Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
hey,

strona na jakiej kupiłem wydaje mi się najpewniejsza z możliwych. Co do oleju to zamówiłem praktycznie taki sam Amsoil AEL 5W-30 100% Synthetic Motor Oil 5L z Archoil AR9100 250ml. Ciekawi mnie ten dodatek Archoil, pozwolę sobie wkleić kilka faktów na jego temat:

Archoil AR9100 to kompleksowy BEZSIARKOWY modyfikator tarcia oparty o estry nanoboranów potasu – rewelacyjnie obniża tarcie i zużycie a jednocześnie podwyższa liczbę TBN o ponad 3,5 punktu znacznie wydłużając okres przydatności oleju o zredukowanych popiołach (LOW SAPS) nawet podczas stosowania paliwa o wyższym poziomie siarki niż dopuszczony normami.

 

Tutaj jest więcej informacji w razie czego http://najlepszysyntetyk.pl/shop/archoil-ar9100-nanoboranowy-modyfikator-tarcia/

 

9100 to jeden z lepszych dodatkow do oleju tak jak wszystkie produkty chyba Archoila ale to chyba nie ten temat.

 

#krzycho :

Jak chodzi o olej obojetny to sie oczywoscie nie zgodze. Zalej w zime przy -10°C Millers a potem Mobil 1 0W40 New life i wrocimy do tematu czy CCS 3050 mobila nie jest widoczny podczas rozruchu silnika obok 6000+ millersa...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
hey,

strona na jakiej kupiłem wydaje mi się najpewniejsza z możliwych. Co do oleju to zamówiłem praktycznie taki sam Amsoil AEL 5W-30 100% Synthetic Motor Oil 5L z Archoil AR9100 250ml. Ciekawi mnie ten dodatek Archoil, pozwolę sobie wkleić kilka faktów na jego temat:

Archoil AR9100 to kompleksowy BEZSIARKOWY modyfikator tarcia oparty o estry nanoboranów potasu – rewelacyjnie obniża tarcie i zużycie a jednocześnie podwyższa liczbę TBN o ponad 3,5 punktu znacznie wydłużając okres przydatności oleju o zredukowanych popiołach (LOW SAPS) nawet podczas stosowania paliwa o wyższym poziomie siarki niż dopuszczony normami.

 

Tutaj jest więcej informacji w razie czego http://najlepszysyntetyk.pl/shop/archoil-ar9100-nanoboranowy-modyfikator-tarcia/

 

9100 to jeden z lepszych dodatkow do oleju tak jak wszystkie produkty chyba Archoila ale to chyba nie ten temat.

 

#krzycho :

Jak chodzi o olej obojetny to sie oczywoscie nie zgodze. Zalej w zime przy -10°C Millers a potem Mobil 1 0W40 New life i wrocimy do tematu czy CCS 3050 mobila nie jest widoczny podczas rozruchu silnika obok 6000+ millersa...

Rivasi, to który olej polecasz / proponujesz?

-------------------

Artur

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Moje spostrzeżenia apropos Royal Purple 5W30 HPS -niby że taki super, opatentowany dodatek synerlec, cynk i cos tam jeszcze,

wrażenia:

1. zauważalnie zmienił się dzwiek silnika na bardziej metaliczny "kosiarkowy"

2. mam wrażenie,że auto gorzej się wkręca szczególnie na 2 i 3 biegu

3. ze zmiana oleju zbiegło sie wysypanie przepustnicy-adaptacja ponowna pomogła-czy to przypadek nie wiem...

4. samochód mocno wibruje dopóki sie nie rozgrzeje- dodam że wcześniej był zalany M1 quick death 0W40

i pomimo że to kiblowaty olej to zadne z powyższych nie występowało lub w stopniu prawie nie zauwazalnym...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

Zmieniajcie oleje na wynalzki i potem remonty rubcie za grube tysiace .

Każdy leje ustrojstwa a inni tylko castrola i jest ok .

Po zmianie raptownie wszystkim coś sie dzieje z silnikiem ale to za sprawą nowego oleju a nie starego - czytaj Castrola .

Nie reklamuje tej firmy ale 260KKM na tym oleju robi renomę .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Olej powinien byc dostosowany do silnika i to specyficznie do danego silnika.

