Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Iskra jest na wszystkich tłokach, rozrząd ustawiony według znaków, aparat zapłonowy również , wtryski wstrzykują paliwo. Samochód rano daje rade startnąć ale tylko na 3-5 sekund i zaraz gaśnie, później lipa zero reakcji. Po wyciągnięciu listwy z kolektora wtryski wszczykują paliwo ale co zaobserwowałem to dają wszystkie naraz jak przekręcę kluczyk, czy to normalne czy mają szczelać na przemian ????? proszę o pomoc bo wiosna idzie a ja dostaje kota do głowy bo nie wiem co zrobić . WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC
Opublikowano
w ksiazce "sam naprawiam " jest jak sprawdzic dokladnie wtryski i z tego co pamietam to nie powinny wszystkie na raz paliwa podawac
Opublikowano
też tak myślę ale ale słyszałem że przy rozruchu walą wszystkie a później dopiero na zmianę i nie wiem czy to prawda , bo to troszke głupie
Opublikowano
Cześć, nie wiem czy Ci pomogę, ale odłącz pompę paliwa, po tym jak autko zgaśnie i jeszcze raz spróbuj uruchomić silnik. Mi jak padł regulator ciśnienia na listwie wtryskowej, to zalewała i też miałem problem z odpalaniem. I wtedy jak wyłączyłam pompę paliwa, to ciśnienie na listwie spadało i zapalała. I jak już silnik pracował, to przy załączonej pompie kulał, a jak ją odłączałem, to wyrównywał obroty na kilka sekund i jak znów zaczynał kuleć, to na chwilę załączałem pompę i znów chodził równo. Po wymianie regulatora było ok.
Opublikowano
A nie wiesz czy wtryski mają strzelać wszystkie naraz czy na przemian ? bo i mnie strzelają wszystkie razem jak kręcę silnikiem :mad2:
Opublikowano
WITAM JESZCZE RAZ. na aparacie zapłonowym mam miejsce na wpięcie przewodu tj. kabelka z ,,samoczką,, jaki kabel mam tam podłaczyc bo nie mam nic takiego wolnego ??
Opublikowano
Witam kolejny raz. Mam taki temacik, może banalny ale dla mnie nie zrozumiały. Posiadam BMW E21 z silnikiem M20 z wtryskiem paliwa. Robiłem remont całego samochodu no i oczywiście silnika. Po złożeniu całego silnika nie mogę go uruchomić. Rozrusznik kręci, iskra jest, wtryski wstrzykują paliwo, rozrząd ustawiony według znaków, aparat zapłonowy tak aby iskra była na pierwszym tłoku ,,pierwszy od koła zębatego,, a tłok w GMP ale nie gada nic a nic. Jedyne co nie wiem gdzie podłączyć i chyba wcześniej tego nie miałem to końcówka na aparacie zapłonowym która jest na wsuwkę ,,samczyk,, CO MOGĘ MIĘĆ NIE TAK ŻE NIE CHCE ZAGADAĆ , MOŻE MAM COŚ Z ZAPŁONEM ??
Opublikowano
wracam jeszcze raz do mojego męczącego tematu . rozrząd ustawiałem na znaki czyli górne koło na znaku i koło masowe na znaku jak we wszystkich instrukcjach. co do aparatu zapłonowego to na kole masowym mam 2 znaki, rozrząd ustawiłem do pierwszego który wygląda tak ,, O/T ,, czyli tak kreska to znak a później obróciłem kołem do tyłu na drugi znak ,, /Z ,, i znowu ta kreska to znak który ma sie pokryć ze znakiem na obudowie rozrządu. CZY MAM COŚ NIE TAK ????
Opublikowano
m20 b20 , właśnie nowy czujnik będę miał jutro wiec podłącze go . dzisiaj usłyszałem ze to może komputerem wiec go wymieniłem ale ta sama reakcja jak na starym. dzięki ze odpisałeś
Opublikowano
to co myślałem że jest czujnikiem położenia wału to był czujnik diagnostyczny , który jest na kole masowym a okazało się i o tą wiadomość jestem mądrzejszy że ja mam stary typ i sygnał ten jest pobierany z aparatu zapłonowego wiec nadal jestem w kropce. jedyną radą było by gdyby ktoś wiedział jak podłączyć przejście ze starej wtyczki na nową ,która jest wpinana do skrzynki z bezpiecznikami. :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.