi 1- 140 tyś, 3- 110 tyś.Kupuj tylko oryginaly produkt najlepiej u przedstawiciela firmy( dodatków do paliw millersa nie testowałem dlatego nie polecam..ale czytałem na racingforum że są raczej bez rewelacji). Pozatym millers oil dostał pozytywną rekomendacje od Bmw i Mercedesa jako godne zaufania .Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też mam w planie zalanie Millers XF tak że dobrze jest przeczytać pozytywne opinie, LIqui Moly to dobra firma ale niestety nie posiadają olejów full syntetycznych ze specyfikacją LL-04
Opublikowano
Kolega jest dystrybutorem Millersa więc jeśli ktoś ma jakieś problemy ze zdobyciem to mogę podpytać o jakąś wysyłkę itd. Też aktualnie zamierzam wymienić na Millersa
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wymiana u mnie już tuż tuż i zastanawiam się właśnie jaki olej wybrać, a problem jest taki iż nie wiem jaki był poprzedni.

Myśle że chyba wybiore Millersa tylko nie wiem czy 5W30 czy 0W40, moja betka ma przejechane już 203tys.

 

Jak myslicie który lepszy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymiana u mnie już tuż tuż i zastanawiam się właśnie jaki olej wybrać, a problem jest taki iż nie wiem jaki był poprzedni.

Myśle że chyba wybiore Millersa tylko nie wiem czy 5W30 czy 0W40, moja betka ma przejechane już 203tys.

 

Jak myslicie który lepszy?

 

Wybierz ten który zaleca Millers do twojego silnika: http://www.millersoils.co.uk/whichoil.asp

Opublikowano

Znajomy ostatnio wymienił typowego Castrola na Motul,różnica odczuwalna,

Mam aktualnie castrol EDGe 5w30 .. (zalewam go chyba tylko i wyłącznie z braku czasu na oczyszczenie silnika pod nowy olej...)

w przypadku mojej e90 325xi ciągnie litr co 5 tysięcy kilometrów ;/ nie mam wycieków, samochód ma przejechane 50 000 tys.

Czy tylko mi tak zjada Castrola? hmm.... :?:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy, przymierzam się do wymiany oleju. Obecnie mam zalany Castrol Edge 0w40 (320D, ~150000km przebiegu) i zastanawiam się nad zmianą na jakiś olej polecany wyżej.

 

Czy przy zmianie oleju na inny, niż był stosowany do tej pory, trzeba (oprócz oczywiście wymiany filtra oleju) robić jakieś dodatkowe rzeczy (np. czyszczenie jakichś elementów ze starego oleju)? Czy standardowo spuszcza się stary olej i zalewa nowy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Czy przy zmianie oleju na inny, niż był stosowany do tej pory, trzeba (oprócz oczywiście wymiany filtra oleju) robić jakieś dodatkowe rzeczy (np. czyszczenie jakichś elementów ze starego oleju)? Czy standardowo spuszcza się stary olej i zalewa nowy?

 

Możesz profilaktycznie użyć płukanki dobrej firmy np. LM, Motul, Millers aby dokładnie pozbyć się resztek starego oleju i szlamu jeśli taki w ogóle jest.

Opublikowano

Oczywiście pytanie po co ??, jak wleje olej innej firmy o tych samych parametrach to resztka tak czy siak się zmiesza a jak bedzie tego 100-200ml to kompletnie nie ma to znaczenia. A bawić się w jakieś płukanki na siłę bez sensu moim zdaniem.

 

 

jedyne co to strzykawka z wężykiem i wybrać dodatkowo resztki oleju z mocowania filtra oleju, tak to ..... nie ma co popadać w skrajność.

 

 

pzdr. Łukasz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście pytanie po co ??,

 

Choć by po to żeby wyczyścić wnętrze silnika po Castrolu który lubi pozostawić szlam.

Opublikowano
ja od nowości zalewałem ori BMW gdyż był na gwarancji , później przesiadłem się na motula ll-04 5W40 i jestem zadowolony, teraz moja bunia ma 215tkm i myślę zalać tym millersem ale nie wiem czyt przesiadka z 5W40 na 5W30 będzie odpowiednia ? coraz częsciej słyszy się o podrabianiu motula stąd moja ochota na zmianę...

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moja bunia ma 215tkm i myślę zalać tym millersem ale nie wiem czyt przesiadka z 5W40 na 5W30 będzie odpowiednia ?

 

A czemu przejście z 5W40 na 5W30 miało by być nie odpowiednie ? Przecież obydwa to tzw. syntetyki tylko różnią się lepkością ,tak że śmiało możesz zalać 5W30.

Opublikowano
a co w ogóle sadzicie o olejach millers ? dobra alternatywa dla np. motula ? gość który handluje obydwoma markami wypowiadając się na temat obydwu firm wskazał millersa jako wyższą pułkę....

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opinie są bardzo pozytywne, jest prawdziwym olejem syntetycznym wyprodukowanym na bazie Estrów a nie jak większość olejów 5WX które są hydrokrakowane, produkowany jest w jednej fabryce w Birghouse UK, w PL mało znany i dlatego zapewne jeszcze nie podrabiany.
Opublikowano
sprawdze to nieddlugo bo za 2 tkm mam wymianę oleju więc zaleje tego millersa i zobaczymy czy choćby praca silnika sie zmieni. tylko te parametry wolałbym 5w40 no ale millers ma 5w30...ahhh

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tylko te parametry wolałbym 5w40 no ale millers ma 5w30...ahhh

 

Ja akurat żałuje trochę że wlałem do swojego 5W40 i przy następnej wymianie wracam do 5W30.

Opublikowano
a dlaczego ?

320d po wirusie: 202KM i 406Nm


"Jeśli Bóg byłby za przednim napędem, chodzilibyśmy na rekach" :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ponieważ 5W40 jest bardziej lepki i przy zimnym starcie czuć jak silnik ciężej kręci, prawie wszystkie marki olejowe zalecają do tego silnika oleje lekkobieżne, nawet czytałem informację chyba w TIS że silnik M47N2 ma duże opory podczas rozruchu i dlatego zalecane są oleje o mniejszej lepkości.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

polecam millersa ,obstawiam jeszcze troche i bedzie podrabiany!!!

zalalem go ok 800km temu i silnik jakby lepiej pracowal ale totylko odczucie nic sprwdzonego faktami,zauwazylem jedno ze po przejchaniu tych km olej nadal jest w miare jasny :shock:

Opublikowano

Witam!!

Mam pytanie mam zalany olej Castrol EDGE 5w30 full synthetic mam przejechane 103tys km czy może taki być olej??? czy wymienić na coś innego?

Mechaniki mi powiedział żebym lepiej zalał Mobilem bo jest lepszy

Opublikowano

Proponuje lekture powyzszego tematu od poczatku.

A Castrolu sam juz pisalem wczesniej, ze lepiej od niego odejsc.

Jezeli chodzi o Millersa to ma wszystko co trzeba.

Prosze bardzo: http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/oleje-silnikowe/xfs-0w40/

Jezdzilem na nim i polecam.

0W to oznaczenie zimowe, natomiast /40 to oznaczenie letnie. Jezeli nie upalacie auta i jezdzicie jak przyslowiowy Kowalski to 30 starczy, jak lubicie cisnac to 40stka.

Na zime czy lejecie 5W30 czy 5W40 to jeden grzyb, bo na zime i ten i ten ma oznaczenie 5W, lepszy na zimne rozruchy jest 0W.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.