 

1. W kazdym wypadku oprocz aut ktore od poczatku jezdzily na mineralow lub semi mineralu bierzemy syntetyk.

 

2. Wymieniamy olej co 10000 km, max 12000.

 

3. staramy sie uzywac olejow API SN (albo spelniajace normy oprocz zadkich wyjatkow jak Mobil1 ESP 0W40)

 

4. Jezeli silnik jest dizla i dziala dobrze, nie ma ogromnego przebiegu itd to po prostu chronimy go nalezycie oszczedzajac dpf : Amsoil 5W30 low saps, Mobil 1 5W30 ESP, Valvoline 5W40 C3 MST z powodu zanizonego startu na zimno. Jezeli silnik zaczyna miec swoje lata lub przebieg, przechodzimy na cos mocniejszego czyli Mobil ESP 0W40 ponownie z powodu znakomitego startu na zimno lub Amsoil 5W40 Mid saps.

 

5. Jezeli silnik jest benzyniakiem to chrzanimy norme LL04, wlewamy Mobil 1 0W40 New life, Amsoil 5W40 full saps lub Redline 0W30. Katalizator przetrwa srednio 160000 zamiast 200000 km ale nasz silnik bedzie dalej zyl jeszcze dlugo i szczesliwie.

 

6. Wyjatek 1 : Jezeli mamy silnik ktore akceptuje oleje longlife 98 to lejemy orginal BMW longlife 98 5W40, bardzo dobry olej.

 

7. Wyjatek 2 : jezeli mamy silnik ktory potrzebuje normy LL14 to lejemy oleje normy LL14 (nie mialem poprostu stycznosci a jak biorac pod uwage punkt 15 to juz nigdy nie popelnie bledu gdybania jezei czegos nie zbadam doglebnie)

 

8. Wyjatek 3 : te porady nie dotycza olejpw z seri M, nie mam nie uzywalem, nie bede gdybal.

 

9. Przed kazda wymiana oleju uzywamy plukanki znanej i uznanej firmy, Liqui moly, Xenum, Xado, Archoil AR2820 (uwaga 2300 jest troche specyficzny nie testowalem jeszcze nie bede sie wypowiadal), Millers, Valvoline, Amsoil, itd wszystkie sa sobie rowne. Czy dluzej plukanka moze lezyc/plukac wedlug instrukcji w silniku tym jest lepsza ale kazda z nich spelnia swoja role. Juz absolutnie stosujemy plukanke jezeli uzywamy olejow z tendencja do polimeryzacji czyli wiekszosc Castrolow, oleje orginal BMW oprocz LL98, Motule ester formula, Liqui moly mobilenum, Redline ale tez inne.

 

10. Stosowanie produktow powloki ceramicznej typu LM Ceratec, Xado 1 stage, Archoil 9300... jest jak najbardziej wskazane. To nie sa srodki naprawcze tylko zapobiegawcze, uchronia silnik w ekstremalnych momentach przed zatarciem typu przegrzanie silnika, rozerwanie miski olejowej, bardzo wysilona praca. Uwaga to nie sa srodki naprawcze, jezeli zatrzecie silniik to one go nie naprawia. powloki ceramiczne w zaleznosci od produenta naklada sie raz na 50000 lub 100000 km czyli raz na 5 lub 10 zmian olejow (10 tys km lub max 3 lata jezeli robicie nizsze przebiegi

 

11. Dodatki do olejow typu Archoil 9100 lub LM MoS2 (te dwa testowalem) sa jak najbardziej skuteczne. Jezeli wy nie czujecie roznicy to wasz silnik ja czuje, jezeli zrobicie analize oleju to bedzie to ewidetne (150 zl). Uzycie takiego produktu kilkakrotnie poprawi ochronne waszego silnika, zaden olej sam nie bedzie mial tej skutecznosci. Uwaga w przypadku LM MoS2 absolutnie pluczemy silnik miedzy wymianami.

 

12. Produkty typu Metal Conditioner maja efekt tylko w przypadku produktow high end, dosyc drogich (np. Archoil 9200), w innych przypadkach stezenie i jakosc produktu sa niewystarczajace

 

13. NIE UZYWAMY PRODUKTOW typu stop wycieka oleju, Wyciszacze popychaczy, stabilizatorom lepkosci. Nie chodzi tu o to ze nie dzialaja bo dzialaja ale zwiekszaja lepkosc oleju co moze miec przykry skutek szczegolnie w zimie przy duzych mrozach przy starcie na zimno lub w przypadku urzadzen jak valvetronic. Jezeli jest wyciek zmieniamy co trzeba (zazwyczaj uszczelke), jezeli nas denerwuja popychacze na zimno to planujemy glowice i wymieniamy popychacze a olej dobieramy taki jaki trzeba a jezeli wam zre litr oleju na 1000 km to i tak macie pierscienie/tloki i kilka innych uszczelek jednoczesnie do wymiany.

 

14. Mimo ze to nie jest bezposrednio zwiazane z olejami silnikowymi ale jednak, przy kazdej wymianie oleju, pluczemy uklad zasilania paliwem produktem typu LM Benzin-System-Reiniger, Xado Maxi flush, Atomic Multi cleaner benzyna lub Archoil 6400 jak chodzi o benzyne i LM Pro-Line Diesel Cleaner, Atomic Mult cleaner Dizel lub Archoil 6400D jak chodzi o dizle. Jezeli mamy wtrysk bezposredni to dobrze skrocic ten interval do 5000 KM.

 

15. MEA CULPA LL01 przy silnikach benzynowych (a w szczegolnosci Mobil 1 0W40 new life ktory zartobliwie nazwalem quick death) : Wczesniej odradzalem uzywania produktow typi LL01 full saps z pôwodow mniejszej zywotnosci katalizatorow trojdroznych w benzynach i po korespondencjach z ludzmi na tym forum or forach wyspecjalizowanych w olejach amerykanskich i rosyjskich, osbistych testach na silniku i analizach laboratoryjnych, troche literatury technicznej i rozmowie z dwoma trzema specjalistami doszedlem jednak do konkluzji ze benefity zwiazane w benzynie ze stosowaniem olejow LL01 przewyzszaja skrocenie trwalosci katalizatora. A/ oleje LL01 prezentuja zazwyczaj lepszy potencjal ochronny niz oleje LL04 ale przy skroconej wymianie do 10 lub 12 KM nie ma to juz takiego znaczenia B/ Oleje LL01 maja czesto DUZO ALE TO DUZO lepszy start na zimno. Roznica jest odczuwalna juz przy temperaturach rzedu +5/-5 ktore w polsce potrafia sie utrzymywac nawet 5 miesiecy a przy - 20/-30 to juz jest dzien i noc. CCS Mobile 1 0W40 przy - 30 to 3050 mpas, jezeli to porownamy nawet do najlepszego oleju LOW saps jak chodzi o start na zimno czyli Amsoilem 5W30 low saps to jest o polowe mniej (5880 nowa formula i 5300 stara formula jeszcze dostepna) a MRV stoi rownierz na wyskim poziomie C/ oleje LL01 maja czesto dosyc niskie wartosci NOACK i wyzszy flash point co sprzyja niskiemu spalaniu oleju. Na minus olejow LL01 D/ Oleje LL01 pozostawiaja zazwyczaj wiecej depozytow w silnikach niz oleje LL04 low saps (ale nie jest to regula absolutna) za to latwo mozna sie pozbyc tyvh depozytow poprzez plukanki i uzycie sosatkow do olejow typu Archoil 9100.

 

16. Kupujcie oleje z pewnych zrodel. NA polskim rynku jest mnostwo podrobek. Najbardziej podrabiane oleje to Castrol, Mobil i Motul ale mozecie znalesc podrobe prawie kazdego oleju. W przypadku tych 3 olejow warto posilic sie jezeli macie taka mozliwosc o kupno wersji z rynku niemieckiego lub zmiane oleju u mechanika ktory jest zwiazany umowa partnerska z jedna z tych marek a jezeli jezdzicie do mechanika z wlasnym olejem to jest zupelnie normalne ze wam doliczy 40 lub 50 zl wiecej za wymiane oleju, biznes is biznes, na oleju robi marze, jezeli nie moze jej zrobic na oleju to zrobi wieksza na usludze). W przypadku olejow amerykanskich (glownie Valvoline i Amsoil) to sklepy online dystrybutorow sa dobrym zrodlem gdzie mozna kupic olej orginalny. Nie mowie zeby w ogole nie kupowac w malych sklepach ale upewnijcie sie u dystrybutora ze oleje sa brane u niego. Podrobiony olej to katastrofa

 

17. a co jezeli nie stac mnie na olej high end za 50 zl za litr ??? Wtedy polecam albo olej FUCHS 5W40 TITAN GT1 XTL albo ORLEN 5W30 XD PLATINUM MAX EXPERT ze wskazaniem jednak na ten pierwszy mowinismy oscylowac przy cenach rzedu 26/27 zl za litr przy bankach 4 litry.

 

18. Ale BMW rekomenduje castroal i zmiane co 25 tys KM. To marketing. nic wiecej. biora za to gruba kase. tak samo jak nowe oleje Castrol EDGE titanium FST, poki nie zobaczymy danych technicznych i VOA to pozostaje to marketing. Ale tylko glupi nie zmienia zdania a wiec czekajmy na nowe dane

 

Mam nadzieje ze troche wnioslem do tematu.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Zmieniajcie oleje na wynalzki i potem remonty rubcie za grube tysiace .

Każdy leje ustrojstwa a inni tylko castrola i jest ok .

Po zmianie raptownie wszystkim coś sie dzieje z silnikiem ale to za sprawą nowego oleju a nie starego - czytaj Castrola .

Nie reklamuje tej firmy ale 260KKM na tym oleju robi renomę .

 

Ogromna wiekszosc ludzi na tych stronach lub na innych forach ktorzy odeszli od castrola wrecz przeciwnie niz mowisz odczula poprawe osiagow, jedynie ludzie ktorzy przeszli na oleje poza normami BMW LLL01 lub LL04 jak np motul 300V lub jak wyzej Royal purple odczuli negatywne efekty ale tylko bo to oleje nie sa odpowiednie do tych silnikow chociaz przyklad 320si to nie dobry przyklad. Nie znam osoby i nie czytalem nigdy ze po przejsciu z castrola na inny olej ktos musial robic remont silnika chyba ze zrobil to poprzez paprochy pozostawioe przez castrol

 

Olej to nic wiecej niz chemia i wszystko jest wytlumaczalne chemicznie

Ogromna wiekszosc osob ktore zmienily olej z castrola na inny odczula tego benefit w postaci :

- zmniejszenie spalania oleju (normalne punkt spalania i noack olejow castrol sa bardzo kiepskie co prowokuje zwikszony apetyt silnika na olej)

- lepsza kulture pracy po zmianie oleju na inny niz castrol i zastsowaniem plukanki. (normalne przy tescie Fbwt, castrol konczy zawsze na ostatnich pozycjach)

 

castrol ma za to wysokie TBN co mu pozwala lepiej trzmac sie przy bardzo dlugich interwalach wymiany typo 25000 KM ORAZ TESTY oksydacji przy wysokich temperaturach, tylko ze po co jezeli zamiast depozytow ktore latwo wymyc, castrol ma duza tendencje do poleryzacji i pozostawiania glebokich osadow bo sie spala.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Zmieniajcie oleje na wynalzki i potem remonty rubcie za grube tysiace .

Każdy leje ustrojstwa a inni tylko castrola i jest ok .

Po zmianie raptownie wszystkim coś sie dzieje z silnikiem ale to za sprawą nowego oleju a nie starego - czytaj Castrola .

Nie reklamuje tej firmy ale 260KKM na tym oleju robi renomę .

 

Ogromna wiekszosc ludzi na tych stronach lub na innych forach ktorzy odeszli od castrola wrecz przeciwnie niz mowisz odczula poprawe osiagow, jedynie ludzie ktorzy przeszli na oleje poza normami BMW LLL01 lub LL04 jak np motul 300V lub jak wyzej Royal purple odczuli negatywne efekty ale tylko bo to oleje nie sa odpowiednie do tych silnikow chociaz przyklad 320si to nie dobry przyklad. Nie znam osoby i nie czytalem nigdy ze po przejsciu z castrola na inny olej ktos musial robic remont silnika chyba ze zrobil to poprzez paprochy pozostawioe przez castrol

 

Olej to nic wiecej niz chemia i wszystko jest wytlumaczalne chemicznie

Ogromna wiekszosc osob ktore zmienily olej z castrola na inny odczula tego benefit w postaci :

- zmniejszenie spalania oleju (normalne punkt spalania i noack olejow castrol sa bardzo kiepskie co prowokuje zwikszony apetyt silnika na olej)

- lepsza kulture pracy po zmianie oleju na inny niz castrol i zastsowaniem plukanki. (normalne przy tescie Fbwt, castrol konczy zawsze na ostatnich pozycjach)

 

castrol ma za to wysokie TBN co mu pozwala lepiej trzmac sie przy bardzo dlugich interwalach wymiany typo 25000 KM ORAZ TESTY oksydacji przy wysokich temperaturach, tylko ze po co jezeli zamiast depozytow ktore latwo wymyc, castrol ma duza tendencje do poleryzacji i pozostawiania glebokich osadow bo sie spala.

 

 

płukanki przed zmianą nie robiłem , dzis lub jutro wymienie jeszcze raz filtr jak zalecił sprzedawca (po 1500-2000km od wymiany oleju)

(do M1 QD był zlany jeszcze createc i molibden z Liquid M,)

i poczekam z miesiąc jak nic nie da to polece znowu do sklepu znowu 500 i znowu inny olej może red line, albo amsoil...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Członkowie klubu
Opublikowano

odpisał mi gość z Royal-a RiVASI rzućił byś okiem...

 

1. zauważalnie zmienił się dzwiek silnika na bardziej metaliczny "kosiarkowy"

 

Wypłukał i wchłonął ten dodatek, który była zalany wcześniej - molibden z tego co pamiętam.

Jeśli olej jest czarny to znaczy, że w kanałach zalegało tego dużo i moim zdaniem trzeba by to wymienić.

W benzyniaku olej przez pierwsze kilka tysięcy powinien byc przejrzysty na bangnecie - jeśli tak nie jest to nie jest dobrze.

 

2. mam wrażenie,że auto gorzej się wkręca szczególnie na 2 i 3 biegu

Na wrażeniach nie radził bym sie opierać tylko na faktach - przekonałem się o tym nie raz.​

Molibden 'wycisza' silniki szczególnie takie z dużym przebiegiem - to stary patent handlarzy, bo się wciska wszedzie tam gzie powinien pracowac olej.

jeśli grzechocza pierścienie - molibden

Jeśli stukają panewki - molibden

Ma to kilka minusów jak np. zapychanie filtracji i drastyczne obniżenie pompowaności oleju, ale przynajmniej przez jakiś czas jest ciszej dopóki sie dodatek nie zużyje albo nie "dotrze" silnika po swojemu.

 

3. ze zmiana oleju zbiegło sie wysypanie przepustnicy-adaptacja ponowna pomogła-czy to przypadek nie wiem...

Z tego co wiem przepustnica w siniku tego typu nie ma kontaktu z olejem...

 

4. samochód mocno wibruje dopóki sie nie rozgrzeje- dodam że wcześniej był zalany M1 quick death 0W40

i pomimo że to kiblowaty olej to zadne z powyższych nie występowało lub w stopniu prawie nie zauwazalnym...

 

​Było 0W40 ​+ gęsty dodatek co robiło w sumie coś w okolicach 15W60 pewnie, bo tak to ma działać.

Radził bym jednak zalać czysty 10W40 HPS i zobaczyć czy minie - powinno byc sporo ciszej. Trzeba sprawdzic (zdjąć miskę) czy się wszystko wypłukało już z silnika i czy nie ma tam opiłków metalu. Jesli po zalaniu 10W40 problem będzie nadal taki sam to tu już raczej będzie mógł pomóc tu tylko mechanik.

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

Krzysiek,

 

szczerze biorac pod uwage twoj silnik ultra problematyczny zanim cos doradze to bym chetnie zobaczyl jak chodzi w wawie i pobral probke do analizy oleju co przy okazji pozwoli sprawdzic czy nie masz wody lub benzyny w oleju.

Wedlug mnie Royal purple to nie jest dobry wybor tutaj ale lepiej miec fakty

 

Facet z Royal troche pod swoja kaplice tutaj ciagnie, to normalne to jego produkt i nie ma racji z kolorem oleju jezeli bierzemy pod uwage twoj silnik.

 

Rzucilem ci na PW dane.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
witam u mnie kopci na niebiesko po rozgrzaniu silnika wszczegolnosci stania w korkach czy ktoś spotkal się z taka przyczyna? na zimnym nic ostatnio gdy jechałem w trase ponad 1000 km to niewypalil tylko po jedzie w miescie
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam u mnie kopci na niebiesko po rozgrzaniu silnika wszczegolnosci stania w korkach czy ktoś spotkal się z taka przyczyna? na zimnym nic ostatnio gdy jechałem w trase ponad 1000 km to niewypalil tylko po jedzie w miescie

 

 

Jezeli kopci na niebiesko to przedostaje sie olej do komory spalania, masz prawdopodobnie zuzyte uszczelniacze zaworow i pierscienie biorac pod uwage zuzycie oleju. Jezeli problem utrzymuje sie od pewnego czasu to masz proawdopodobnie juz uszkodzone nawet same cylindry.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Lub wypalony tłok od lejacego wtrysku :norty:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Co do mojego elfa - najechane już prawie 10kkm od wymiany, auto pracuje ok i grama nie bierze, po raz kolejny środki smarne z grupy totala nie zawodzą :cool2:
Opublikowano
Niespalona ropa daje trochę inną woń i konsystencję oleju, to nawet na zwykłym wiskozymetrze widać, tutaj jest bez zarzutu :cool2:
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ja w sobotę przechodzę z Castrol-a 5w30 na Millers-a XF longlife 5w30.

Zobaczę czy wychwycę jakieś różnice w pracy silnika...

Jestem bardzo ciekawy jak będzie wyglądał olej po zastosowaniu płukanki Millers-a i spuszczeniu.

Samochód mam od samego początku jego żywota i zawsze był lany Castrol ale wymieniałem go co 12 miesięcy

przy symbolicznych przebiegach rocznych w granicach 9-11 tkm (obecny przebieg to 73000km)

Opublikowano
10 tys km to jest dobry interwal wymiany

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Tak większość uważa a u mnie tak wyszło.....

Czyli 7 razy pod rząd był zalewany Castrol i pracował w silniku tyle ile dyktuje rozsądek a nie tyle co podpowiada marketing :)

Zobaczymy jak będzie wyglądał olej (co zostanie wypłukane) jak do silnika trafi płukanka Millers-a...

Opublikowano
olej bedzie wygladal ok (skorocony onterwal trzy krotnie do normy castrol), ciekawy bym byl jak wyglada to pod glowica z takim interwalem wymiany, jak bys sciagal kiedys glowice o zrob zdjecia :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Jak kiedyś do tego dojdzie to oczywiście zrobię zdjęcie :!:

 

Parę stron wcześniej jest wątek dotyczący oleju AMSOIL

Jak sadzicie który jest lepszy i czemu:

AMSOIL European Car Formula 5W-30 Synthetic czy Millers XF LONGLIFE C3 5w30

Opublikowano
Do twojej benzyny Amsoil

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Nie spoko lubie pisac to samo 2 x dziennie w roznych postach :)

 

CCS Amsoila o 15% lepszy od millersa 5880 vs 6600

NOACK Amsoila o 30% lepszy od Millers 10 vs 15

Temperatura zaplonu Millersa jest na minimalnym wymaganym poziomie (okolo 200) a Amsoila 240 co jest wysokim standardem to 40 stopni roznicy to przepasc.

Millers jest mid saps a wiec powinien te wszystkie charakterystyki miec lepsze od oleju low saps jakim jest amsoil ktory mniej obciaza twoj katalizator o 30%

Wszystkie nie podane przez millersa dane sa na minimalce wymogow SN, czyli srednio 20 % ponizej AMsoila.

 

Genralnie olej millersa nie podchodzi nawet po amsoila a najlepszym wyborem dla twojej benzyny byl by Mobil 1 new life 0W40 przy wymianach co 10K albo Amsoil European Car Formula 5W-40 przy wymianach co 15K (lepsza ochrona przed depozytami w testach FBWT dla Amsoila).

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Millers już w silniku :D

Faktycznie spuszczony olej wyglądał zupełnie znośnie mimo, że została zastosowana płukanka Millers-a.

Wymiany Castrol-a co 8-10tkm najwyraźniej uchroniła silnik przed syfem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.